Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Die ene avond.

U leest om dit moment het verhaal Die ene avond gepost door Maartje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Maartje
Gepost op: 2008-1-28

Verhaal:

Die ene avond
3 maanden geleden, het is eind Oktober en stond ergens in Amsterdam samen met Jordy een biertje te drinken. Een soort van Golf-cafe waarschijnlijk, de Ralph Lauren's en Hilfiger vestjes waren niet meer te tellen. Jordy wist net zo goed als ikzelf dat het weer eens tijd werd voor een scharrel. Niet dat ik wanhopig op zoek was, maar kom op, 2 jaar vrijgezel zijn is echt te lang.

Jordy groet ik rond een uur of 2 's nachts in de Spuistraat en loop richting Muntplein. In een leuk hip cafe, met een mooie dansvloer neem ik plaats in een luxe fauteuil.
Er zijn zat mensen om naar te kijken en ik nam ter verveling de telefoon in m'n hand. Even Jordy een smsje sturen dat ik nog niets -gevangen- heb.
Het moment dat ik het bericht verstuur, valt er een meisje, begin jaren 20 over m'n lang gestrekte benen. Ja best wel asociaal eigenlijk,maar het is m'n zithoek en ze sneed gewoon de bocht een beetje af richting de bar.

"Gaat het, sorrie van m'n lange benen"

Zij, prachtig groene ogen: "Geeft niet, ik ben gewoon onhandig, heb jij niets?"

Nonchalant hield ik mijn schouders op en boodd haar het drankje aan dat ze wilde gaan halen. Ze werptte haar blik vluchtig in de richting van het achterste zithoekje. 2 giegelende meiden, 1 verscheurd het zowat, zijn mogelijk haar vriendinnen. Zij was dus ook op mannenjacht.

"Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Albert, ik kom uit Deventer"

"Ow ja sorry, Roos is de naam, ik ben hier met vriendinnen, zoals je al gezien heb...ik woon hier in het centrum."

We hebben die avond gezellig zitten praten, we zitten beide in de muziek en dus ook een leuk gespreksonderwerp.

Die avond dus ontmoette ik Roos. De dag erna, terug in Deventer ontving ik een lief berichtje: "Luv U, Kiss U, Want U"

Daarop was mijn antwoord veel directer dan de avond ervoor: "Vanavond slaap ik bij je, wat ik er ook voor moet doen".

En laat dat nou net -achteraf gezien- het stomste zijn wat ik ooit heb kunnen sms-en. Met de auto reed ik aan het begin van de avond aan, rond een uurtje of 8 was ik zeker in de hoofdstad.

De Koestraat, een smalstratje en erg gezellig als je het mij vraagt. Ik belde aan bij nummer 15 en via de intercom krijg ik te horen naar de 2e etage te gaan. Eenmaal binnen, zie ik de 3 meiden van gister in de achterkamer zitten, het is klein,maar wel erg knus. Een biertje als welkomst drank, waarom niet. Een van de meiden is aan het blowen en vind de lucht echt afschuwelijk.
Na een uurtje MTV gekeken te hebben werd ik door Roos naar haar slaapkamer gedirigeerd. Ze was echt geil merktte ik en ik ging graag op haar verzoek in. Mijn hormonen gingen ook op de turbo en het hemelbed maakte dat alleen maar mooier. We ploften op bed en krioelden wild om elkaars lichaam heen. Ja ik merkte de binnenkomst van 2 van die meiden op. Maar iets zei me dat ik door moest gaan met het bestrelen van haar lichaam. Klein, blond haar, die groene ogen en een prachtig colaflesjes figuur maakte het voor mij tot een sprookje.

Tijdens het vrij-en hoorde ik wat getik, ijzer geluid en een warme vrouwenhand pakte mijn rechterhand vast. Gewoon zachtjes. Klik.

Van verrassings schiet ik in de lach. Ze hadden me! Geboeid aan het hemelbedhoor ik het gelach van 2 versvolwassen vrouwen en wat gemurmel. Het is niet te verstaan. Wanneer Roos de slaapkamer weer inkomt, heeft ze een 2e handboei bij zich. Ik zag er nog steeds wel de humor er van in en ik stond toe mij met beide handen te boeien aan het bed.

Hierna werd het al snel minder leuk.
Juist die dag had ik mezelf eens goed verzorgd, een goeie Dockers broek, een mooi vest en strak gekamt haar werden verwoest. Echt verwoest. M'n broek werd in stukken geknipt. Los van m'n lichaam. Het hemelbed was een gesmeed ijzeren kunstwerk, zo uit een middeleeuwse film gestolen. M'n trui geloofde er ook snel aan.

"Hey hou op... je bent gek... Roos...Stop nou, verdomme!"

"Je zou er alles voor doen om met mij te slapen, toch?"

"Ja jezus, wat wil je van me?"

"Een beetje plezier, dat is alles.."

"Nou echt leuk dit, ha ha ha"

En het werd dus nog veel leuker. Van onder haar bed haalde ze een curver box met allerlei atributen. Kleding en een leren onderbroek ofzo.
Een van haar vriendinnen stond achter haar rug met een mes uit het keukenblok. Deze wijven waren echt gestoord. De andere, een roodharig kort koppie en erg donkere ogen om eng van te worden. Een tondeuse maakte korte metten met mijn volle haarbos.
Kaal, helemaal. Roos haalde wat make-up tevoorschijn en begon mij op te maken. Stil liggen!! Ja, want het moest dus wel perfect...anders!
Na het opmaken kwam die roodharige weer terug met jurkje aan. Veel te groot voor haar, maar mogelijk goed voor mij. Wat voelde ik me dat moment al dom. Voordat dat jurkje dichterbij kwam, kwam die onderbroek tevoorschijn. een leren lap aan een elastiek met 2 kleine gespjes in het midden. Van dit hele gebeuren werd ik wel opgewonden ja, maar anders dan ik me had voorgesteld en ik werd door Roos 3 keer gepijpt. Tenminste nog iets om naar terug te kijken. Dit was geen sex meer, maar gewoon SM. Niet mijn ding. Mijn ding ja, Gillen dat ik het deed. Steeds verder naar beneden trok ze mijn heer en begon de leren onderbroek van mijn voeten naar mijn kruis te schuiven. Dit met die groene ogen van haar, wat moest ik nu? Is dit nu fijn, ik wist niet hoe ik me moest houden. Ik liet me, zoals die hele avond al, gewoon gaan.
De leren onderbroek zat. M'n penis was compleet naar achter geduwd en van boven af gezien, was ik gewoon vlak. Het jurkje, rood met witte bloemen, werd door Roos en waar ik zachtjes wat van opving "Daisy" aangetrokken. Voor mijn bovenlijf hadden ze een zwart leder corset in gedachten en ik schreeuwde het uit toen ze bezig waren met het aansnoeren. Achterlijk.

"Hou nou op, alsjeblieft... het is leuk geweest zo.."

"Oh nee Albert, het leukste komt nog"

Het corset zat, ik had last van m'n rug en het leukste moest dus nog komen. De BH was van een bescheiden formaat, waar "Daisy" met 2 grote kipfilets aankwam. Koud. De BH zat, het corset, dus het jurkje was nu ook aan. Ik lag nog altijd aan het bed gebonden en ik wist echt niet wat er nog meer moest komen.

Roos, Daisy en die roodharige kleedde zich uit voor m'n neus, genietend van mijn aanwezigheid, hoe aanwezig ik dan wel niet was, het was vernedering ten top. Langzaam kleedde de meiden zich weer aan in hun zogenaamde nachtkledij. Roos had een erg sexy cheerleader setje aan. Daisy een FrenchMaid en de roodharige, Christel bleek later, had een Engels schooluniform aan. Het bed was voor een smalle kamer als deze aan de forse kant. 2 bij 2 meter en onder het deken en nog altijd geketend zijn we die nacht gaan slapen. En ja, ik heb waarempel geslapen.

De ochtend was kalm verlopen, vergeleken met afgelopen nacht. De 2 vriendinnen waren al snel weg en ik was alleen met Roos.

"Waarom deed je dit nu?"

"Omdat een vrouw heel andere sexfantasieen heeft als een man. Ik had vroeger een broertje, dit wat ik met jou deed, heb ik vroeger ook wel eens met hem gedaan, omdat hij zo sexistisch was."

"En ik dan? "

"Jij bent gewoon een lolletje en een one-night stand... deze fantasie had ik al langer en jij was gewoon op de juiste plek, op de jusite tijd" Ze keek me heel uitdagend aan.

3 Maanden geleden alweer. De weg terug naar huis was even vernederend als de avond/nacht zelf. Mijn broek was niets meer en dus kreeg ik van haar maar 1 ding mee. Een topje en een spijkerrok.

Ja, travestie is dus nu, door haar toedoen, een bezigheid om mezelf te bevredigen... ik kom er op klaar, ik ruik er soms aan, maar contact met Roos? Nooit meer.... wat een maf wijf!

Aantal keer bekeken: 9164
Waardering: 4.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online