Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dit had ik me heel anders voorgesteld.

U leest om dit moment het verhaal Dit had ik me heel anders voorgesteld gepost door Mr. Bee. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Mr. Bee
Gepost op: 2007-2-13

Verhaal:

Dit had ik me heel anders voorgesteld
“Dit had ik me heel anders voorgesteld�. Het is namelijk zo dat ik en mijn vrouw al dertien jaar getrouwd zijn. Ik denk dat ik zo’n zeven jaar geleden de eerste keer aan haar voorstelde om eens naar een parenclub te gaan. Tot zo’n vier maanden geleden wilde ze daar echter nooit iets van weten. Na lang zeuren stemde ze eindelijk toe om dan maar eens erheen te gaan, maar ze had me al erbij gezegd dat we meteen zouden vertrekken als het haar niet aanstond.

Zo gezegd, zo gedaan. Toen we er aan kwamen werden we vriendelijk ontvangen en ons werd het één en ander uitgelegd over het reilen en zeilen in de club. We kwamen rond half tien binnen en het viel me meteen tegen dat het er niet zo druk was. Er zaten twee mannen aan de bar in een boxershort en er stond zwoele muziek op. We hadden ons uitgekleed en in onze lingerie namen we plaats aan de bar.

Er kwamen genoeg mensen binnen maar van de ongeveer vijftig mensen die binnen waren had ik buiten mijn vrouw om nog maar één dame gezien en zij was dik, lelijk en oud. Mijn vrouw: een slanke dame van tweeënveertig jaar, had dus volop bekijks. Het duurde dan ook niet lang tot er drie negroïde mannen vriendelijk aan mijn vrouw vroegen of ze bij ons mochten komen zitten. Ze stemde toe en de heren stelden zichzelf voor als Kazula, Abdoel en Sjatoel. De mannen knoopten een gesprek aan en boden haar een drankje aan. Mijn vrouw was hun doel en zij kreeg dan ook hun volledige aandacht. Het mintgroene kanten lingeriesetje wat mijn vrouw droeg vonden ze helemaal geweldig zeiden ze. Door de kanten string-slip kon je goed haar volle lippen zien en het huidje van haar billen was mooi wit en zacht. Twee heren lieten hun handen op haar blanke bips rusten terwijl ze met haar praatten.

Mijn vrouw had al aardig wat witte wijntjes op en ze vond al die aandacht wel leuk. De heren hadden haar al haar bh-tje ontfutselt en aaiden om beurten haar lieve a-cupje. Ze stelden voor om zich af te zonderen en mijn vrouw stemde meteen toe en ze lieten mij weten dat ze in goede handen was en dat ik mezelf ook maar moest gaan amuseren. Dat was even een bittere pil voor me, want er waren geen vrouwen voorhanden. Ik bestelde nog maar een pils en uit verveling ging ik eens kijken bij het koud buffet en het warme vlees. Ik schepte me een bordje vol en peuzelde dit een beetje verveeld op. Terwijl ik nog aan een satéstokje bezig was liep ik naar de relaxruimtes omdat ik toch heel nieuwsgierig en ook wel jaloers was wat mijn vrouw allemaal uitspookte.

Ik schrok me de pleures toen ik mijn eigen vrouw daar bezig zag. Het leek wel alsof ze ten prooi was gevallen aan een groep hongerige hyena’s. Er hingen zeker twintig mannen om haar heen en de penetrante sexlucht die me tegemoet kwam vergeet ik nooit meer. De negerlullen schoven met bruut geweld in en uit haar vagina en ik was een beetje beteuterd dat nu haar kontje wel gevuld was met mannenvlees. Nog nooit had ze mij toegestaan haar kontje te penetreren. Nog meer teleurgesteld was ik toen ik zag dat een negerlul haar keel vulde. Ik zag de buitenkant van haar keel wijken voor die dikke negereikel. Mijn lul had ze in geen eeuwen meer afgezogen. Toen de neger ook nog zijn kanon liet ontploffen achter in haar keel en ik zag en hoorde hoe zij gretig slikte om maar niks van zijn dikke mannenpap verloren te laten gaan was ik echt verbouwereerd.

Ze lag op haar rug op een neger met een lul diep in haar kont en om beurten blafte iedereen haar kut vol zaad. Haar schaamlippen stonden open als een kelk en haar roze kut was flink uitgerekt door de vele lullen die ze nu te verwerken kreeg. Men ramde in haar kont en kut en haar tieten schudden hevig op het ritme van de sex. De ene na de andere stijve lul liet ze in haar mond glijden en ze slikte als nooit tevoren. Ze maakte geluiden die ik nog nooit van haar had gehoord en haar gezicht stond naar mijn mening iets te gelukkig. Zo keek ze bij mij nooit. Ze ging maar door en haar sterk geurende kut werd overschreeuwd door haar gegil en gekreun. Ik wilde haar plezier niet bederven en ging beneden aan de bar zitten en bestelde een bier en dacht bij mezelf: “Dit had ik me heel anders voorgesteld�.


Aantal keer bekeken: 16314
Waardering: 7.02 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online