Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dit is echt eng !.

U leest om dit moment het verhaal Dit is echt eng ! gepost door jill. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: jill
Gepost op: 2011-6-14

Verhaal:

Dit is echt eng !
er was eens een meisje van 4 jaar. haar ouders waren niet thuis, ze had ook een zus. Die zus was 12 jaar. Ze hield veel van haar computer. Ze was vaak aan het msnen. En habbo deedt ze ook vaak ze gaf aan haar vrienden op habbo haar msn. Een boy zei. Geef je je msn en cam met me. Het meisje schrok er van. 10 Seconde later zei die boy, anders als je het niet geeft zoek ik je op en heb je een fucking groot probleem.
Nu schrok ze zeker meer.
Ze moest hem wel geven.
Haar kleine zusje kwam de kamer binnen.
'zus wat doe je ziet zo witties'
Ga me kamer uit kut kind ! het meisje barste in janken uit.
Eeven later ging de bel. Annelotte keek uit het raam (het meisje van 12 jaar) WTF een man. ze deed open. er kwam een man naar binnen ze schoot haar dood. het kleine meisje stond te kijken. de man zei 'zeg niks' als je dat wel doet dan ben je never nooit meer jarig !

einde,, dit is waargebeurt mijn vriendin heet annelot
5 maanden later werd het kleine zusje door de zelfde man ontvoerd en werd nooit meer terug gevonden

p.s. kijk achter je :P

Aantal keer bekeken: 4462
Waardering: 4.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online