Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Divider.

U leest om dit moment het verhaal Divider gepost door reinzaam. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: reinzaam
Gepost op: 2007-5-12

Verhaal:

Divider
Gisteren was ik weer voor mijn dagelijkse boodschappen bij de supermarkt.
Ik weet niet waarom maar ik voelde me buiten gewoon op m,n gemak.
Dat heb je wel eens.
Er hing een prettige sfeer in de winkel.
Althans, zo ervoer ik het.
Het leek net of iedereen heel erg z,n best deed om het mij naar de zin te maken.
Daarom bleef ik om de 5 meter even staan om me er bewust van te zijn dat het leven soms erg aangenaam kan wezen.
Het liefste had ik de hele dag in de supermarkt rond gehangen.
Uiteindelijk besloot ik toch maar naar de kassa te gaan.
Op de lopende band legde ik mijn boodschappen neer.
Uit mijn mandje haalde ik cafe noir.
Het koekje dat smelt, nadat je het even tegen je tong gehouden heb.
Tegelijkertijd pakte ik het balkje dat aangeeft waar jouw boodschappen beginnen.
Hoe zou z,on balkje of blokje eigelijk in het echt heten, vroeg ik mij af?
Ik vroeg het aan het meisje van de kassa.
Ze ging het wel even navragen.
Nou dat had nou ook weer niet gehoeven.
Nee, ze was zelf ook wel nieuwsgierig naar geworden.
“Fatima! Weet jij hoe z,on ding heet!
Ze hield het balkje in de lucht.
Fatima antwoordde: een divider heet dat ding geloof ik!
Een divider meneer, zei het meisje achter de kassa.
Goh, een divider, zei ik.
Wat grappig dat dat zo heet.
Hoe lang zullen ze daar over nagedacht hebben?
Zouden er ook mensen zijn die ze sparen?
Er zijn namelijk verschillende soorten dividers op de markt.
Wellicht zijn er ook mensen die hun eigen divider meenemen.
Je weet maar nooit, je zou maar eens onverwacht boodschappen doen dan heb je toch maar mooi je eigen divider bij de hand en kan je andere klanten de ogen uitsteken zo van kijk mij eens, ik heb me eigen divider bij me.
Misschien zijn er ook wel bijeenkomsten voor mensen die ze sparen en waar je dan al je dividers kan tonen aan alle andere dividerverzamelaars.
Het is ook handig om een divider op vakantie mee te nemen want het komt maar al te vaak voor dat ze in het buitenland niet weten wat een divider is en dan kan jij het ze even demonstreren.
Natuurlijk zijn er vast ook supermarkten in het buitenland waar de divider al wel bekend is en wie weet, als je het vriendelijk vraagt, krijg je er misschien wel eentje mee naar huis of je kan de jouwe ruilen tegen die van hun.
Nu was ik vandaag dus weer in de supermarkt en deze keer had ik wat meer haast.
Dat heb je wel eens.
Ik legde mijn magnetronmaaltijd op de lopende band en zocht naarstig naar een divider.
Ik zag er geen.
Eh..Mevrouw, ik zie nergens een divider?
Ze keer me aan met een blik van waar heb jij het over?
Ik neem het haar niet kwalijk maar de volgende keer zorg ik wel dat ik mijn eigen divider bij me heb.
Misschien is het een leuk idee om er zelf een te maken?
Van karton of zo?



Aantal keer bekeken: 3153
Waardering: 6.42 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online