Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dodelijk Huis.

U leest om dit moment het verhaal Dodelijk Huis gepost door AuricaDanielle. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: AuricaDanielle
Gepost op: 2010-11-19

Verhaal:

Dodelijk Huis
Het begon allemaal een jaren geleden:
Er woonde een man en een vrouw in een grote villa. Ze kwamen bijna niet buiten en de buren vonden het maar vreemde mensen.
Om vreemde omstandigheden verdwenen de twee ineens en niemand had ooit nog iets van hen gehoord.
Er gingen geruchten rond dat ze wren vermoord door de eerste bewoners van Het Huis... Jaren stond het huis leeg...


TOT EEN JAAR GELEDEN....


Nina Klein en haar ouders waren de nieuwe bewoners van de oude verlaten villa. Wat ze niet wisten was dat er jaren geleden een vreemd gerucht rond ging over dat huis. Een man en zijn vrouw, in die villa woonde, zouden nog steeds in dat huis rondwaren en iedereen vermoorden die daar kwam wonen...
Maar Nina's ouders geloofde het niet.

TOTDAT DE NACHT AANBRAK...

Nina lag die avond in haar bed. Haar kamer was drie keer zo groot dan de kamer van haar vorige huis. Ze was net ingedommeld toen ze gekraak hoorde. Het zal wel het huis zijn, dacht ze. Kort daarna viel ze weer in slaap.'Ik kom je halen!', klonk er een stem. Nina werd bang. Ze stopte haar hoofd onder haar kussen in de hoop dat ze de stem niet meer zou horen... maar tervergeefs. Weer klonk dezelfde stem:'Ik kom je halen!' Nina stapte uit bed en rende naar de kamer van haar ouders. Ze opende de deur en begon te gillen. Haar ouders lagen dood in bed. Ze zaten onder het bloed. En... Het ergste was... Ze hadden geen OGEN meer!! Nina begon te krijsen. Ze draaide zich om en wild wegrennen. Maar achter haar stond een geest met een bijl.'Jij bent de volgende!!', zei hij. Nina gilde... De bijl doorkliefte haar borstkas. Het bloed spoot in het rond... De geest lachte kwaardaardig en vervaagte.

Nu... Jaren later zijn de lichamen nog steeds niet gevonden...

Maar nog steeds om middernacht hoor je het gekreis van alle geesten die er rondwaren... Ook die van de familie Klein...


(dit verhaal is NIET echt gebeurd)

Groetjes,
Danielle



Aantal keer bekeken: 3327
Waardering: 8.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online