Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dood.

U leest om dit moment het verhaal Dood gepost door Ilse Noor. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Ilse Noor
Gepost op: 2006-12-2

Verhaal:

Dood
Ik keek op de klok..
Het was al half 12, ik hoorde een geluid.
Een druppend geluid.
Ik dacht dat het uit de woonkamer kwam.
Ik deed mijn bed lampje aan en liep mijn slaapkamer uit.
Toen ik naar beneden liep hoorde ik het geluid nog duidelijker.
Ik werd er erg bang van, ik trilde over mijn hele lichaam.

Halvewege de trap durfde ik niet meer verder.
Ik ging maar gewoon op de trap zitten en dacht na over wat dat geluid zo kunnen zijn.

Eerst zei ik maar om mij zelf gerust te stellen dat het mijn vader en moeder was.
Maar na een paar minuten denken was dat ook niert echt logisch omdat ze naar een feestje van mijn vaders werk zijn.

"ACH" dacht ik, het kan nooit zo eng zijn dan die fim die ik heb gezien over buitenaardse wezen en monsters.

En ik liep maar weer van de trap af.
Ik durfde eigenlijk niet de deur van de woonkamer opn te doen maar ik deed het toch maar wel.

Toen ik de deur open deed zag ik toto mijn grote schrik dat daar iemand in de woomkamer stond. Toen ik dichter bij kwam zag ik dat het een man was.

"WAAR KOM JIJ VANDAAN?" Vroeg ik aan de man.
Voor dat ik het wist stak hij zijn hand uit en pakt mijn gezicht, ik dacht dat hij me wou zoenen maar dat was niet zo..
Hij pakte mijn gezicht nog steviger vast en er kwam VUUR uit zijn handen.

Ik probeerde mij los te maken, ik gaf e man een trap in zijn buik en hij liet los!

Ik keek de man in zijn gezicht, maar langzamerhand verdween de man, maar wat ik nog wel heb gezien is: Dat de man bloed bij zijn mond het.

Ik werd nog nieuwsgieriger naar wat er aan de want hing, ik dacht dat ik maar niet ging kijken misschien hangt er wel iets engs! "BRRR..." NIet aan denken.

IK ging toch maar wel even kijken, ik kon het gewoon niet laten.
Maar toen ik er in de buurt kwam zag ik door het maanlicht, in de woonkamer een mensenhoofd.
Van schrik deed ik een stap naar achteren.

Ik hoorde de deur kraken, het leek wel of er iemand met de sleutel in het sleutel gat probeerde te komen.
Uiteindelijk hoorde ik de deur open gaan en weer dicht gaan.
"AAHH.." schreeuwde ik hard!

Het licht ging aan het nu was het pas eht goed te zien het was een dood mens, opgehangen en de keel door gesneden. Daar kwam dus al dat geluid van daan!





Aantal keer bekeken: 7355
Waardering: 5.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online