Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Drie man kan.

U leest om dit moment het verhaal Drie man kan gepost door Gerda51. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Gerda51
Gepost op: 2008-12-17

Verhaal:

Drie man kan
Ik ben niet zo’n schrijfster maar wil u een ervaring die ik in de zomer van 2008 opdeed niet onthouden.

Even voorstellen, ik ben Carla, 51 jaar, gescheiden, 1m70, 65K en ben net uit die akelige menopauze.
Als ik in de badkamer in de spiegel kijk en mijn blote lijf zie, denk ik wel raar niet meer vruchtbaar te zijn.
Maar, sinds ik uit die rotperiode ben is mijn zin in sex enorm toegenomen.

En als gescheiden vrouw is het dan meest behelpen met vingeren.
In 2008 kocht ik wel veel sexspeeltjes, meest op internet.

Ik genoot van een enorme nep penis van zo’n 6 cm dik, ik bracht deze in en zette dan een kleine felle vibrator op mijn klitje, wat me binnen 10 minuten een flink aantal orgasmen gaf. Ik woon in een gehorige flat dat is rot want ik houd er van luidruchtig klaar te komen.

In september ging ik naar een sexshop in Amersfoort, het was een wat trieste middag, en in de winkel waren een aantal mannelijke klanten aanwezig.
Een van de verkoopsters was een grote donkerharige vrouw rond de 35 die er vreselijk sexy bijliep.

Een van de mannen kwam naast me staan en zei: zin even boven naar de films te kijken, ik betaal wel, ik heet Henk
Ik snapte er niets van maar boven de winkel bleken 2 filmzaaltjes te zijn; een voor hetero’s en een voor homo’s.
Hij betaalde 24 Euro, 20 Euro voor de films en 4 Euro voor kledingkluisjes.
Toen we boven aankwamen waren er 2 mannen in de gayruimte Henk zei laten we daar maar bij gaan zitten.
De twee mannen waren naakt en Henk deed meteen zijn broek omlaag.

Ik vond de situatie even wat lastig, moest ik nu ook bloot of niet. Henk stelde me gerust, we kijken gewoon lekker.
De film was waardeloos maar de 2 mannen en Henk waren de moeite waard. Na 5 minuten begon Henk me te strelen eerst mijn benen, dan mijn borsten en toen zijn hand onder mijn rokje mijn klitje raakte, begon ik te kreunen van genot, omdat Henk’s penis enorm hard werd, maar echt grootgeschapen was hij niet.

De 2 andere mannen keken onze kant uit en ja hoor ze kwamen bij ons zitten. Een van hen was fors geschapen, de andere had een lange dunne maar erg mooie lul.
Ze begonnen mij ook te strelen, en – dat was in mijn leven nog nooit gebeurd- zes handen verwenden mij !
Een van de mannen stelde voor naar de grote matras te gaan die tegen een muur lag. Ze stelden zich voor, ze heetten Jan en Hans.

Heel lief deden ze mij rokje, mij t-shirt, BH en slipje uit.

En toen begon het: Henk duwde zijn harde pik tegen mijn mond, Hans begon zijn forse lul tegen mijn kutje te duwen, terwijl Jan zijn keiharde lange piemel tegen me kontje drukte. Jan had een grote tube glijmiddel en na wat duwen kwam hij van achteren in me terwijl Hans diep in mijn doosje doordrong.

Van opwinding beet ik in Henk zijn lul die nu schokte van geile opwinding. “Auw wat lekker” kreunde hij.

Het is raar me mij. Ik kan heel lang erg geremd zijn, maar plots kan ik me totaal overgeven, en dat deed ik met volle overgave.

Ik kronkelde me met mijn onderlijf, en nu kreunde de drie mannen harder dan ik.
“Spuit me vol” kreunde ik”

Vooral Jan wond me enorm op soms haalde hij zijn slanke 22 cm penis uit mijn kontje en hield hem voor mijn gezicht.
Dan drukte hij de volle lengte weer in me, terwijl Hans in een vast traag ritme in mijn kut stootte.

Mijn orgasmen kwamen en toen lieten de mannen zich ook gaan, ik rook de geur van heerlijk vers sperma, dat mij weer opwond.

Zo kan ik nog doorgaan, maar tot slot: deze drie mannen zijn nu vrienden van mij geworden en ik weet nu weer dat hard warm vlees toch wel wat anders is dan dat stomme plastic !


Aantal keer bekeken: 18393
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online