Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Drie mannen die een schat tegen kwamen.

U leest om dit moment het verhaal Drie mannen die een schat tegen kwamen gepost door Anky Eijdems. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Anky Eijdems
Gepost op: 2011-8-3

Verhaal:

Drie mannen die een schat tegen kwamen
Twee jongens en een man die een schat tegen kwamen.

Twee jongens die een man zagen
Er waren eens twee jongens die een berg beklommen. Een van hen was al boven , en de ander niet. maar die ander die nog bezig was werd weg geduwd, en viel. maar gelukkig was die niet van de berg gevallen. Hij had zich net ergens vast kunnen pakken en daar klom die naar boven.
De grot
Hij zag een grot en riep de andere twee ze liepen naar binnen en pakten een lampje die ze hadden gevonden. Ze gingen naar binnen en werden omcirkelt door grote honden. Maar gelukkig hadden ze wel vlees en brokjes mee genomen en ze hadden het in drie stukjes verdeelt. Ze legden het eten achter de honden en slopen heel zachtjes verder de grot in.
De schat
Tien minuten later zagen ze heel veel licht en waren er eindelijk. Toen ze verder liepen zagen ze opeens de schat , want daar waren ze juist naar op zoek ze maakten de kist open en toen de kist open was zagen ze allemaal diamanten en edelstenen de mannen verdeelde het , en liepen heel voorzichtig met de volle tassen langs de honden en klommen weer naar beneden toen ze beneden waren , waren ze nog net op tijd voor de bus.


Aantal keer bekeken: 7055
Waardering: 3.55 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online