Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dubbel gevuld.

U leest om dit moment het verhaal Dubbel gevuld gepost door geilemeid. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: geilemeid
Gepost op: 2010-12-27

Verhaal:

Dubbel gevuld
Dubbel gevuld.
Mijn vriend en ik hebben altijd gezord\gd dat ons sexleven interressant blijft.
Af en toe verras ik hem met een pijpbeurt tijdens een lange autorit, some nodig ik hem uit om me te betrappen en geef een geile voorstelling met een van mn vriendinnen.
Eigenlijk had ik maar een wens van mij niet in vervulling laten gaan. Dubbel worden gevuld.
Mijn vriend belde me ‘savonds op om te vragen of hij langs kon komen, me een verrassing. Dat klonk me interessant in de oren dusstemdeik toe. Ik begon de woonkamer een beetje romantisch in te richten met kaarsjes en gedempte verlichting en zette een paar glazen neer met een fles bacardi en een fles Cola.
Even later werd er op de deur geklopt.
Door het spiekgaatje zie ik dat mijn vriend twee vrienden heeft meegebracht, een stelletje. Ik doe de deuropen en wordt als eerste begroet dooreen prachtige blonde vrouw met lang stijl haar. Ronde mooie borsten en een ongelofelijk slank lijf. Wow, denk ik. Ik kan me bijna niet inhouden en stotterend nodig ik iedereen binnen. De vrouw heeft een topje aan da iets te kort is en zicht geeft op haar strakke buik met piercing. Ze draagt een laag passende heupbroek waar je het begin van haar venusheuvel bijna kan zien, haar bekken kotten steken uit boven de rand van haar broek en ik begrijp dat ze waarschijnlijk een heerlijk kaal kutje heeft.
Door mijn gestaar heb ik nog geen eens mijn vriend en de andere man begroet. Ik draai me om en zie de twee mannen me verlekkerd aankijken, ze lazen het verlangen van mijn gezicht toen ik de vrouw aan het bekeken was. Een stiekeme blik op hun spijkerbroeken verteld me dat beide niet zijn gekomen om een filmpje te bekijken. Zowel mijn vriend als de andere man hebben een grote stijve lul in hun broek zitten. Ik voel een ontzettend geil gevoel inme omhoog komen dat bijnais te vrgelijken met het gevoel aangeschoten te zijn, en dat zonder ook maar een druppeltje alcohol. Mijn vriend, Martijn, stelt me voor aan Heidi en Steven. Vrienden van kantoor.
Ik nodig iedereen uit to komen zitten op de bank en schenk glazen met baco in.
We raken wat aa de praat, maar het is vrij duidelijke dat we allen gespannen zijn, wie begint er? Heidi kijkt me opeens recht in mijn ogen aan en streelt zachtjes met haa hand door mijn haar, “wat heb je prachtig roode krullen” zegt ze. Haar aanraking maakt me nog geiler dan ik al was en ik zit bijna te trillen op de bank. Zonder wat te zeggen begin ik haar zachtjes te zoenen op haar mooie volle lippen. Gelukkig zoent ze me gretig terug en steekt haar tong in mijn mond, ze kan heerlijk tongen. Ik voel haar borsten tegen me aan drukken en begin haar aan te raken en haar lichaam langzaam te verkennen. Mijn hand glijd onde haar topje en raakt die prachtigeborsten strelend aan, ik voel dat haar tepels strak staan en voel een rilling door haar heen gaan. Ze begint mij ook te betasten en ik voel haar zachte vingers zich een weg banen naar mijn borsten. Even houd ik op om haar ze zoenen en draai me om om te zien wat de heren aan het doen zijn.
Ik zie ze kijken naar ons en beide zijn begonnen met aftrekken, Jeetje, wat een grote lul heeft die steven, zo dik en lang, hij lijkt wel een pornoster!
Heidi kijkt me aan en glimlacht, “alles op zn tijd” zegt ze. Ik trek Heidi’s topje uit en begin haar broek los te maken. Parmantig stapt ze uit haar broek en voorzichtig bevreidik haar ook van haar string.
Ik streel haar lange benen en begin haar te kussen aan de binnenkant van haar benen. Langzaam ga ik omhoog en begin haar kutje te likken. Haar klit is helemaal gezwollen en warm en ik lik en zuig en voel haar hele lichaam kronkelen. Ze is zo geil! Behendig steek ik mijn tong diep bij haar naar binnen, tegelijkertijd ben ik begonnen met et maseren van haar sterretje. Ze wordt er wild van! Op de achtergrond hoor ik de mannen ons aanmoedigen en weet dat ze ontzettend geil zijn door on spel. Snel ren ik naar de slaapkamer en kom terug met twee vibrators. Ik trek nu ook zo sexy mogelijk mijn top en broek uit en ga boven op Heidi liggen op z’n 69. Ik geef Heidi de tweede vibrator en begin zelf haar kutje te verwennen. Terwijl ik lig te genieten van de zoete smaak van haar kutje voel ik haar tong mijn kutje verwennen en word helemaal gek. Ze vergeet mijn sterretje niet en lik t eraan en steekt haar tong ietsje naar binnen, oh wat een gevoel. Ik begin nu de behoefte aan een lul te krijgen en vraag Heidi de vibrator te gebruiken. Eerst steekt ze hem zachtjes naar binnen, maar al gauw wordt het sneller en harder. Ik begin te hijgen en weet dat ik bijna ga komen. Ik lik haar en sop de vibrator diep inhaar kutje, masseer haar sterretje met wat spuug en opeens ram ik hem diep in haar kont! Zonde dat ze het verwachte, ik voel haar lichaam reageren en ze geeft een schreeuw. Van pijn en genot. Alsof ht een uitdaging was doet ze hetzelfde met mij. Plotseling voel ik de harde dikke vibrator helemaal diep in mijn kontje en ik kom gillend klaar.
Nadat we beiden klaar zijn gekomen hoor ik de heren ons commanderen ook hun wat aandacht teschenken. Samen lopen we naar ze toe om ze een lekkere pijpbeurt te geven. Ik ga meteen richting Steven, zo’n grote lul heb ik nog nooit gehad en begin hem gretig te likken. Uit mijn ooghoek zie ik dat Heidi Martijn lekker aan het pijpen is en ze neemt zijn lul super diep in haar keel. Ik zie dat Martijn zijn ogen heeft gesloten en dat hij ultiem geniet. Steven kijkt naar me terwijl ik hem aan het pijpen ben en pakt me beet bij mijn haar. Bevelend duwt hij mijn hoofd naar beneden zodat ik zijn hele stijve lul in mijn mond krijg. Ik stik bijna en maak een kokhalzend geluid. Ik voel me opeens erg onderdanig en dat maakt me reuze geil. Ik kijk hem aan en voel dat hij begrijpt wat ik nodig heb. Hij haalt een paar handboeien tevoorschijn uit z’n jas op de bank en bind mijn handen achter me vast. Hij beveelt Heidi op te houden met het pijpen van Martijn en zegt dat Martijn op de bank moet gaan zitten met zn benen wijd. Steven pakt me beet, draait me om en begint mijn sterretje te likken. Hij steekt zijn sterke tong helemaal naar binnen en ik houd het bijna niet meer. Martijn begrijpt wat er gaat komen en smeert zn lul in met glijmiddel. Steven manouvreert me richting Martijn en zegt dat ik op zn lul moet gaan zitten, zodat hij mijn kojntje neukt. Ik voel een vlinderig gevoel in mijn buik optrekken en weet wat er gaat gebeuren. Op de andere bank is Heidi aan het toekijken en speelt bet de vibrators, ik zie dat ze vreselijkgeil is en eigenlijk een beetje jaloers. Steven zet me hard neer op Martijn zijn lul en ik voel hoe Martijn mijn hele kontje vult met zijn dikke lul, een heerlijk geil gevoel. Steven begint mijn kutje te likken en steekt zijn tong naarbinnen. Af en toe likt hij ook een beetje de lul van Martijn en ik voel dat Martijn dat wel spannend vind. Steven gaat voor me staan, een beetje door zijn knieen en ramt zo zijn lul bij me naar binnen. Dubbel gevuld! Mijn droom! Ik voel hoe beide mannen me aan het neueken zijn, ze neuken me hard en beiden denken niet meer aan mij maar alleen nog maar aan hun eigen genot en hun behoefte klaar te komen. Er wordt hard gestoten en ik raak in een extase die ik hiervoor nog niet heb gekend.
Ik voel het lichaam van Martijnverstrakken en hij komt klaar met een schreeuw. Steven gaat nog evendoor en haalt zn lul eruit en spuit me helemaal onder. Heidi komt naa me toe en begint me schoon te likken. Ik lig versuft op de bank en Heidi likt en likt en begint mijn kutje en sterretje zachtjes likkend te verzorgen van de harde behandeling. Omdat ik met mijn ogen dicht lig begreep ik even niet waarom Heidi opeens een gil geeft. Zonder aanwijzing pakt Steven haar van achteren en begint haar hard in haar kontje te neuken. Door zijn harde geram voel ik dat Heidi me harder aan het likken is. Alsof ze niks weegt pakt Steven haar op terwijl zijn lul nog in haa kontje zit. Zo loopt hij naar Martijn toe en spreid haar benen voor hem, “kom dan!” Martijn laat dat geen tweede keer tegen zich zeggen en begint Heidi in haar kutje te neuken, nu zie ik hoe het er met mij uitzag, ik zie twee grote lullen verdwijnen in haar strakke kutje en kontje, ze rammen haar hard en ik zie ook haar bijna het bewustzijn verliesen van genot, ze kreunt en schreeuwd en Steven houd een hand voor haar mond om het lawaai tesnoeren. Als beide mannen klaar komen en Heide een sperma douche krijgt ben ik weer wat bij kennis en kom haar likken zoals ze met mij deed, ik lik haar helemaal schoon en lik haar kutje en sterretje teder na dat harde geram. Met zn vieren vallen we lekker op de bank in slaap.

-Ik wacht op je reactie..

Aantal keer bekeken: 21602
Waardering: 8.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online