Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dubbel zien.

U leest om dit moment het verhaal Dubbel zien gepost door TheRMaster. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: TheRMaster
Gepost op: 2011-8-22

Verhaal:

Dubbel zien
Op zaterdagavond sta ik in mijn favoriete kroeg in het centrum van de stad. Een paar biertjes heb ik al op. Er is een mooie jonge dame van een jaar of 25 die al meer dan eens per ongeluk tegen me aan gestoten is. Nu voel ik ook weer haar billen tegen mijn achterzijde komen. Ik draai me om, zodat ik haar eens goed kan bekijken. Ze is een geweldige verschijning, haar slanke lichaam met mooie borsten, is goed te zien in het strakke shirtje wat ze aan heeft. Haar donkere haren omgeven het mooiste gezichtje wat ik ooit heb gezien. “Oh, sorry, kom ik te dichtbij?”, verontschuldigt ze zich uitdagend. Ik zeg haar dat ze best nog iets dichterbij mag komen. Ze komt tegen me aan staan en slaat haar armen om mijn nek, met haar gezicht nog maar enkele centimeters van mijn gezicht vraagt ze me of ze zo dicht bij genoeg staat. Heel voorzichtig zoent ze me. Eerst alleen met haar lippen, maar dan voel ik haar tong, ze wil mijn tong ook voelen. Het lijkt wel of we hier uren zo staan. Mijn handen glijden naar beneden en ik pak haar heerlijke billen goed vast onder het korte rokje wat ze aan heeft, wat een schitterende ronde billen. Plots voel ik achter me een ander paar lippen in mijn nek. Ik maak me los uit de zoen met de dame voor mij en kijk om. Daar staat ze weer, maar hoe kan ze mij zoenen in mijn nek als ze voor me staat. Ik kijk terug, ook daar staat ze weer. Ik probeer me te bedenken hoeveel biertjes ik al op heb, maar kom niet verder dan een stuk of vier. Ik moet het dus goed gezien hebben. Dan zegt de meid waarmee ik zojuist stond te zoenen: “Ik ben Kirsten lieverd, en dit is mijn zus Marloes. We zijn tweelingzussen.”
Ik besef me dat ik dit een stuk leuker vind dan één mooie meid, en voel iets groeien in mijn broek. “We hebben je al heel de avond in de gaten hoor, mooie jongen,” hoor ik Marloes zeggen, “Als je wilt kunnen we naar onze flat gaan, het is hier vlakbij.”

Met z’n drieën lopen we naar de uitgang van de kroeg, waar we onze jassen pakken. Het is erg koud buiten, Kirsten en Marloes kruipen dicht tegen me aan als we richting hun flat lopen. Bij de flat opent Kirsten de deur en we stappen in de lift. “We moeten naar de 15e verdieping, dus we hebben even,” zegt Marloes als ze haar jas losmaakt en haar shirtje omhoog doet. Ze vraagt me om haar tepels stijf te likken en dat doe ik met veel plezier. Kirsten kijkt toe en kan het niet laten de tepels van haar zus ook in haar mond te nemen, heerlijk zuigen wij aan de stijve tepels van Marloes. Plots voel ik de hand van Kirsten naar de bobbel in mijn broek glijden, ik heb mijn broek nog aan, maar haar warme hand op mijn lul is als een genot zo groot. Als we de lift uit stappen neemt Marloes niet de moeite haar shirtje omlaag te doen.

Binnen in de flat beginnen de twee dames elkaar te zoenen. Alsof ik niet meer besta hebben ze genoeg aan elkaar. Dat ze me echter niet vergeten zijn, merk ik al snel als Kirsten naar me toe komt en mijn broek los knoopt. Eindelijk ruimte voor mijn inmiddels zeer stijve lul. Ze likt er voorzichtig aan, maar het duurt niet lang voordat ze hem helemaal in haar mond heeft. Ik zit inmiddels op de bank en voel dat ook mijn ballen gelikt worden, Marloes zuigt op mijn zak, terwijl Kirsten mijn lul zo diep in haar mond steekt als ze maar kan. Ik voel dat ik bijna kom en zeg tegen Marloes dat ze op de bank moet gaan liggen, terwijl Kirsten doorgaat met pijpen trek ik het rokje van Marloes naar beneden, een mooi kaalgeschoren kutje komt tevoorschijn. Ik kan de spanning niet meer opbouwen en lik meteen aan haar al drijfnatte klitje. Ze kreunt van genot. Mijn tong streelt haar heerlijke schaamlippen en ze kronkelt over de bank. Ze kreunt: “AhhhUhhh”, en het vocht druipt uit haar kutje.

Kirsten is nog steeds aan het pijpen, maar komt nu overeind. Ze wil ook dat haar kutje ‘behandeld’ wordt, maar ik ben te druk met Marloes. Daarom trekt ze zelf haar rokje uit en ik voel mijn lul in haar kutje verdwijnen. Het warme gevoel omringt mijn penis en ik voel dat Kirsten ongeduldig heen en weer gaat om mijn schoot. Wat een heerlijk gevoel is dit. Ik laat Marloes even voor wat het is en geniet volop van Kirsten terwijl ik aan haar tepels lik. Marloes steekt haar borsten vooruit zodat Kirsten daar mee kan spelen met haar tong. Wat een geweldig uitzicht, als ik zie hoe Kirsten de borsten van haar zus likt terwijl ze mij berijdt!

Ik voel dat ik bijna klaar kom, maar ik wil Marloes ook nog neuken. Kirsten stapt van me af en ik sta op, Marloes loopt naar de keukentafel en buigt uitdagend voorover. “Ik hou meer van achterlangs!”, zegt ze. Ik loop naar haar toe en begin haar van achteren keihard te neuken. Ik stoot heen en weer en kom heerlijk klaar. Wat een geweldige avond heb ik…

Over het douchen met z’n drieën vertel ik de volgende keer meer!

Aantal keer bekeken: 26670
Waardering: 6.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online