Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Duidelijk verliefd..

U leest om dit moment het verhaal Duidelijk verliefd. gepost door Silke V.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Silke V.
Gepost op: 2005-5-8

Verhaal:

Duidelijk verliefd.
Een half jaar geleden heeft een vriend van mij uit mijn klas mij het MSN adres gegeven van een jongen. In het begin waren het alleen maar gesprekken zoals hoi alles goed? eznovoort. Ik had toen een vriend en heb hem daarover verteld ook dat ik het wilde uitmaken omdat ik hem nooit zag.Ik had die jongen nog nooit gezien totdat hij zijn webcame aan deed! Wow wat was hij een lekkerding zeg! ik kon me ogen niet van hem af houden.Hij woonde toevallig bij mij in de buurt we zouden een keer afspreken maar er kwam nooit wat van totdat er eindelijk wel een keer wat van kwam. We spraken af en we hebben een tijdje buiten gelopen en gepraat over van alles. Hij was vrijgezel en 1 jaar jonger dan ik.
Maar dat vond ik zeker niet erg! ik was echt duidelijk verliefd op hem. Een tijdje later op MSN vertelde hij mij dat hij mij ook wel zag zitten! Mijn geluk kon echt niet meer stuk. We zagen elkaar steeds vaker en kregen op een gegeven moment een relatie... Ik voelde me zó goed bij hem. Hij gaf met het gevoel dat ik mezelf kon zijn, me nergens voor hoefde te schamen. We konden lachen samen,we hadden zoveel lol en ik dacht echt dat het voor eewig zou duren.
Hij liet me vliegen van geluk! ik straalde het uit. Ik was constant zo gezellig en happy ook op school. Was me klasgenoot natuurlijk erg dankbaar! Iedereen zag ook aan me dat ik gewoon vrolijk was dat vonden ze erg leuk. Ik zag hem alleen in het weekend want we hadden allebei tijd nodig voor onze eigen dingen ook onze vrienden niet te vergeten. Hij had ook voetbal en werk en ik had ook zo me werk enzovoort.
Me beste vriendinnen waren ook erg blij voor me dat ik eindelijk eens iemand gevonden had die me het juiste gevoel gaf. Ik was totaly in love echt helemaal in de wolken als iemand zijn naam alleen al riep. In het weekend was ik vreselijk blij naar hem toe te gaan. maar ja aan alles komt een eind... zeggen ze en ook aan dit helaas.Ik was een tijdje weggeweest en toen ik terug kwam ging iedereen naar zijn eigen vriend, me beste vriendinnen en dat wilde ik dus ook. Maar als ik had geweten wat hij mij toen zou vertellen... Hij vond me niet meer zo leuk als in het begin eigelijk, hij had geen zin in een relatie en geen tijd voor maar het lag niet aan mij! Misschien later zei hij want we hadden nu ook examens enzo .Ik heb me nog nooit zó rot gevoeld als toen en ik vond ook love sucks! natuurlijk zei iedereen gelijk kom op hij is het je niet waard er lopen genoeg andere jongens rond... ik weet ook wel dat ze aan de ene kant gelijk hebben maar ik kan me er maar niet over heen zetten. Hij was in de war en misschien wil die me na een tijdje wel terug? dacht ik steeds maar nee... we zijn goede vrienden maar wie zegd dat ik dat kan? ik hou zo ontzettend veel van hem. Mijn hart is echt stuk. Ik heb nachtenlang gehuild (klinkt echt ontzettend stom) nu gaat het wat beter ik denk er niet zo veel meer aan (probeer ik dan)maar als ik eraan denk, denk aan de mooie tijd die we hadden.Ik weet zeker ik vind nooit meer iemand zoals hij! denk ik steeds maar is dat ook zo? Ik wou echt dat ik het terug kon draaien en opnieuw kon beginnen. ligt het aan mij? was me vraag ook steeds. zo klote was het want hij was echt de enige bij wie ik me zo goed voelde.
me gevoel zal niet zomaar weggaan. hij zei ook ik zeg niet dat ik niet verliefd op je ben maar gewoon minder dan eerst maar waarom maakt hij het dan uit? omdat hij geen tijd heeft... ik begreep er in het begin niks van en wilde me het liefst verbergen voor alles en iedereen.
Ik wens niemand zoveel verdriet als ik had!
En ik ben echt niet de enige die zich zo voelt helaas. Ja het is klote op elke potje past een deksel en die was hij dus blijkbaar niet...

Aantal keer bekeken: 14036
Waardering: 6.87 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online