Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Duinwandeling.

U leest om dit moment het verhaal Duinwandeling gepost door Etpi. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Etpi
Gepost op: 2009-2-12

Verhaal:

Duinwandeling
Ik verbleef voor een studieconferentie op het Waddeneiland Terschelling. Deze middag hadden alle deelnemers vrij en waren we in de gelegenheid om te genieten van een prachtige zomerdag. Ik had besloten in mijn eentje een flinke wandeling te maken in het uitgestrekte duinengebied.
Gekleed in shorts en t-shirt en stevige wandelschoenen volgde ik een wandelroute van 10 km. Na een uur duin op, duin af lopen nam ik het besluit om van de route af te wijken en struinde dwars door het hoge helmgras richting zee. Voor de zoveelste keer beklom ik een duin.
Toen, aan de top zag ik haar: op haar rug liggend op een strandlaken, met gesloten ogen, geheel naakt. Haar benen opgetrokken en gespreid, zodat de zon recht tussen haar dijen scheen. Ze was daar helemaal kaal geschoren en had prachtig gevormde kutlipjes. Gefixeerd bleef ik er naar kijken….. minutenlang. Verbeeldde ik me, dat haar knieën iets verder uit elkaar gingen en daardoor tevens haar schaamlipjes? Het spleetje werd een geheimzinnig spelonkje.
Haar stem: ”Vind je me daar mooi?” deed me opschrikken. ”Sorry”, stamelde ik, en wilde beschaamd het duin weer aflopen. ”Hé, wacht even, kom hier naast mij zitten” nodigde ze me uit, terwijl ze een eindje opschikte. Mijn erectie zo goed mogelijk verbergend, liep ik naar haar toe en ging naast haar op het badlaken zitten. ”Ik ben Monica”, zei ze en reikte mij de hand. “Peter”, mompelde ik, nog steeds verward door de situatie. Die verwarring werd er niet kleiner op, toen ze na het hand schudden - of het de gewoonste zaak van de wereld was - haar hand tussen mijn benen liet glijden en mijn stijve penis uitvoerig betastte. “Zo…. , je vindt mijn kutje echt mooi”, constateerde ze tevreden. “Kleed je uit en kom naast me liggen”, beval ze. Ik ontdeed me van mijn wandelschoenen en de rest van mijn kleding en ging naast haar liggen. Ik deed nu geen moeite meer om mijn erectie te verbergen. Mij lul was keihard en stak schuin omhoog. Haar hand zocht op de tast naar hem en schoof dan mijn voorhuid helemaal terug. Ik kreunde van pijnlijk genot. Langzaam schoof ze mijn voorhuid heen en weer. Zonder me los te laten zocht ze met de andere hand iets in haar badtas, om vervolgens met een lenige beweging schrijlings op mijn bovenbenen te gaan zitten. Ze perste haar warme kut tegen mijn ballen. Ik pakte haar stevige borsten en kneedde ze zachtjes. Nu zag ik wat ze in haar tas had gezocht. Ze scheurde de verpakking van een condoom open en mijn penis met één hand vasthouden rolde ze met de andere het condoom er over. Daarna richtte ze zich wat op en liet zich dan weer over mijn stijve lul heen zakken. Met kracht duwde ze haar onderlichaam naar beneden tegen mijn ballen aan en ik voelde het intieme bewegen van haar vagina op mijn eikel. Nog nooit eerder had ik zo’n fantastisch gevoel ervaren. Ik werd bereden en geneukt zoals nooit van te voren was gebeurd. Plots voelde ik, dat haar vinger ook in haar kut kwam en binnen in de top van mijn penis masseerde. Toen ze met haar andere hand achterwaarts naar mijn ballen greep en die tegen haar kont perste kwam voor ons beiden de ontlading. Niet geremde door enige gêne gilde ze: ”Naai me…., naai me hard….., naai me hard en diep!” Ik spoot al mijn sperma in drie golven hoog in haar vagina. Zij bleef maar klaar komen, maar uiteindelijk liet ze zich voorover op mijn borst neer. We omarmden elkaar en zonder het contact te verbreken draaide ze me zo, dat ik onder kwam te liggen. Mijn lid was nog steeds stijf. Met lange halen begon ik haar weer te neuken. Ik verhoogde het ritme toen haar ademhaling sneller en sneller ging en spoedig kwam ze met een eindeloos gekreun tot een nieuw orgasme. Tevreden over mijn prestatie rolde ik van haar af. Na een poos zo naast elkaar gelegen te hebben ging ze rechtop zitten en haalde het condoom van mijn slap geworden lul en knoopte het ding dicht. Met haar slip begon ze me droog te wrijven. Het kanten broekje schuurde over mijn eikel en al gauw stond mijn penis weer strak en stijf omhoog. ”Kom, ik maak het voor jou ook nog een keer lekker”, zei ze en reikte me een nieuw condoom aan, terwijl ze geknield en voorover gebogen haar kont aanbood. Ik schoof het rubbertje over mijn geslacht en zocht met mijn pik van achteren haar opening. Als vanzelf gleed hij in haar natte schede. Ik omklemde met beide handen haar heupen en stootte in haar om hem er vervolgens weer helemaal uit te halen. Een nieuwe krachtige stoot tot diep in haar vagina deed haar kreunen van genot. Zo ging het nog even door, steeds heftiger wordend. Dan voelde ik plotseling haar hand tussen haar benen naar mijn ballen tasten, en terwijl ik opnieuw diep in haar kwam kneep ze in mijn ballen en gilde: ”Nu…, nu…, spuit me vol!” Het werd zwart voor mijn ogen toen het sperma door mijn lul schoot. Het orgasme was overweldigend. Totaal uitgeput en bevredigd gingen we uiteindelijk naast elkaar op het badlaken liggen en vielen in slaap.

De zon was al achter het duin verdwenen en ik werd wakker van de koelte op mijn naakte lijf. Ik ging rechtop zitten en zag dat ze verdwenen was. Een ogenblik dacht ik, dat ik gedroomd had, maar dan zag ik twee dichtgeknoopte condooms en haar slip liggen. Met lippenstift stond er op: ”Heerlijk! dank je”.

Ik heb haar nooit meer gezien. Haar slip heb ik nog lang bewaard en gebruikt bij het masturberen. Ik heb haar broekje om begrijpelijke reden weggedaan, toen ik een vaste relatie kreeg.
Nu ben ik al jaren getrouwd met een heel lieve vrouw en we hebben een fantastisch seksleven. Maar als het een keer niet goed uitkomt, fantaseer ik over die onvergetelijke ontmoeting met Monica en masturbeer tijdens het douchen.


Aantal keer bekeken: 14787
Waardering: 8.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online