Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Duke .

U leest om dit moment het verhaal Duke gepost door Dukelover. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: Dukelover
Gepost op: 2011-1-3

Verhaal:

Duke
ik wil koek roept Yana de baby van Duke's baasje .
Duke kijkt Yana verveeld aan alles ging goed hij kreeg het beste eten van de hele winkel,telkens al er een speeltje kapot was kreeg hij er een nieuw , hij ging elke dag wandelen met zijn baasje tot ...
Yana kwam die kleine snotneus krijgt nu alle aandacht !
ik wou dat Yana er nooit geweest zou zijn ! gromt hij.
plots begint Yana te wenen .
Dat ook nog ! denkt duke .
hij ligt op de bank en kijkt naar een tv programa , hij zou niet weten over wathet ging en hoe ze die mensen en dieren in zo'n klein kastje kregen maar hij vind het leuk om naar de beelden te kijken.
plots komt er reclame voor een film over een hond en een baby en de hond probeert de baby uit huis te jagen .
dat is nog eens een idee denkt duke.
Ikv krijg die baby hier toch nooit weg !WORDEN DE HOND EN DE BABY GOEDE VRIENDEN ? vraagt een man op het eind van de reclame.
natuurlijk niet denkt duke .
Yana huilt nog steeds ,duke's baasje probeert het te stoppen sstt maar Yana ssstt maar Yana zegt hij steeds .
duke gaat naar zijn baasje en kijkt naar Yana , kijk en leer zegt hij tegen Yana natuurlijk verstaat het baasje niets .
duke gaat op de grond liggen en begint te huilen aii aaii kajiet aii aajj kajiet roept hij het baasje zet Yana (die voorlopig opgehouden is ) terug en gaat naar duke (alleen doet hij niet wat duke gedagt had ) buiten hond 8 roept hij . wat denkt duke ''hond''? dat heeft hij nog nooit tegen me gezegt!
het is koud buiten rilt duke
hij kijkt langs het raam naar binnen droomt hij het nu of is Yana aan het lachen ? ze lacht hem gewoon uit !
dag duke zegt een piepstemetje
hallo meneer mus zegt duke triest
wat is er aan de poot ? vraagt de mus niets niets het is gewoon Yana pikt mijn plaats in zegt duke en hij gromt nog een keer .
mijn baasje houd niet meer van me snikt duke.
kom kom zegt meneer mus een grote deense dog zoals jij moet er toch niet om wenen je krijgt je plaats binnen een paar weken wel weer terug hoor !
denk je vraagt duke
tuurlijk zegt meneer mus.en hij vliegt weer weg.
een paar weken later kan Yana al alleen stappenze wandelt naar buiten baasje staat ook buiten zijn vrouw ook ze hebben een gesprek dat duke niet aanstaat
man: ik durf haar wel niet alleen te laten hoor
vrouw :nee veel te gevaarlijk
man: jha met het zwembad enzo
vrouw :en de hond ?
man : ja dat is wel opletten hij is geen kinderen gewoon
(geen kinderen gewoon ? vraagt duke zig af )
vrouw: we moeten hem weg doen !
man: maar ik heb duke al 6 jaar !
vanaf hij pup was !
vrouw: en Yana moeten we nog veel langer hebben !
man (na lang zuchten en met tranen in zijn ogen ok dan)
wat denkt duke weg ik maar waarom om dat ik soms een blaf als Yana me niet aanstaat ?
de vrouw gaat naar binnen plots hoort de man een luide gil hij rent naar binnen :is er iets vraagt hij
nee nee ik ben uitgegleden maar waar is Yana ?
buiten zegt de man
onee Yana is alleen buiten met duke !
roept zijn vrouw
ze rennen naar buiten
duke ligt nog rustig te slapen maar Yana loopt op de rand van het zwembad plons ze valt erin de man rent naar het bad maar er is een tralies omheen (normaal voor Yana maar ze is onder een gat in de grond gekropen ) hij kan er niet over en niet onder de tralie's sleutels ligeen binnen aah gilt de vrouw de man probeert erover te klimmen
het lukt niet
duke schiet in actie hij springt over het hek (het is een deense dog hij kan erover) en springt het water in
de vrouw gilt nogeens . duke komt terug boven met Yana .dit alles heeft ongeveer 10 seconden geduurd.
Yana is gered en duke mocht voor altijd blijven.



Aantal keer bekeken: 2393
Waardering: 1.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online