Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Echt een jongen om van te dromen.

U leest om dit moment het verhaal Echt een jongen om van te dromen gepost door Morena Lam. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Morena Lam
Gepost op: 2009-1-12

Verhaal:

Echt een jongen om van te dromen
Anna schok wakker van haar moeder die riep wakker worden! Met een slaperige kop kwam Anna uit haar bed. Kom al.
Ze hat net zo lekker gedroomt.
Van een jongen met sproeten bruin haar grijze ogen en een stralende glimlag.
Vandaag was haar eerste schooldag. Maar zenuachtig was Anna nog nooit geweest. Ze stapten uit bed en kleden zig aan. Even later fietsten ze naast haar vriendin Jessica naar over het verlaten marktplein richting school. Wat ben je stil Anna is
Er iets? vroeg Jessica. Nee niets antwoorden Anna maar ze dacht nog steeds aan die jongen. hij hat ook een naam in haar droom. Daar heten hij Rob.
Daar is de school al riep Jessica en ze begon harder te trappen.
pauze
Anna stont wat om zich heen te kijken op het schoolplein toen er een jongen naar haar toe liep. Hij hat veel sproeten bruin haar grijze ogen en hij zij met een stralende glimlag. Mijn naam is Rob en hoe heet jij?
Anna's mond zakten open van verbazing en ze stamelden. Mijn naam is An eh Anna. Gek lachten de jongen, ik heb over precies zo'n meisje als jij gedroomt en die heten ook Anna

Aantal keer bekeken: 2722
Waardering: 4.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online