Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Echt wel verliefd.

U leest om dit moment het verhaal Echt wel verliefd gepost door J.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: J.
Gepost op: 2010-3-16

Verhaal:

Echt wel verliefd
Kijk, het begon ooit bijna 1.5 jaar geleden met die ene hemels perfecte jongen. Gespierder, blauwe ogen, ietsje donkerder en hartstikke lief. Vincent, is zijn naam.
Vincent (4 jaar ouder dan ik ben), werd verliefd op mij, en dat was na een aantal weken geheel wederzijds. We hadden een erg leuke tijd samen, deelde onze gevoelens, discussieerden, vreeeen, lachten en hadden het eigenlijk gewoon super met elkaar. Totdat ik, in de zomer, zijn beste vriend ontmoette op het feest van de beste vriend, Luuc.

Luuc is een leuke jongen, met erg leuke vrienden... En ja, die vrienden, die zijn gewoon super. Op het feest maakte ik kennis met Luuc, Bas en Niels. 3 waanzinnig grappige jongens (mannen) waarop ik erg gesteld raakte. De nacht duurde lang en samen met zijn allen hebben we de zon zien ondergaan en opkomen. Ik had de tijd van me leven.
De dagen erna onderhield ik een erg levendig contact met de jongens, maar, na een paar weken ebde dit weg. Door vakanties, andere scholen en vooral geen gezamenlijk leven (behalve de vrienden dan).

Het contact tussen mij en de jongens stierf weg en ondertussen zette ik mijn relatie met Vincent gewoon voort. Ergens, een paar maanden voor de zomervakantie was het verjaardagsfeest van Luuc. En weer ontmoette ik de jongens, rond 12 uur s'nachts besloten we te gaan stappen en ja, het werd gewoon heel erg gezellig. Op de een of andere manier bleef het contact erna tussen de jongens en mij wel stevig. Vooral tussen Bas, Luuc en mij klikte het goed. Met Bas smste en msnde ik veel en Luuc, die kwam ik gewoon steeds tegen als ik uit ging. Dan als ober (want hij werkte voor een "ober-uitzendbureau"), dan weer op school (bleken we op dezelfde school te zitten, hij was gewisseld) en gewoon op stap.

1 avond was het bier erg lekker en waren ze ook erg gul ermee. Getrakteerde biertjes zijn onbeleefd om te weigeren dus ik dronk en dronk. In een aangeschoten bui liep ik naar Bas en zoende hem om het hoekje. Bas, gelukkig wel nog bij positieven duwde me weg en gaf me een glas water. De woorden die hij uitsprak zal ik nooit meer vergeten: "Lieverd, je vriend staat om de hoek, je bent flink aangeschoten en gepassioneerd. En ook al ben ik verliefd op je en jij op mij, kunnen we omwille van onze vrienden dit niet maken!".

Enigszins tot rede komend liep ik weg, gekwetst van de ene kant, opgelucht van de andere kant. Ik heb Bas daarna weken niet gezien of gesproken. Dat leek me beter.

Luuc bedacht zich in de zomervakantie dat het leuk zou zijn om met zijn allen op vakantie te gaan, een leuk plan, met zijn allen in een huisje! Ik stemde toe en verheugde me erop, totdat ik erachter kwam dat Bas ook mee zou gaan. Helaas was toen al geboekt en cancelen zou te verdacht zijn, vond ik. Ook had ik andere reden om mee te gaan.

In het huisje waren we met de hele groep, Luuc, Bas, Niels, Vincent, Paul en ik. Als enigste meisje.

Die eerste avond besloten we naar de disco te gaan, bleek er karaoke te zijn! Men koos 1, 2 of 3 mensen uit en die moesten dan zingen. En zoals te verwachten viel moest ik samen zingen met Bas. Je hoeft niet naar huis vannacht - Marco Borsato.

De passie moet tastbaar zijn geweest, want erna kreeg ik vele vragen van (jaloerse) meisjes of dat misschien mijn vriendje was.. Maar nee, antwoordde ik de hele tijd rustig, dat is die daar (al wijzend naar Vincent).

De avond erna besloot ik de "boys" alleen te laten gaan stappen, ik moest zelf nog wat doen en het leek me ook wel eens voor hun leuk om eens samen te gaan. Ook moet ik heel eerlijk bekennen dat Bas me na al die tijd niet koud liet.

's Nachts ('s ochtends..) kwamen ze thuis, ik lag te slapen op mijn bed, in slaap gevallen naast mijn laptop. Bas kwam kijken (als enige nuchtere..) hoe het met me ging en of ik even wilde helpen. Bij de disco had hij nog hulp kunnen krijgen om de rest in de auto te krijgen, maar in zijn 1tje kreeg hij niet 4 dronken grote mannen naar boven. Als grap besloten we ze in 1 2p-bed te gooien met zijn 4en. Toen dat eindelijk gelukt was, wilde ik eigenlijk snel terug naar mijn eigen veilige slaapkamer, maar -ik geloof wel dat het niet veel moeite koste- Bas wist me met een glas whisky over te halen om een glaasje met hem te drinken. Hij had gehoord hoe gek ik op whiskey ben en hoe weinig ik de kans krijg om het te drinken.

De fles whiskey en de kans om alleen met Bas te zijn hadden een te grote aantrekkingskracht om te weerstaan en samen dronken we onder whiskey. Toen ik hem vroeg hoe het was geweest en of er nog iets leuks gebeurd was, gaf hij geen antwoord. Ik keek hem recht in zijn ogen aan en snapte het meteen, mijn "lieve" vriendje had een ander meisje gezoend, gekust, gestreeld, geknuffeld etc etc.
Ik wist dat het tussen Vincent en mij slechter ging, maar dat hij, die altijd zei dat hij nooit zou vreemdgaan, vreemd was gegaan kwam voor mij als een schok. Maar van de andere kant was het ook wel te begrijpen, het ging steeds minder tussen ons, hij had zijn leven en ik had mijn leven, zijn vrienden waren opeens ook vrienden van mij en ja,
we deelden gewoon niks meer samen.
Ik vermoedde al dat hij verliefd was op een ander, ik was dat namelijk ook en herkende de symptomen. Maar om nou met je neus op de feiten te worden gedrukt stond me niet aan... Maar, ik nam en neem hem niks kwalijk. Het heeft zo gegaan moeten zijn.

Door de whisky werd ik gepassioneerder, eerlijker en ongeremder. Bas had geloof ik hetzelfde probleem, want na een aantal glazen lagen we bij elkaar in de armen en droeg hij me naar boven, richting zijn kamer. En ook al fluisterden we tegen elkaar dat dit heel slecht was en eigenlijk niet goed, stopten we niet en die nacht vreeeen we en sliepen we al innig omhelzend in.

De ochtend kwam, net als Niels. Hij stormde de slaapkamer in van Bas, in 1e instantie om zijn beklag te doen over het feit dat hij in 1 bed lag met Paul, Luuc en Vincent, maar veranderde direct van onderwerp toen hij mij in de armen van bas zag.

Hij verzocht ons om meteen op te staan, ons aan te kleden en te doen alsof er niets gebeurt was. We schaamden ons dood en die dag heb ik het uitgemaakt met Vincent. Gewoon, als vrienden. De waarheid heb ik hem pas veel later verteld, toen ook hij weer een nieuwe relatie had.

Die vakantie namen Bas en ik afstand van elkaar. Dit zou ons nooit meer gebeuren. Het zou ook nooit meer gebeuren, totdat we elkaar weer tegen zouden komen op zondagmiddag op de markt. Het was zonnig en het beloofde een leuke dag te worden...

Op mijn roze oma-fiets reed ik naar de markt waar ik had afgesproken met een aantal vriendinnen, dat ik die afspraak zou afzeggen had ik nooit vantevoren kunnen bedenken. Onderweg, bij de kerk, kwam ik hem tegen, Bas. Ook op weg naar afspraak, met een meisje... Maar ook hij zou dat afzeggen, want we zijn nooit op de markt aangekomen. We vonden het beter om te ergens anders te gaan praten, dus zo kwam het dat ik bij hem thuis zat en na een heel aantal emotionele uren lag...

Kijk, dat is wat je noemt, echte liefde!



Aantal keer bekeken: 3275
Waardering: 7.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online