Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ed zijn echte liefde.

U leest om dit moment het verhaal Ed zijn echte liefde gepost door ED. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: ED
Gepost op: 2009-7-10

Verhaal:

Ed zijn echte liefde
Heb je ooit al het gevoel gehad dat je iemand hebt ontmoet waar ge alles tegen kunt vertellen?
Iemand die u begrijpt?
Iemand waar je alles mee kan doen?
Iemand waar je alles mee kan delen? wat het ook is?
Dat gevoel heb ik nu...
IK heb mijn vriendin voor het leven gevonden.
En nu moet ik haar laten gaan.
Da is echt niet gemakkelijk' we hebben nen heelen langen weg moeten afleggen om bij elkaar te mogen zijn'
om bij elkaar te mogen zijn.
Ik voel mij echt op mijn gemak bij haar! Zij is mijn allerbeste maatje' ik denk dat ze dat zelf ook wel beseft dat ik niet zonder haar kan :')
Maar ze gaat weg... ze gaat naar brussel, naar haar nieuwe school' ze gaat het daar supper doen! En ik wil echt dat ze daar naar toe gaat' langs den enen kant... omdat ik weet dat ze in het sai niet op haar plaats zit' ze verveeld haar hier dood' pff... khad haar veeellle liever bij mij gehouden. Ma da zou egt egoistish zijn' kheb haar al veel gezegd dat zij mijn allerbeste vriendin is' ik hoop dat ze dat blijft onthouden' voor altijd' ik hoop gewoon dat ze mij niet gaat vergeten... dat ze mij altijd toch een klein beetje gaat blijven herinneren.
Maatje..allerbeste maatje'<3 gij betekend veel voor mij. xxx uw maatje.
Kga u missen..! xx
( ooit al zoo een goeje vriendin gehad mensen?? laat ze dan nooit meer gaan!ik laat ze tog nooit meer gaan da is zeker!)

Aantal keer bekeken: 2177
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online