Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Edith als Topmodel!.

U leest om dit moment het verhaal Edith als Topmodel! gepost door Tim & Bente . Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Tim & Bente
Gepost op: 2011-6-21

Verhaal:

Edith als Topmodel!
Edith liep op de rode loper, om haar heen stonden allemaal paparazzo.
Edith had een nieuwe creatie aan van Tim Loohuis & Bente Bax.
Iedereen vond het prachtig. Edith liep met haar jurk over de rode loper. Ze maakte een beweging en er rolde een knoopje af de hele jurk viel uit mekaar. Iedereen keek met open mond naar Edith. Bente en Tim rende naar de jurk en namen de jurk mee. daar stond ze zonder jurk in haar onder jurkje. Edith rende heel snel weg naar een diep donker kamertje.
Ze ging op een stoel zitten en begon te huilen. Ondertussen waren Tim en Bente druk bezig om de jurk te repareren. Het laatste draadje door halen en de jurk was klaar. Ze gingen snel weer naar de rode loper om Edith te zoeken maar ze konden Edith niet vinden. Ze zochten overal tot dat Tim met Edith boven aan de trap stond. Tim zei: ze zat in een diep donker kamertje te huilen. Bente zei: kom op Edith trek de jurk aan. Edith zei met een diepe zucht: oké... Ze trok de jurk aan. En liep nog een keer over de rode loper dit keer ging het wel goed.
Ze kreeg een staande ovatie, iedereen was onder de indruk, en dat is het leven van Edith als Topmodel.


Aantal keer bekeken: 4870
Waardering: 6.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online