Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Eeen konijntje.

U leest om dit moment het verhaal Eeen konijntje gepost door Aurelia. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Aurelia
Gepost op: 2011-3-6

Verhaal:

Eeen konijntje
Er was eens een konijntje die ging naar de bakker en bestelde een worteltaart: Loesla (de bakker) heb je een worteltaart en Loesla (de bakker) zegt neen Konijntje. De volgende dag gaat het konijntje weer naar de bakker en vraagt : Loesl (de bakker) heb je nu een worteltaart neen zegt Loesla (de bakker) het konjintje gaat terug naar huis en Loesla (de bakker) denkt : -> ooooh ik ga een worteltaart maken dat als het konijntje morgen weer komt heb ik een worteltaart.
De volgende dag komt het Konijntje weer naar de bakker en vraagt Loesla (de bakker) heb je nu een worteltaart en Loesla (de bakker zegt fier ja Konijntje ik heb een worteltaart voor maar €1 en dan zegt het Konijntje viies he ?

Aantal keer bekeken: 3699
Waardering: 3.92 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online