Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een Bijzondere Vakantie.

U leest om dit moment het verhaal Een Bijzondere Vakantie gepost door $imone. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: $imone
Gepost op: 2008-7-5

Verhaal:

Een Bijzondere Vakantie
Tommy ging zoals elk jaar naar Frankrijk. Hij had het voorgevoel dat het dit jaar anders zou worden dan de andere jaren. In het vliegtuig op weg naar Frankrijk zag Tommy een meisje, waarvan hij hoorde dat ze, net als hijzelf, Nederlands sprak. Hij hoopte dat ze naar hetzelfde hotel ging als waar hijzelf heen ging, want dan had hij toch wel mooi alvast gezelschap. Toen hij in de bus op weg naar het hotel stapte, zag hij het meisje al zitten. Dus ze gaat ook naar dit hotel, dacht Tommy. Eenmaal aangekomen in de hotelkamer begon hij vast met uitpakken. Toen Tommy klaar was geuwde hij; hij was moe. Hij kroop in bed en sliep die nacht als een roos. De volgende morgen in de ontbijtzaal zag hij het meisje zitten. Tommy wilde graag kennis met haar maken, dus ging hij naast haar zitten. Hij zei: 'Hoi, ik ben Tommy, hoe heet jij?' Het meisje antwoordde beleefd: ' Mellissa, aangenaam.' Ze kletste nog wat verder over hun persoonlijke gegevens en spraken toen af dat ze 's middags samen zouden gaan zwemmen. Ze leerden elkaar dag in dag uit beter kennen, maar hun geheimen bleven geheim. Zo gingen er een aantal dagen voorbij. Tommy en Melissa waren al een echte vriendschap begonnen en daarom vond Tommy het tijd worden dat hij zijn geheime grot aan haar liet zien. die grot had hij een paar jaar geleden ontdekt. Sindsdien kwam hij er altijd als hij in Frankrijk op vakantie was. Het leek hem wel leuk om er samen met Melissa heen te gaan. 'Zeg Melissa,' begon hij, 'Lijkt het je leuk om een geheime grot vanbinnen te zien?' Het leek Melissa wel spannend, zo'n geheime grot, dus ze antwoordde: 'Ja natuurlijk, dat lijkt me wel cool!' En terwijl ze ernaar toe liepen vertelde Tommy over de grot. Eenmaal aamgekomen leidde hij Melissa door de grot. Op zijn allegeheimste plek bleef hij even staan. Hij keek naar de wand van de grot waar hij een tekening in had gekrast die voor hem iets heel belangrijks betekende: liefde. Maar dan op een hele speciale manier. Hij draaide zich om naar Melissa. Wat had ze toch mooie ogen, net stralende diamanten. 'Wil je verkering?' vroeg hij. Melissa bloosde. Het was donker, Tommy zag het gelukkig niet. 'Ja.' zei ze. Hand in hand liepen ze de grot uit, naar het strand en de zee. Daar kon je de prachtige zonsondergang zien. Ze keken elkaar aan. Toen brachten ze hun hoofden naar elkaar toe en ontstond er een innige tongzoen. Deze vakantie zou Tommy nooit vergeten.

Aantal keer bekeken: 2634
Waardering: 5.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online