Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een Hele Verandering III.

U leest om dit moment het verhaal Een Hele Verandering III gepost door Dr.Love. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Dr.Love
Gepost op: 2009-10-10

Verhaal:

Een Hele Verandering III
Op weg naar spanje in het vliegtuig zat ik naast Kevin en we hadden elkaar allerlei dingen te vertellen alsof dat we jaren moesten inhalen.
Toen we aankwamen was het al 19u Kevin en ik wilde graag naar het strand ik trok snel mijn bikini aan.

Toen ik op het strand kwam was kevin er al goed gespierde buik donkerbruin haar en lichblauwe ogen.
Hij glimlachte toen hij me zag aangelopen.
Ik struikelde en viel in zijn armen we vielen allebij in het zand en begonnen te lachen.We bekeken elkaar in de ogen gedurende een 5-tal seconde.Ik begon te blozen en keek weg.
Ik zette mij recht op de handdoek Kevin deed hetzelvde.
"'t Is hier toch prachtig" zei ik.
"Ja prachtig..." zei Kevin terwijl hij lily bekijkte.
De zon was half onder de zee en was mooi rood.Er waren een paar dolfijnen en vogels die laag boven de zee vlogen.
Kevin had zijn arm rond mij gezet en ik had mijn hoofd op zij schouder hij zette stilletjes zijn hoofd boven het mijne.We zeiden niets we keken gewoon naar de zee.Ik hoorde hem ademmen en zijn hart kloppen, hard en snel
maar ik was er toch zo goed.

Ik bekeek hem."Kevin ik..."
"Sst.zeg maar niets" zei hij.
Hij bekeek mij met zijn blauwe ogen.
En bekeek mijn lippen.Ik sloot mijn ogen en voelde zijn lippen op de mijne.
Onze lippen streelde elkaar zachtjes.
we stopten en bekeken elkaar weer in de ogen.
Zijn lippen raakten weer de mijne maar opende deze keer zachtjes zijn mond ennik voelde zijn tong zachtjes binnen en kusten zachtjes...inderdaat zoals Tante Else mij het vertelde op zulke momenten verdwaalt je hellemaal naar een andere wereld...
Zijn hand streelde mijn gezicht en me streelde elkaars handen.Zo gelukkig dat ik was...


Zo lily dacht dat ze nooit liefde ging kennen misschien door juist jouw mooiste details(ogen,lippen,haar) een beetje meer beauty aangeven kent iedereen de liefde.Dat is het uiterlijk maar blijf ALTIJD jezelf dat is uiterst belangrijk!!
Maar je zult zien iedereen zal de liefde kennen...zelfs jij ;)

Aantal keer bekeken: 2620
Waardering: 6.46 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online