Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een Hele Verandering.

U leest om dit moment het verhaal Een Hele Verandering gepost door Dr.Love. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Dr.Love
Gepost op: 2009-10-10

Verhaal:

Een Hele Verandering
Iedere meid heeft dat al eens gevoelt...Het gevoel van achterlating.Het gevoel dat er geen enkele jongen naar ons kijkt.Dat we niet interessant genoeg zijn.Luister meiden, IEDEREEN heeft recht op liefde.Ook al ben je niet de mooiste meid op aarde, je bent jezelf.En een persoon in deze weide wereld zal voor jou persoon kiezen.Laat de tijd aan de tijd, leef gewoon je leven door vroeg of laat maar je zal de liefde kennnen.Daarmee volgt dit verhaal...


Het mooiste sezoen van het jaar, de herfst.Waar de zonsondergang het mooiste is door de bomen waar kleurrijke bladeren vliegen.
Daar zat ik dan.Alleen op een bank.Bruin haar groene ogen, een doodgewoone meid van 15 die zich afvroeg ofdat ze zich nog moest opmaken om naar buiten te gaan. Niemand keek toch naar mij, niemand zag me zitten.

Maar de reden waarom ik daar zat was om de waarde van de natuur te bekijken en de waare liefde.
Juist tegenover mij zat er een koppel. Een meisje van ongeveer mijn leeftijd en een jongen van 17.Wat waren zij toch mooi. Het meisje zat in zijn armen haar hoofd op zijn schouder.Zijn hoofd was bovenop de hare. Ze praten met elkaar.Misschien om te weten waar ze gingen overnachten... Op een zeker moment bleven ze stil. In elkaars ogen kijkend zonder enige beweging.Stilaan kwamen hun gezichten dichter en dichter bij elkaar. Ze bekeken een laatste keer hun lippen en kusten.Teder en zacht alsof dat de rest van de wereld verging...

Wat zou ik dat graag willen beleven... Maar ja, wel nu moet ik eerder naar huis gaan voordat mijn moeder zich weer afvraagd bij welke jongen ik nu weer was.Zij lijkt zelfzeker wanneer ze mij zegt dat ik een heel mooi meisje ben en dat de jongens allemaal achter mij lopen.Al heriel ik het meerdere keren ze verstond het niet.

"ah daar ben je. je komt als geroepen het eten is klaar"
Ik ging rustig zitten als iedere avond op dezelvde plaats.
"en waar en je nu weer gebleven.Bij d'en Kevin??"
"ma luistert eens kevin was 2 jaar geleden voor en spreekbeurt"
"kom op zeg het nu eens vertel heb je gekust?? Is hij knap?? wie is hij en wat doen zijn ouders??"
Ik legde mijn bestek op mijn bord en ik dach dat mijn bord ding breken.
"ma stops nu eens! De enige jongens die ik ken dat is die van school en die hebben allemaal een vriendin of zij intereseren mij niet!"
"kop op niet zo modes..."
Voor ze haar zin kon afmaken stond ik op en zei;
"ma bekijk me wie denk je dat in mij geintreseert zou zijn?! alle jongens vinden mij maar niets! en als ik er een aanspreek kan hij mezelf niet in de ogen bekijken!!"
Ik barste bijna in tranen uit.
"Ik draag jeans en t shirt geen enkel juweel.Doodgewone schoenen die van de markt komen zonder merk.Mijn haar heeft geen vorm, ik draag truien die buiten de mode zijn en ik draag een tandapparaat! Wie zou er nu van mij willen? Bart? Die vol met puisten die altijd dezelvde t schirt draagt met gele tanden die met een wind op de grond valt? Nee dank u ik ben gewoon zo."Op dat moment komt tante Else binnen.
" Ik ben zo zonder succes en zal nooit lievde kennen NOOIT!!"
Tante Else bekijk mijn ouders aan en volgde mij tot in mijn kamer.

"Lily toch wat scheelt er??" Vroeg tante Else.
"Niets laat maar. Ik kom er wel door heen." Antwoorde ik door mijn tranen af te vegen.
"Ik denk niet dat jouw ouders echt weten met wat je in je hooft zit in ieder geval wat jongens betreft..."
Met een bibberende stem probeerde ik haar te overtuigen dat ik heelemaal niet met de jongens in mijn hoofd zit (zo gezegd).
Ze glimlachte en zei;
"Waarom vraag je je dan zo af waarom er niemand in jou geintreseert is??Trouens jongens is een zwaar geval.Maar wij als vrouw kunnen het ons heel makkelijk maken."
Ik keek op.
"Ja. Jij hebt makkelijk praat.Jij zou elke man doen vallen."
't Was waar.Tante Else was een heel bijzondere vrouw.Vol zelfvertrouwen, karakter, intelligent en open.
"Niet als ik jou leeftijd had.Ik was afschuwlijk.
Ze toonde een paar foto's en inderdaat, ze was echt niet te doen. "Weet je wat we gaan deze vacantie je heelemaal opfrissen.En je zult zien dat een paar nieuwe kleren en make-up heel wat anders aandoet"
Ik keek haar aan en ja wat zou ik anders van mijn vacantie doen en proberen is wel goed.Dit zal pas een vacantie worden...


Aantal keer bekeken: 3262
Waardering: 6.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online