Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een Ongekende Zomer.

U leest om dit moment het verhaal Een Ongekende Zomer gepost door Vakantieganger. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Vakantieganger
Gepost op: 2009-7-20

Verhaal:

Een Ongekende Zomer
Hoi, ik heet Danny en wil van te voren wat dingen zeggen. Ten eerste is het een redelijk lang verhaal, en begint het niet vanaf de eerste alinea met neuken, dus ik waarschuw alvast dat als je een echt leuk verhaal wilt lezen je het helemaal moet lezen maar anders gewoon moet overslaan. En ten tweede is dit een waargebeurd verhaal en gebeurde het allemaal de afgelopen zomer. Ik, als vijftienjarige jongen, was nog maagd en had nog geen enkele ervaring op seksueel gebied, maar gelukkig veranderde dit snel. Het begon allemaal in Kroatië op een hele warme dag.

Het was tot nu toe al een hele leuke vakantie, ik was namelijk met een vriend van mij en mijn ouders op vakantie in Kroatië. En het weer was geweldig. De tweede dag na aankomst, toen alle tenten al stonden. Ik en Wout (de vriend die mee was) sliepen allebei in een apart Quechua tentje voor 2 personen. Ik lag nog op bed en was eigenlijk nog heel erg moe, maar de brandende zon op de tent zorgde ervoor dat ik toch m'n tent uit ging.
Eenmaal uit de tent zag ik Wout aan tafel ontbijten, ik kon m'n ouders niet vinden dus vroeg ik hem waar ze waren. Hij vertelde me dat ze naar het stadje dat vlakbij de camping lag gingen en pas die avond terug zouden komen.

Na het ontbijt stelde ik voor om naar het strand te gaan en dat gingen we dan ook meteen doen. Op het strand aangekomen zagen we dat het redelijk druk was, we zochten een goeie plek voor onze handdoeken en vonden er 1 vlakbij 2 hele leuke meisjes van een jaar of 16. Ze lagen in bikini en keken om toen we eraan kwamen, de leukste van de twee. Zij was blond, zei wat tegen haar vriendin waarop die moest giechelen.

Na even gezwommen te hebben gingen we weer terug naar onze handdoeken. Ik zag dat het ene blonde meisje me heel onopvallend aanstaarde. Ik vond de aandacht best leuk en probeerde me op m'n best te laten zien. Toen we eenmaal op de handdoeken lagen hadden we een prachtig uitzicht op de twee meisjes in bikini. De meisjes hadden allebei een prachtig lichaam. Allebei slank en toch een grote C-cup. En het zien van de schaamlippen door het bikini-broekje zorgde ervoor dat mijn piemel al wat strakker in m'n zwembroek ging staan. Na een uurtje stelde Wout voor om terug te gaan om te lunchen, ik had al honger en vond het dan ook een goed idee. We praten wat na over de twee meisjes (hij vond de andere leuker) en liepen terug naar de camping. Na ongeveer 20 meter hoorde ik wat rennende stappen en keek om. Ik zag het blonde meisje naar ons toe rennen, waarbij elke stap haar borsten op en neer gingen. Het was bijna hypnotisch. Ze zei tegen ons dat ze ons had horen praten en vertelde dat ze ook Nederlands was. Waarna ze ook meteen vroeg of wij zin hadden om die avond met hun uit te gaan naar de plaatselijke discotheek. Ik zei dat dat geen probleem was en we spraken af om half 11 bij de ingang van de camping, nadat ze hadden gezegd dat ze op dezelfde camping als ons zaten.

Eenmaal terug op de camping hebben we wat gegeten en een beetje gevoetbald tot een uur of 6. We gingen terug naar de tent en zagen mijn ouders al staan koken. Ik vroeg ze meteen of wij die avond uit mochten gaan. Eerst mocht het niet van m'n vader. Maar na aandringen van mij en mijn moeder stemde hij toch toe. Als we er maar voor zorgden dat we voor 3 uur in onze tent lagen.

Na te hebben gegeten en even snel te hebben gedoucht gingen we op weg naar de ingang van de camping. Daar zagen we ze al staan en stelden we ons voor. Het blonde meisje heette Anna en de brunette Manon. Twee aan twee liepen we hierna door naar de disco, ik naast Anna en Wout naast Manon. We hadden het over van alles en kwamen erachter dat ze al een week op de camping zaten en dat Anna met Manon mee op vakantie was. Bij de disco aangekomen zagen we dat het gezellig druk was en gingen naar binnen. Hier dronken we meteen een drankje en gingen wat dansen. In het begin waren we een beetje algemeen aan het dansen maar na een tijdje begon Anna steeds dichter tegen me aan te dansen totdat ik mijn handen op haar heupen had en zij met haar rug en kont tegen mijn buik een bovenbenen aan het dansen was. Dit ging nog even door en we dronken wat drankjes tussendoor tot een moment dat Anna vroeg of we even een luchtje gingen scheppen buiten. Ik was daar wel voor in maar toen ik het aan Wout wilde voorstellen zag ik dat hij aan het zoenen was met Manon in een hoekje van de disco. "Die laten we wel even met rust" zei ik tegen Anna, zij glimlachte hierop en pakte mijn hand en zo liepen we naar de uitgang.

Eenmaal buiten begonnen we vrijwel meteen te zoenen en ik streelde haar over haar heerlijke billen. Ze had namelijk een rokje aan en ik kon ze mijn handen eronder doen. Na tien minuten te hebben gezoend vroeg ze of ik verder wilde gaan in de tent. Ik was hier zeker voor in en stuurde nog even snel een sms-je naar Wout om te zeggen dat ik terugging met Anna.

We liepen redelijk langzaam naar de camping en aangekomen vroeg ze: "mijn tent of de jouwe". Ik zei dat we wel naar de mijne konden gaan en zij vond dit ook wel leuk. We gingen alleen langs de wc's om daar condooms uit een automaat te halen. In de tent begon ik meteen met haar uit te kleden, ik trok haar shirt uit en zag dat ze een fantastisch geile bh aan had waar haar tieten heel erg in uitkwamen. Ook zag ik de tepels erdoorheen drukken en trok hierop snel ook haar bh uit. Toen die uit was was ik niet meer te stoppen. Ik begon haar borsten te kneden en deed mijn mond op haar tepels en zoog er hard aan. Als reactie kreunde zij en ze fluisterde in mijn oor dat we nog veel te veel kleren aan hadden. Dit moest natuurlijk niet lang zo blijven en ik deed mijn t-shirt en broek zo snel als ik kon uit. Meteen begon mijn toch best grote pik te drukken tegen mijn boxershort. Zij zag dit en bevrijde hem uit zijn ketenen en begon hem te likken en stopte hem bijna helemaal in haar mond. Dit deed ze totdat ik het niet meer kon houden en keihard klaarkwam, ik spoot haar hele mond vol. Met een beetje verbaasde blik likte ze m'n pik helemaal schoon en slikte alles door. Dit vond ik allemaal heel erg opwindend en hij ging weer stijf staan. Anna zag dit maar zei dat ik haar nu wel mocht verwennen. En ze deed haar rok en broekje eronder uit. Waarop ik een prachtig kaalgeschoren kut op mijn matje zie liggen. Ik ben nog totaal nieuw op dit gebied en begin een beetje onhandig een vinger erin te stoppen. Zij vindt dit opwindend maar zegt dat ze liever heeft dat ik mijn tong gebruik. Zo gezegd zo gedaan en ik begin systematisch haar kutje en klit te likken tot zij ook hevig klaarkomt. Haar orgasme duurde meer dan een minuut en ze was dan ook een beetje verdwaasd toen die was afgelopen.

Maar mijn pik stond op springen en ik haalde de condoom uit de verpakking en deed hem om mijn pik. Anna lag op haar rug op mijn matje en ik ging tussen haar in liggen. Heel langzaam drukte ik mijn pik tegen haar kutje aan en drong zo langzaam naar binnen. Toen die helemaal binnen was ging ik weer langzaam terug tot hij er weer bijna helemaal uit was. Dit ritme herhaalde ik voor een paar minuten tot ze weer een beetje was bijgekomen. Nu was ze ook weer opgewonden en ze wilde dat ik wat harder ging. Ik wachtte al de hele tijd op dit ja-teken en begon haar hard te neuken in haar kutje. En bij elke stoot haalde ik bijna helemaal mijn pik uit haar kutje tot het moment dat we allebei zo hard kreunden en allebei als nooit gekend klaar kwamen.

Na een half uurtje in elkaar armen te hebben gelegen kleedde zij zich weer aan en deed ik een een broek aan om haar terug te brengen naar haar tent.
Bij haar tent aangekomen hoorde we kreunende geluiden uit de tent naast die van haar komen. En we moesten allebei een beetje lachen. Na een lange afscheidszoen liep ik rustig terug naar m'n tent. Denkend dat ik het beste van de zomer net had meegemaakt. Ik kon het niet erger mis hebben. Wordt vervolgd...

Zin om verder te lezen over de Franse jonge vrouw Vanessa? Of de geweldig knappe Duitse Lisa? Stem dan op mijn verhaal en je leest het vervolg op de ongekende zomer van Danny.





Aantal keer bekeken: 14423
Waardering: 7.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online