Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een aangename verrassing.

U leest om dit moment het verhaal Een aangename verrassing gepost door Wim. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Wim
Gepost op: 2008-3-26

Verhaal:

Een aangename verrassing
Een aangename verrassing.

Wij zijn gelukkig getrouwd en er is niets te klagen over ons sex leven, ik ben Wim 35 jaar en mijn vrouw Nel 33 jaar.
Een week of wat geleden zeg ze tegen mij vind je het goed als ik met mijn zussen een paar dagen naar Brussel gaat om er te shoppen. Natuurlijk heb ik daar geen problemen mee zeg ik geniet er van.
Op de dag van vertrek breng ik haar op het station en zwaai haar uit richting Belgie.
Thuis aangekomen denk ik zo het hok ruim en niets moet alles mag de komende dagen.
Ik ga lekker op het balkon zitten met een koud biertje naast me en droom lekker weg en bedenk wat ik nog zal gaan doen de komende dagen.
Het is intussen knap heet geworden op het balkon en denk ik ben alleen thuis en doe alles uit en doe ook mijn short uit en ga na verloop van tijd wat met mijn geschoren pik en ballen leggen spelen die dit niet onaardig vonden en onberoerd lieten.
Ik word opgeschrikt door een plens water die over mij heen komt en ik kan niet direct lokaliseren waar deze vandaan kwam, maar schaamde me wel dat ik er zo bij lag en bespied word. Op eens hoor ik achter het schot wat de balkons van elkaar scheid een gegiegel en zie de buurvrouw Gerry en de buurvrouw van boven Henny over het schot loeren.
Zo buurman kom je nu al tekort we willen je wel even helpen hoor.
Ik wist niet waar ik heen moest en kreeg een nog rooiere kop en hakkelde maar wat.
Gelijk hoor ik iets in de kamer en schrok van een gestalte in de kamer dit bleek Henny te zijn die in alleen een broekje het balkon op kwam de rest lag op een stoel in de kamer, hoe kom jij hier vraag ik. Nou ik heb een sleutel voor noodgevallen gekregen dat weet je toch.
En dit is een noodgeval en knijp in mijn gespannen ballen.
Intussen is Gerry ook gekomen die maar gelijk al haar kleding in de kamer heeft uitgedaan en komt met haar geschoren pruim boven mijn gezicht staan waar ik recht in kijk en een lik probeer door te geven maar net voor mijn tong haar zou raken licht ze zich op en zegt niet te snel jongen. Eerst kijken dan proeven. En wij hebben al gekeken dus wij zij eerst aan de beurt.
Henny heeft in de tussen tijd ook haar broekje uitgedaan en zie dat zij een weelderige bos haar heeft die alles bedekt. He zeg ik; ik kan niet alles zien daar moet eerst minimaal de tondeuse overheen en het liefst het scheermes. Daar was Gerry het ook mee eens en vroeg waar ze spullen kon vinden om te gaan snoeien. Ik zei haar dat ik ze graag daarmee wil helpen en scheerspullen zal gaan pakken. Ik ging naar binnen en kwam terug met schaar scheerschuim en een scheermesje.
Nee riep ze niet met een mes, ik ben als de dood dat je me snijd. Laat mij maar zeg ik, dit doe ik regelmatig bij Nel en me zelf het mes op de edele delen zette, en dat het best spannend is.
Oke maar wel voorzichtig dan, Gerry maakte het ligbed vrij en lag er een extra handdoek op waar ze Henny wijdbeens op gebood te gaan liggen. Terwijl ik de scheerspullen klaarlag op tafel begon zij aan het voorwerk met de schaar, in de tussen tijd was ik klaar en schuimde haar onderbuik helemaal in en zette het mes op haar schaamstreek. Haar kut werd met iedere haal van het mes dikker en haar lippen stonden wijd open.
Gerry werd hier zo geil van dat ze Henny begon te zoenen en haar in de tepels kneep, ik riep je moet wel stil blijven liggen anders word het nog een bloedbad. Waarop Gerry achter mij ging zitten en mij achterlangs aan mijn ballen begon te likken en zuigen.
Dit ging ook maar even goed en ik zeg haar te stoppen amdat ik bijna klaar ga komen.
In de tussen tijd is was ik klaar met het scheren van Gerry´s schaamhaar en Henny begon haar af te spoelen met schoonwater en haar afgedroogd te hebben smeerde wij haar samen in met body lotion.
Even later waren we alle drie zo glad als alen en gleden over en door elkaar. Ik weet niet wie het eerst mijn pik in de mond nam maar ik weet wel dat ik bijna direct op een hoogte punt kwam en riep ik kommmmmmm. Beide vrouwen zogen nu aan mijn staaf en ballen en ik kwam klaar als nooit tevoren.
Allebei zaten ze onder mijn geil en likte elkaar af van boven tot onder en lagen in no-time te beffen of ze achterna gezeten worden.
Ik lag nog bij tekomen en genoot van het uitzicht op twee lekkere vrouwen waar ik nog niet mee klaar ben. Ik begon Henny haar sterretje te masseren die dat zichtbaar lekker vond want ze draaide met haar billen zo dat ik er niet van los kon komen. Met mijn vinger ruimde ik het gaatje wat op en drukte mij weer stijve pik in haar kont en schoot er in een keer tot mijn ballen in, ze gilde het uit van genot en kwam op Gerry gelik over haar kut spuitend klaar, Gerry stikte zowat in haar vocht en riep ook dat ze klaar zou klaarkomen en dit met een schelle schreeuw het bevestigde. Ik zat nog steeds in Henny´s kont en voelde mijn ballen optrekken en wist dat het niet lang meer zou duren voordat ik klaar zou komen en spoot voor de tweede keer mijn geil uit mijn pik.
Uit geblust lagen we op de grond na te genieten.
Na wat gedronken te hebben begon Gerry mij weer te strelen en op te geilen door met haar kut over mijn weer stijve pik te wrijven, die ze zonder verder aan te raken in haar kut liet verdwijnen en als een amazone op mij zat te rijden. Henny was onder tussen boven mij komen hangen en presenteerde haar pas geschoren kut boven mijn gezicht die ik opentrok en begon te likken over haar klit die fel naar buiten stak. De dames speelde met elkaars borsten die wild heen en weer schudde en zoende als echte minnaars. Alle drie zijn we nog een keer klaargekomen en zijn ons gaan douche.

Naakt zaten we in de kamer wat gezellig te praten over alles en nog wat toe in een keer de voordeur werd geopend en Nel thuis kwam we schrokken ons beroerd. Maar hadden geen ons aan te kleden. Nel stond in de deuropening en na ze van de schrik bekomen was riep ze, wat
Is hier aan de hand? Als eerste van de schrik bekomen vertel ik haar dat ik betrapt ben bij het naakt op het balkon.
Ze kijkt ons doordringend aan en zegt gaan jullie met het gezicht tegen de muur staan en ik zal jullie straffen hier voor. Nou schiet op, achter ons horen we haar rommelen in de tassen die ze bijzich heeft en horen haar de gang weer in gaan, en staan blijven jullie en niet kijken wat er gebeurt begrepen blaft ze ons af.
Even later komt ze weer binnen en krijg een onverwachte tik op mij billen en de dames naast mij even eens. Zo kan ik mijn verrassing voor jou gelijk uitproberen zonder je te hoeven vragen. Ik kijk achterom e zie haar staan in een leren pakje en een zweepje en pats op mijn billen, kijk naar de muur schoft brult ze. Voor straf krijgen jullie nog meer slaag en begint ons om de beurt met de zweep te slaan. Niet alleen op onze billen ook tussen de benen, dit wond mij zo op dat ik weer een stijve krijg, de meiden naast mij laat het ook niet onberoerd en staan te kreunen als krolse tijgers.
Na nog een paar gevoelige tikken stop Nel en zegt; zo jullie willen mij erbuiten houden, nou dat is mooi niet gelukt. Ik ben de hele dag al geil ik had mij op iets anders voorbereid maar dat komt later wel goed nu gaan jullie mij verwennen.
Draai jullie om, we zagen haar staan in een nieuw leren rokje en bhtje, dit had ze al eens eerder willen kopen wist ik en vandaag heeft ze dit zonder mij iets te vertellen gekocht.
Op jullie knieen zegt ze en ga achter elkaar zitten Wim voorop Gerry daar achter en dan Henny. Lik elkaars kont en Wim jij mijn kut, ze bgrijpt iets achter haar rug vandaan ik begreep later wat het was en hoor Henny achter mij in eens opstaan en onder Gerry door begint ze mijn stijve te trekken en zuigen. Nieuws gierig als ik ben probeer ik er achter te komen wat Nel achter haar rug had liggen, nou daar kwam ik snel achter ze had het doorgegeven aan Gerry die stopte met likken van mijn sterretje en er een vinger in stak ook voelde ik iets van vocht tussen mijn billen lopen. Op een onverwacht moment rkt ze haar vinger terug en duwt naar later bleek een bud-plug in mijn kontje. Ik was zo verrast dat ik direct Henny haar mond volspoot met mijn sperma, dat is niet de bedoeling snauwt Nel en geeft een paar harde klappen met de zweep op mijn rug.
Gerry en Henny schrokken hier van en vroegen of zei nu wel klaar mochten komen.
Ja jullie wel hij niet, nou daar lieten ze geen gras overgroeien en kwamen beide gillend klaar.

Nel ging op de bank liggen en gebood Gerry en Henny haar te verwennen met hun handen en tongen. Ik kroop naar haar borsten om die te verwennen maar kreeg afwijzing van haar en moest gaan zitten op de grond voor de bank wat ik dan ook deed.
Van het schouw spel van de meiden werd ik zo geil dat ik met mijn pik begon te spelen zonder er eigenlijk erg in te hebben terwijl zij zo bezig waren.
Nel kwam als eerste klaar gevolgd door de andere meiden.
Nu vertelde Nel dat zij de hele dag zich had verheug op een geile vrij partij en had toen zij even haar zussen kwijt was in Brussel snel het leren pakje en andere attributen had gekocht om mij te verrassen. Nou dat had ze zeker maar ik haar ook, of eigenlijk de buurvrouwtjes.
We hebben afgesproken dit nog eens te herhalen later en bleven samen achter in de kamer terwijl de vrouwen naar huis gingen.


Vervolg later,
Henny, Gerry, Nel en Wim


Aantal keer bekeken: 17678
Waardering: 6.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online