Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een abnormale zondag avond..

U leest om dit moment het verhaal Een abnormale zondag avond. gepost door no thanks. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: no thanks
Gepost op: 2011-6-1

Verhaal:

Een abnormale zondag avond.
Elke Zondag avond gaan wij bij onze familie eten. Toen mijn zusje en ik klein waren gingen we daar altijd naar bed. Maar omdat we dat niet meer wilden werden we elke avond thuis gebracht. Pasgeleden werden we zoals alle andere zondagen naar huis gebracht. Toen we in bed lagen hoorden we beneden voetstappen. We wisten dat onze ouders pas heel laat thuis zouden komen en het was nu nog maar half 10... Maar na een tijdje waren de voetstappen gelukkig weg. Mijn zusje kwam erachter dat ze haar beertje nog beneden lag en ze wilde niet gaan slapen voor ze hem had dus we moesten hem wel gaan halen. Toen we beneden waren ging ik op kantoor kijken en zij in de bijkeuken. Ik had haar beer gevonden Dus ik riep haar om te zeggen dat ik de beer had : Lisa! maar ik hoorde niks, nog een keer,Lisa?! ... Ik begon bang te worden en liep naar de bijkeuken maar daar vond ik alleen maar een briefje waarop stond: Denk nu maar snel even aan je leuke tijden die je hebt gehad want jij bent NU aan de beurt.... Toen voelde ik een pijnlijke steek in mijn rug en werd alles zwart...

Aantal keer bekeken: 3085
Waardering: 6.10 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online