Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een avond met de zusjes Luth.

U leest om dit moment het verhaal Een avond met de zusjes Luth gepost door zandhaas. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: zandhaas
Gepost op: 2010-2-4

Verhaal:

Een avond met de zusjes Luth
De Droomavond met de zusjes Luth.

Mijn werkdag was ten einde en alles leek nog normaal zoals elke dag. Inpakken, afsluiten en nog een half uurtje naar huis fietsen. Lekker een potje koken en de hele avond op de bank hangen, daar had ik zin in. Het was vrijdag avond, de avond dat de afstandsbediening van mij was. De hele week is toch niks zinnigs op tv, dus heb ik er geen moeite mee om afstandsbediening aan mijn vriendin, Nathalie, over te laten. Behalve op vrijdag, lekker de hele avond Veronica. Maar dat alles vanavond anders liep en ik Top Gear ging missen wist ik toen nog niet.

Na een half uurtje door de vrieskou trappen zag ik dat mijn vriendin al thuis was. Dat was op zich al bijzonder, want normaal ben ik als eerste thuis. ’t Zou wel rustig geweest zijn op haar werk en ze mocht eerder naar huis, dacht ik nog. Ze stond me al op te wachten bij de achterdeur. Ze was al in bad geweest en had haar badjas aan. Die was echt vroeg thuis, dacht ik nog, en dat werd ook door haar bevestigd.

Ze had de open haard al aangestoken maar van enige vorm van voedsel was niks te zien. Zucht, moet ik dat nog zelf doen….. Maar voor eten was geen tijd zei ze. Ik moest snel binnen komen, want daar was het lekker warm. Ik moest plaats nemen op de stoel voor de haard om lekker op te warmen. Zij ging voor me zitten op de schapenvacht. Geen idee waar ze die vandaan had want ik wist zeker dat die er vanochtend nog niet lag. Ik heb een verrassing voor je, zei ze, terwijl ze langzaam haar badjas liep openvallen. Mmm, ze had dat spannende setje aan dat ik haar gekocht had. Een mooi wit setje met rode roosjes. Klein stringetje en een kwartcup-bh.

Langzaam begon ze me uit te kleden en over mijn hele lichaam te kussen. Toen ik helemaal naakt was bond ze me vast op de stoel waar ik op zat. Kippenvel voelde ik op mijn armen tintelen. Toen ik helemaal vastgebonden zat kreeg ik een blinddoek voor zodat ik niets meer zag. Het voelde heel spannend, en eerlijk gezegd kende ik mijn vriendin ook niet op deze manier. Normaal was ze heel afwachtend en moest ik het touw trekken, maar deze keer was het duidelijk anders.

Geblinddoekt hoor je van alles, en zo hoorde ik de kamerdeur opengaan. Ik had geen idee of er iemand binnenkwam of dat zij wegging om iets te pakken, maar dat werd me snel duidelijk. Ik voelde haar handen over mijn lichaam strelen. Alle gevoelige plekjes werden gestreeld. Echter, die twee handen werden er snel vier. Wat was er aan de hand en wie was het?

Om beurten werd ik gezoend, over mijn hele lichaam. Ik werd helemaal gek. Wie was die tweede vrouw? Waarom liet mijn vriendin dat toe? Wat ging er allemaal nog meer gebeuren. Opeens voelde ik dat mijn blinddoek losgemaakt werd, en voor me zat mijn vriendin te zoenen met…. Ik kon mijn ogen niet geloven, maar het was Natasha, haar zus.

Nog nooit had ik deze geile beelden mogen meemaken en ik had het gevoel of mijn pik het allemaal niet aankon. Zo hard was hij nog nooit geweest en deed eigenlijk gewoon pijn. De twee zusjes gaven een geweldig geile show weg. Zoenen met elkaar en elkaar over het hele lichaam strelen. Langzaam kleden ze elkaar uit totdat ze beide naakt naast elkaar zaten. Damn, dat ik vast gebonden zat, want hier wilde ik graag tussen zitten.


Ze zoende elkaar over het hele lichaam. Net zo lang totdat ze gekronkeld in elkaar lagen en elkaar begonnen te beffen. Nathalie Natasha en Natasha Nathalie. Tegelijk. Wat een droom en wat zou er nog volgen. Kreunend bleven ze elkaar likken, en van beide verdwenen vingertjes in het kutje van de ander. Net zo lang tot ze kreunend in elkaars armen klaar kwamen. Was het afgelopen of volgde er nog meer.

Die geile blik in allebei hun ogen verraden genoeg. Er kwam duidelijk nog meer. Beide meiden kwamen naar me toe gekropen en om de beurten werd ik gepijpt. Nathalie een paar likken daarna Natasha. Met de geile show die ik al vooraf gehad had kwam ik snel klaar. Dit was zo vreselijk geil, dit hield ik niet lang vol. Het was Natasha dat al mijn warme zaad in haar mond ontving. Het staaltje “sperm-swapping” dat toen volgde was mega-geil. Al mijn zaad ging met een lekkere kus in de mond van mijn vriendin. Waarna zij het weer terug gaf aan haar zus. Die had echt foute ideeën, en met een geile kus op mijn mond zat ik met mijn eigen zaad in mijn mond. Gelukkig kwam mijn vriendin me redden en kuste mijn mond weer leeg. Zij op haar beurt gaf de helft van mijn zaad weer door aan haar zus, waarna ze beiden doorslikten.

Ik werd los gemaakt van mijn stoel en moest op mijn knieën voor de stoel gaan zitten. Opnieuw bonden beide meiden me vast met mijn handen aan de stoelpoten. Nathalie mijn linkerhand, Natasha mijn rechter. Nathalie ging nu in de stoel zitten en kwam met haar heerlijke kut voor mijn gezicht uit. Ze pakte met mijn handen mijn hoofd vast en duwde die stevig tussen haar benen. “Lik me” zei ze, en dat liet ik me geen 2e keer zeggen. Van wat Natasha ondertussen deed, had ik geen aandacht voor. Had ik dat maar wel gedaan, dan wist ik wat me te wachten stond. Opeens voelde ik haar handen op mijn billen en nog geen tel later drukte ze de voorbind-dildo die ze ondertussen omgedaan had tegen mijn sterretje. Koud van het glijmiddel dat eraan zat. En nog voordat ik kon zeggen “Niet doen”, schoof ze hem er diep in. Met een luide kreun moest ik dit even verwerken. Maar veel tijd hiervoor had ik niet. Nathalie liet zich als een slang onder me door zakken, en stopte mijn pik in haar natte kut. Terwijl ik Nathalie lag te neuken, werd ik anaal genomen door Natasha met haar voorbind-dildo. Ik had genoeg films gezien waarin meiden door 2 jongens werden “gesandwitched”, maar nu werd ik zelf gesandwitched. Dat was vreemd, maar vreemd genoeg wel lekker.

Kreunend op elke stoot van Natasha, stootte ik mijn pik diep mijn vriendin in. Mijn Pik stond op uitelkaar springen, En op Natasha’s diepste stoot in mijn kont, kwam ik gillend klaar in Nathalie. Normaal ben kreun ik zelden tijdens de sex, maar deze ervaring was zeer heftig.
Ik werd los gemaakt van de stoel, en Natasha deed haar dildo af. Ik moest op mijn rug gaan liggen, waarop Nathalie wederom op mijn pik kroop en deze zachtjes in haar kutje liet glijden. Op hetzelfde moment kwam Natasha op mijn gezicht zitten en dwong me om haar kutje te beffen. Heerlijk hoe beide meiden mij verwenden, en dat mijn vriendin het toeliet om haar zus te beffen, dat was toch wel heel apart. Maar dat na een tijdje de rollen omgedraaid werden en ik mijn vriendin moest klaar beffen, terwijl Natasha boven op mijn pik kroop had ik nooit verwacht. Van de gedachte dat je door je schoonzusje geneukt wordt met toestemming van je vriendin kreeg ik een warm gevoel. Voor de tweede keer was mijn schoonzusje de gelukkige om mijn warme zaad te mogen ontvangen. Al mijn sperma spoot ik zo in haar lekkere warme kutje.

Niet dat Natasha toeliet dat het nu klaar was, ze bleef zitten op mijn pik en boog zich voorover. Van de gedachte dat je je schoonzusje met toestemming van je vriendin mocht neuken, bleef mijn pik keihard. Nathalie ging van mijn gezicht af, en Natasha begon me te zoenen. Ondertussen bond Nathalie zich de voorbind-dildo om, en liet deze in de kont van Natasha glijden. Alle twee de gaatjes van Natasha waren nu gevuld. In een lekker ritme werd ze gesandwitched. Natasha’s tieten hingen lekker voor me, ik kon net niet aan haar tepels zuigen, en haar kut wat zo vreselijk nat en warm van binnen. Gefantaseerd dat ik mijn schoonzus zou neuken had ik vaker, maar dat die droom zou uitkomen had ik niet verwacht.

De avond was lekker begonnen en met nog wat lekkere spelletjes brachten we de avond onder ons drietjes door. Dat ik geen avondeten had gehad merkte ik die nacht wel in bed. Maar dit was de avond van mijn leven, het moment waar ik al vaak van gedroomd had, en me nog steeds niet uitgelegd is waar ik het aan verdiend had. Maar wat maakt het uit. Dit was een avond om nooit te vergeten en een avond die waarschijnlijk ook nooit meer herhaald wordt.


Aantal keer bekeken: 22339
Waardering: 6.89 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online