Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een avondje naar de bar met vrienden.

U leest om dit moment het verhaal Een avondje naar de bar met vrienden gepost door Timmeke. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Timmeke
Gepost op: 2011-8-23

Verhaal:

Een avondje naar de bar met vrienden
Een tijdje terug had ik samen met wat vrienden afgesproken om iets te gaan drinken in een bar in de buurt.
Onder hen een koppel waarvan ik de vrouw goed ken, Evi, en waar ik al een tijdje zot van sta. Dit is het verhaal van dit avond.

Ik kom aan in de bar en iedereen is er al. Ze staan vlak naast de kleine dansvloer moest iemand zin hebben om de beentjes eens los te gooien.
Meestal de vrouwen van de groep. Ik vervoeg het gezelschap, geef de vrouwen een kus op de wang en de mannen een hand.
Evi geef ik zoals gewoonlijk een stevige knuffel, ze staat erop dat ik dit doe ook al is haar man erbij. Haar man vind het niet eens erg.

We keuvelen de ganse avond, lachen en de drank vloeit rijkelijk.
Naargelang de avond vlotte en de drank alle remmingen wegneemt gaan we meer en meer op de dansvloer staan.
Iedereen amuseert zich en ik ook. Plots voel ik dat iemand aan mijn kruis komt tasten, iemand die achter me staat.
Zoals ik al hoopte is het Evi die door de drank niet meer te houden is.
Ik dans rustig verder, hopend dat niemand had gemerkt dat ik toch even verschoten was van Evi's hand.
Een beetje later staat Evi voor me te dansen en merk ik dat ze haar kont steeds dichter naar mijn kruis brengt en niet veel later staat ze er met haar volle kont tegen mijn lul te wrijven.
Ik vind het natuurlijk heerlijk om aandacht te krijgen van zo'n ongelooflijk mooie vrouw. Zij is iets kleiner als ik, lekker slank met pek zwart haar en een volle D-cup om van te dromen.
Plots besef ik dat we nog tussen al onze vrienden staan en dat haar man ook ergens in de buurt moet zijn.
Evi merkt dat ik een beetje afgeleid ben en fluistert in mijn oor: "Mijn man is al naar huis, hij was moe. Ik heb hem gezegd dat ik met jou wel thuis geraak."
Die woorden klinken natuurlijk als muziek in mijn oren.

Een beetje later stel ik voor om naar huis te gaan en Evi is akkoord. We nemen afscheid van de rest van onze vrienden en lopen naar mijn wagen.
Evi legt haar arm om mijn nek en ik de mijne om haar middel zo richting de wagen.
Halverwege vraagt ze of ik er klaar voor ben en wrijft over mijn kruis. Ik antwoord zonder enige twijfel dat ik al klaar was voor ik in de bar aankwam.
Daarop trekt ze mij achter een omheining en kust me vol op de mond. Haar tong vind al snel mijn tong en we zoenen er op los.
Na enkele minuten merkt ze de knobbel in mijn broek op die nu sterk was gaan groeien.
Ze zakt door haar benen en doet mijn broek open en trekt hem naar beneden.
"Laat mij eens proeven van die lekkere lul" hoor ik nog net zeggen voor ze hem begint af te likken.
Eerst zachtjes likkend langs de schacht en mijn ballen , daarna neemt ze hem vol in haar mond zo diep ze kan en begint mij heerlijk te pijpen.
Ik kan niets anders doen dan kreunen terwijl ik haar hoofd vastgrijp om het ritme aan te geven.
Plots horen we mensen aankomen. We schrikken allebei en ik trek snel mijn broek terug omhoog terwijl Evi zich een beetje fatsoeneert.
Als het terug stil is wandelen we verder naar de auto. Evi zegt: "Spannend he!! Vond je het lekker? Ik jou anders wel hoor."
Ik kan alleen maar bevestigen met een grote lach op mijn gezicht.

Eenmaal aan de auto open ik het portier en laat haar instappen. Ik stap zelf ook en vraag aan Evi of zij er ondertussen evenveel zin in had als ik. Evi kijkt mij even aan en trekt dan haar korte rokje omhoog zodat ik kan zien dat ze geen slipje aanheeft en ook dat haar poesje al lekker gezwollen en glimt van geiligheid.
Wat een zalig zicht.
Ik kan het niet laten om even te gaan voelen aan haar gladde kutje. Ik spreid haar lipjes met 2 vingers en steek een derde in haar poesje.
Evi kreunt zacht en neemt mijn hand vast met de woorden "Niet stoppen. Nog." Ik steek nog een vinger bij in haar poesje en ze kreunt van genot.
Na een paar minuten begint Evi zwaar te schokken en een kleine gil waarna ze weer ontspant en mij ongelooflijk geil aankijkt.
Ik lik haar geil van mijn vingers en vraag of ze nog wil. Ze lacht alleen maar.

Ik rijd naar haar thuis en tot onze verbazing brand er licht, haar man is nog wakker. Hij verschijnt in de deur opening en vraagt mij nog mee even binnen. Daar ging mijn kans om deze lekkere meid eens van kop tot teen te verwennen dacht ik.
We gaan met ons drie naar de zitplaats en er wordt nog een wijntje geschonken. We praten nog een beetje over wat er nog gebeurd is in de bar nadat hij weg was en over een aantal
verhalen die die avond verteld zijn geweest alsook de gebeurtenissen van de voorbije dagen en wat nog allemaal.
Als Evi een 2e fles wijn wil gaan halen zegt haar man dat hij gaat slapen maar dat wij nog gerust een beetje verder mochten praten, hij was toch doodop en moest morgenvroeg gaan werken.
Evi gaat met haar man naar boven om hem een nachtzoen te geven en verschijnt even later met een nieuwe fles wijn uit de keuken en een ondeugende blik in haar ogen.
Ze komt naast me zitten nu en schenkt ons nog een glas wijn in. We praten nog een beetje maar al snel lachten we naar mekaar omdat we wisten dat ik niet gebleven was om te praten.
Nog even wachten tot mijn man vast slaapt zegt ze en ze geeft me een kus vol op de mond.

Niet veel later gaat ze even naar boven om te kijken of haar man slaapt. Als ze terug naar beneden komt knikt ze dat hij slaapt en komt direct om mijn schoot zitten met gespreide benen.
Het beeld van haar naakte poesje zo dicht bij mijn lul doet hem al snel terug groeien. Bovendien heb ik nu ook een mooi zicht op haar volle borsten die nu net op hoogte van mijn ogen achter een strak topje verborgen zitten.
Evi merkt dat ik naar haar borsten zit te staren en begint mij opnieuw te zoenen. Onze tongen masseren elkaar en de temperatuur loopt al snel hoog op.
Even later zegt ze dat ik haar bloesje maar moet uitdoen om een beter zicht te krijgen.
Zo gezegd, zo gedaan en ik help haar haar bloesje over haar hoofd te trekken waarna ik zicht krijg op 2 prachtige borsten die erom vroegen om gemasseerd en gekneed te worden.
Evi doet haar BH uit en duwt haar borsten in mijn gezicht. Ik neem haar borsten in mijn handen begin ze zacht te kneden en aan haar tepeltjes te likken.
Ze geniet hier hemels van en kreunde bij elke aanraking of beweging. Ondertussen is Evi ook kundig bezig mijn hemd uit te doen, eenmaal alle knoppen open stapt ze van mijn schoot af en trok het verder uit.
Ik zie nu ook dat haar rokje een beetje omhoog gekropen is en dat haar lipjes al weer lekker blinken. Ik streel met mijn hand over haar dijbeen richting haar kutje maar Evi geeft me een tik op mijn hand en zegt: "Nog even geduld", ze gat daarna op haar knieën zitten en trekt mijn broek en boxershort in 1 beweging naar beneden.
Mijn penis staat alweer recht omhoog en klaar voor actie. Evi kijkt een beetje angstig nu ze ziet waar ze straks van zal mogen genieten. Dit had ze daarvoor achter de omheining niet opgemerkt.
Ik ga languit op de sofa liggen en Evi zet zich met haar poesje recht boven mijn mond.
Ik zie de pareltjes geil al aan haar lipjes glinsteren, ze heeft er echt zin in. Heel voorzichtig neem ik haar billen stevig vast en spreid deze zodat ik goed overal aankan.
Zachtjes lik ik langs haar gezwollen schaamlippen heen en ze schokte even bij de eerste aanraking. Langzaam aan ga ik met mijn tong meer en meer naar het midden en ik merk dat Evi er helemaal van genoot.
Ik steek eerst 1 en daarna 2 vingers in haar poesje terwijl ik haar clitoris bewerk met mijn tong. Af en toe stop ik even en maak ik haar kontgaatje nat met het geil op men vingers. En soms verdwijnt er ook een vingertje in zonder enige vorm van protest. Zij heeft ondertussen mijn lul al in haar mond genomen en is mij zalig aan het pijpen.
Niet veel later komen Evi en ik bijna gelijk klaar. Evi staat op en wrijft mijn sperma dat ze had opgevangen in haar mondje open over haar heerlijke borsten die daardoor mooi gaan blinken.
Ze ploft naast me neer in de zetel om even te bekomen.

Net als we terug verder willen gaan krijgt Evi een sms, ze leest de sms en antwoord er ook op.
Ze komt terug naast me zitten en ik wil haar terug zoenen als er plots iemand op het raam klopt.
Evi veert recht en ziet dat ik verbaast kijk. Ze loopt naakt naar het raam en zegt me dat het een verrassing is.
Ze opent het schuifraam en er stapt een mooie blonde vrouw binnen in een rood lingeriesetje, ze heeft mooie borsten, net iets meer dan een handje vol en een mooi kontje waar menig man wel eens aan wil voelen.
Ik weet niet goed wat gedaan maar Evi vertelt me dat dit de jongste dochter is van de buren, Els. En dat ze ons vanuit haar slaapkamer had gezien en wou meedoen.
Evi vroeg of ik daar problemen mee had maar ik knikte zonder nadenken onmiddelijk nee. Els kreeg ook een glas wijn en we praatten even over wat ze gezien had.
Els is een 21-jarige studente die niet op kot zit en dus ook niet veel feestjes bezocht. Ze vertelt dat ze al een tijdje geen vriendje meer had gehad en daardoor supergeil werd
van ons bezig te zien en daarom de sms had gestuurd.

Els komt links van mij zitten en Evi rechts van mij. Zonder 1 woord begint Els aan mijn penis te likken die alhoewel hij maar half hard was snel terug klaar is voor actie.
Evi is ondertussen met haar benen open gaan liggen met haar poesje naar mij gericht zodat ik verder kan gaan met likken.
Nu iets heviger als de eerste keer begin ik Evi te vingeren en te likken zodat zij snel begint te kreunen. Weer neemt ze mijn hoofd vast en drukte het tegen haar schaamstreek. Ze is bijna in een staat van trance. Els is mij nu lekker aan het pijpen waar ik lekker van geniet. Plots voel ik dat zij een vinger in mijn kontgaatje duwt en mijn prostaat begint te masseren.
Het duurt niet lang of ik kom weer klaar en Els slikt mijn zaad gewillig door.
Evi en Els komen nu voor mij zitten en Evi begint mij terug te pijpen en Els likt mijn balzak en speelt met mijn kontgaatje. Mijn lul heeft geen tijd om slap te worden, de dames zijn niet te stoppen.
En dat ben ik ook niet van plan. Plots stoppen ze en zeggen ze dat het nu hun beurt is om verwent te worden.
Ze gaan naast mekaar op de sofa liggen en beginnen elkaar te tongzoenen.
Ik begin nu met hun kutjes afwisselend te likken en te vingeren. Eerst Evi, daarna Els, terug Evi en terug Els.
De dames beginnen na een paar minuten zwaar te ademen en te kreunen.
Ze vinden het nu hoog tijd om hen eens hard te nemen. Evi gaat languit in de zetel liggen met haar benen gespreid, ik plaats me achter haar en breng mijn penis recht voor haar poesje, eerst wrijf ik een paar keer tussen haar schaamlippen door maar even later verdwijnt mijn eikel tussen haar lippen.
Eerst zachtjes , daarna harder, dan weer zacht en dan weer hard. Els is ondertussen al zeer ongeduldig geworden en heeft haar poesje net boven Evi's mond gebracht.
Evi merkt het snel en begint zonder vragen gewillig te likken aan Els haar poesje die nu duidelijk aan het genieten is. Ik voel Evi's kutje na een tijdje lekker opspannen en ze komt kreunend klaar.
Ik vraag Evi om zich om te draaien en ook Els wisselt van positie om verder te genieten.
Ik breng nu heel zachtjes mijn eikel tegen Evi haar kontgaatje. Evi kijkt me even aan en fluistert: "Voorzichtig" vooraleer ze terug aan Elsjes poesje begint te likken.
Voorzichtig stoot ik naar binnen en beetje bij beetje ga ik steeds dieper tot ik er helemaal inzit. Ik neuk Evi nu lekker in haar kontgaatje tot ik terug klaarkom.
Evi likt nu mijn penis helemaal schoon en zegt dat ik nu Els moet vullen.
Ik ging zitten in de sofa en Els hurkt zich op me neer. Eerst glijdt ze met haar poesje over mijn penis maar na enkele keren verdwijnt hij in haar poesje.
Ik merkt direct op dat ze nog vrij strak is, ze is nog jong en blijkbaar nog niet veel gewoon. Zachtjes aan begint ze op en neer te gaan en ik zie dat ze het lekker vind.
Ze speelt constant met haar borsten en bijt soms zelf in haar tepel van geilheid.
Ondertussen heeft Evi de lege wijnfles genomen en is zichzelf hiermee nog eens aan het bevredigen. Dit duurt niet lang en niet veel later kwam Els ook klaar.
Beide vrouwen gaan nu op hun knieen voor mij zitten en beginnen me af te trekken zodat ik over hun borsten zou klaarkomen.
Dit duurt nog even maar het geile zicht van deze 2 geile vrouwen zou al snel overwinnen en mijn sperma spuit in hun mondje en over hun borsten.
Daarna zakken we met 3 uitgeput in de sofa.

Even later horen we de wekker van Evi haar man beseffen we dat het tijd is voor hem om te gaan werken.
Ik neem snel afscheid van Evi en samen met Els vertrek ik voor haar man beneden was.
Ik ga samen met Els naar haar huis om daar een paar uurtjes te rusten voor ik naar huis ging.
Als ik wakker word ligt Els naast me naar me te kijken. Ze vertelt dat ze zoiets nog nooit eerder gedaan had maar dat ze dit zeker nog eens wou herhalen.
Daarna nemen we samen een douche waar ik haar nog eens lekker verwen vooraleer naar huis te gaan.

's Avonds kreeg ik van Evi een bericht, er stond: "Wanneer zie ik je weer? Ik wil nog." Els had me ook haar nummer gegevens en zo heb ik ook nog verschillende avontuurtjes met deze
geile studentin beleeft ...

Tot zover mijn eerste verhaaltje.
Heb je opmerkingen of vragen, laat ze dan gerust weten op lantain@hotmail.be


Aantal keer bekeken: 29906
Waardering: 7.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online