Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een bizar msn drama.

U leest om dit moment het verhaal Een bizar msn drama gepost door Yasmin Damri. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Yasmin Damri
Gepost op: 2009-1-14

Verhaal:

Een bizar msn drama
[b]Dit verhaal heb ik zelf geschreven, het is niet zoals je gewend bent.. het is dan ook niet echt gebeurt,maar alles is compleet verzonnen. Het is niet zo'n verhaal als je meestal gewend bent.[/b]

Ik zat eens achter de computer.. Ik verveelde mij een beetje.. Zat een beetje spelletjes te spelen.
Op een gegeven moment keek ik mijn email. Ik zag dat op Netlog(profielensite) iemand mij als "vriend" wilde toevoegen..
Oke.. dacht ik dan. Ik kende die gast niet.. Maar accepteerde gewoon.. Ik stuurde een prive berichtje naar
hem toe:

[i]"Heey wie ben jij?.. en waarom voeg je me toe als vriend? xxx"[/i]

Even afwachten dan maar..Ik had een berichtje terug gehad..;

[i]"Ik zag je foto in de spotlight en ik vind je erg sexy ik wil je graag leren kennen.. xx"[/i]

Ik voelde me een beetje ongemakkelijk hierbij; wat is de reden dan iemand mij zomaar toevoegd als
vriend omdat mijn foto toevallig "in de spotlight" stond.. Zou hij een player zijn? Wil hij me verkrachten? Is hij vriendeloos? of heeft hij gewoon niks te doen?.... Er cirlkelden allemaal vragen door mijn hoofd..
Ik vond het maar eng. Ik vond het maar raar dus ik ging de zaak een beetje onderzoeken; Waar woont die gast? misschien is hij wel van school? heeft hij fotos van zichzelf op zijn netlog?.... en nog veel meer dingen.. Hij woonde helemaal in noord-brabant zo te zien, dus die kan niet van school zijn.. En hij heeft ook geen foto op netlog staan, ook geen profielfoto.. dus het werd wel heel erg lastig.. hij was 17 jaar, maar kon ik dat wel geloven?..De volgende dag kreeg ik nog een prive bericht van hem..:

[i]"Heey lekkerding mag ik je msn?..."[/i]

Hoewel ik meer over deze gast te weten wilde komen gaf ik mijn msn, zo kon ik bijvoorbeeld
vragen of hij een cam heeft.. Dan had ik tenminste al wat bewijs binnen dat hij het was: Ik had hem
dan levend gezien op beelden. Iemand kon de boel ook neppen: door bijvoorbeeld een programma
de webcam te laten besturen; dat er zich dan een filmpje afspeeld in plaats van de echte beelden.
Vaak wilde ik iemand dan ook even bellen(en niet om te stalken, maar alleen om mezelf te beloven dat alles oke is), want dan was je er zekerder van dat diegene geen spel met je speeld... In ieder geval.. We hadden elkaar op msn toegevoegd.. Het gesprek ging een beetje als vanouds("[i]Hoe gaat het.....met mij gaat het goed.. enz[/i]"). Maar op een gegeven moment zei hij dat ik mijn webcam aan moest doen.. Ik zei dat hij eerst zijn webcam aan moest doen, hij zei dat hij geen cam had.. Huh?.. ik zei dat hij liegt want er staat een cam icoontje bij zijn schermafbeelding. En daarop zei hij dat het "een msn bug was"... Die smoes heb ik nog nooit gehoord, hij veraad zichzelf meteen dat hij een leugenaar is... Maar ach.. ik kon het niet laten gezellig door te kwekken in het gesprek; het was immers gezellig geworden.. ondanks de irritaties in het gesprek. Na een paar dagen praten vond hij het tijd om elkaar eens te ontmoeten; en hij deed ook zijn best om het zo "lief en echt" mogelijk te laten lijken..En hoe slim ik ook was op school.. ik trapte er blijkbaar in:

Oke.. Ik was er.. Ik stond voor nummer 245 van de [u]marktplaatsstraat[/u]..Ik wachtte af.. een half uur lang.. Niemand te zien, enkel een oude vrouw met een poedel die wat rond zat te rennen... Inmiddels was de vrouw met haar hond de straat al uit. Ik zag een grote auto aankomen, waar ik een beetje bang van werd.. De auto stopte blijkbaar voor mijn neus.. Ik wist nu zeker dat er iets ergs ging gebeuren; Maar helaas was de auto en de mensen erin mij te snel af: ik was aan het einde van de straat gerend, die blijkbaar dood liep. De auto blokkeerde mijn pad en ik kon nergens meer heen.. Twee enge kale mannen sleurden me mee in de auto.. legde me op de achterbank .. Ze deden handboeien om mijn handen heen.. en deden de auto met slot en al dicht. Ze reden weg.. Ik wist niet waar ik was.. De situatie was chaotisch, bizar, maar vooral een beetje schokkend. Ik merkte dat de auto gestopt was.. Ik moest gedwongen meelopen met een meneer.. Dat deed ik dan maar.. want ik kon geen kant op.. overal zaten hekken die je de weg naar huis blokkeren. Nu zag ik was hier gaande was: Mensen zaten vast aan touwen die gedwongen wiet moesten verbouwen. En als ze niet luisterden kregen ze kijharde slagen met een riem, waar veel scherpe ijzertjes aan zaten.. De mensen kregen er zo te zien ook bijna geen eten(alleen 1 keer per dag) en mochten niet met elkaar praten. Het leek wel een gevangenis. Ik werd zelf ook vastgebonden en moest doen wat de mensen zeiden.. En als ik even 1 minuutje rust nam dan kreeg ik een mep met de zweep. Ondertussen rookte de mannen wiet en ik zag op een gegeven moment een man aanlopen die een boterhamzakje vol met geld bij zich had.. Het bleek dus een hele handel: de slaven moeten gedwongen wiet planten en de handelaars verdienen eraan, en worden uiteindelijk rijk door de slaven.
In de avond sliepen de mannen, ik keek hoe ik mezelf los kan krijgen.. Er bleek nog iemand anders die hier weg wilde en dus niet kon slapen: een andere vrouw... Ik wist dus niet waar ik beland was.. Ik vroeg de vrouw of ze wist waar we ons bevonden.. De vrouw had een duits accent, en zei dat we ons in duitsland bevonden.. Ik was even geschokt..ik vroeg me vanalles af: "Hoe kom ik hier weg".."Word ik vermoord als ze me pakken als ik eenmaal mezelf los heb gekregen van al die touwen.. en ijzerdingen"..
De vrouw zei zachtjes dat ze een manier wist, om los te komen, en dat we dat nu konden uitvoeren aangezien ik precies naast haar zit. Ze zei dat als we helemaal tegen elkaar aan gingen zitten met die ijzeren haakjes, dat ze elkaar magnetisch aantrekken en dus in plaats van aan ons vast zitten, aan elkaar vast gaan zitten. Dat deden de vrouw en ik maar.. Yay! het was gelukt.. eindelijk!.. Nu waren we wel vrij maar waar was de uitgang? we zaten in een doolhof van hekken en muren verstrengeld... Na wat zoeken was het toch gelukt om vrij te komen. Nu stonden we buiten.. Geen idee waar we heen moesten, ik zag ergens een snelweg, met daarnaast bos.. Dus ik loop in het bos,langs de snelweg. Ik wist natuurlijk wel dat het eng was in het donker, maar ik wilde graag weg hier. Af en toe reed en een autootje langs.. maar die zag me vast niet, omdat het heel erg donker was. Ik was best wel moe, dus ik overweegde om ergens op een open plekje(zoals een bankje of een parkje) te gaan slapen. Dat deed ik dan. De volgende dag zag ik mensen lopen in de straat, alleen konden ze geen nederlands. Een meneer kon wel Engels.. Maar die kwam ik pas aan het einde van de dag tegen.. De meneer zag mij slapen op een bankje.. En kwam naar mij toe om te vragen waarom ik hier sliep.. Ik legde het uit aan de meneer, die vond het opmerkelijk bizar, en toen beloofde hij om mij een lift aan te bieden naar huis.. Dat was heel erg aardig, hoewel dit weer een valstrik kon zijn, moest ik er maar op rekenen dat hij het echt meende, ik kon tenslotte niet van duitsland naar huis lopen.. Dat is veelste ver. De meneer bood mij wat lekkers aan en ik stapte in. Ondertussen bleef het stil.. Ik bekeek de borden, er stond duitse tekst op, dat snapte ik totaal niet, maar de meneer gellukig weg. Hoewel ik nu blij was om naar huis te mogen, was ik toch boos dat ze me mijn tas afgenomen hadden waar mijn iPod, mobiel, een strippenkaart inzaten.. Hoe moest ik dit vertellen?
Ze waren thuis vast woedend. Gellukig bleek de meneer niet zo'n gemene boef te zijn en bracht hij me netjes naar huis,

ik voelde me raar.. Ik dacht dat ik me veel gellukiger had gevoeld na het afspreken met deze jongen, welke helemaal geen jongen van 17 bleek te zijn, maar een paar meneren van rond de 40..
Mijn spullen waren me afgenomen, ik was er dus niet gellukiger, maar verdrietiger op geworden.

Zo zie je maar, liefde kan heerlijk aanvoelen, maar het kan je ook verdrietiger maken



Aantal keer bekeken: 4461
Waardering: 7.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online