Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een blauw jurkje en een eerste kus.

U leest om dit moment het verhaal Een blauw jurkje en een eerste kus gepost door Muffin. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Muffin
Gepost op: 2011-8-23

Verhaal:

Een blauw jurkje en een eerste kus
Vera is een verlegen meisje van 15, ze is niet
erg populair op school. Maar heeft wel een beste vriendin:Georgia.

Vera loopt met haar beste vriendin Georgia de klas binnen.
Vera ziet dat Benjamin naar haar lacht.
Ze begint een beetje te blozen,'wat heeft ie toch een leuke glimlach denkt ze. De rest van de les kan ze nergens anders aan denken. Als de bel gaat schrikt ze wakker uit haar dagdroom.

Pauze:
Je vindt Benjamin wel erg leuk he? Zegt Georgia.
Ja ik denk het,hij heeft Zoon mooie lach met zijn helder groene ogen.
Ze gaan op een bankje zitten ze kijkt naar benjamin die verveeld tegen een muurtje aan staat.
Ik hope Georgia iets zeggen maar ze kan het niet verstaan.
Hmm wat? Vraagt ze dromerig
'Of jij ook naar het schoolfeest gaat'
Ow shit het schoolfeest dat was ze helemaal vergeten!
Ik denk het niet ik heb niemand om mee te gaan.
'vraag Benjamin' zegt Georgia.
"Née dat ga ik echt nooit durfen'
Met wie ga jij dan Georgia?
Ik denk dat ik Vin ga vragen...
Vin is een heel knappe jongen die in de 4e zit, Hij heeft bruin haar dat altijd een beetje voor zijn ogen hangt, en hij heeft ocean blauwe ogen.

Bus:
Vera loopt de bus in en ziet Benjamin zitten, ze durft nooit naast hem te gaan zitten,
Maar vandaag schraapt ze alle moed bij elkaar en loopt naar hem toe.
'Hoi' zegt Vera
Benjamin kijkt op van zijn IPod en lacht.
'Hey'
Mag ik naast je komen zitten? Vraagt ze.
Ja graag. Hij gooit zijn tas van de stoel naast hem, en kijk weer naar zijn iPod.
Wat luister je? Vraagt ze
Luister maar' en geeft een oortje aan Vera.
Ze luisteren een poosje. Dan voelt ze ineens dat Benjamin haar hand pakt. Ze kijkt hem aan en ziet dat ie een beetje bloost. Ze kijken elkaar even recht in elkaars ogen. Vera legt automatisch haar hoofd op zijn schouder.
Even denkt ze:'Is dit droom?'
Zo zitten ze nog ongeveer 5 minuten, de bus remt af bij de bushalte waar vera eruit moet ze staat op, Benjamin heeft nog steeds haar hand vast ze zegt: doeg tot morgen.
'doei' ze kijken elkaar even aan en Dan leunt Benjamin zich naar voren en geeft en kus op haar wang.
Vera voelt zijn warme lippen. langzaam kleurt ze rood.
Als hij haar loslaat kijkt ze nog eén Keer om en loopt dan blozend naar buiten.

Op de fiets: met de wind door mijn haren fiets ik naar huis, ik ben dolgelukkig!
ALS ik thuis ben ren ik meteen naar boven.
Ik pak mijn laptop en ga op mijn bed Abel log ik in op msn... Yes hij is online:)
Veer:hoi
Ben:hey Ben je ook al thuis?
Veer:ja alles goed:)
Ben:Jawel met jou?
Veer: ook wel.
Ben: ga jij naar het schoolfeest?
Veer: weet nog niet heb nog niemand on mee te gaan... Ga jij?
Ben; weet ik ook nog niet, maar ik wouw vragen of je met mij wou gaan?:$
Vera sprong een gat in de lucht!
Veer: tuurlijk wil ik net jou gaan!
Ben: ow gelukkig ik wou het in de bus al vragen maar ik durfde niet:P
Veer: maar ik moet huiswerk maken doeg
Ben: doei veerxx

Snel pakt Vera haar mobiel en typed Georgias number in...
Hey Veer! Hoort ze Georgia zeggen.
Hi Georg!
Wow wat klink jij happy!
Dat Ben ik ook!
Hoezo dat?
Om Benjamin in de bus hij pakte mijn hand had me een kus toen ik weg ging!
Echt?!
Ja en hij vroeg op msn of ik mee ging naar hey schoolfeest!!
Ik ben heel blij voor je veer!
Maar ik moet nu ff mijn huiswerk voor wiskunde maken anders krijg ik weer op men Kop:(
Ja ik moet het ook nog maken doeg!
Doei

DINSDAG

S'morgens:
Triiing!
Vera rolt langzaam uit haar bed, stapt onder de douche en gaat naar beneden.
Vera heeft voor de eerste keer in haar leven zin in school.

Bus:

Ik loop de bus in en Zie dat Benjamin een plek voor me heeft vrij gelaten.
Ik loop naar hem toe.
'goeie morgen'!
Hey zegt bejamin en geeft me weer een kus op men Wang.
Waar heb ik dat aan te danken vraag ik lachend.
Ik Ben gewoon blij je te zien antwoord Benjamin bloozend.
Ik pak zijn hand en geef hem ook een Kus op zijn Wang.ik Ben ook blij jou te zien zeg ik verlegen.
Hand in hand blijven ze zitten tot ze bij school zijn<3

Wiskunde:

Vera zit verveeld voor zich uit te staren, Als ze opeens een propje op haar tafel Valt.
Snel vouwt ze het open en er staat:

Ik heb heel erg zin in het school schoolfeest?xxx Benjamin

Snel pakt Vera een pen en schrijft op:

Ik ook xX Veer

Ze gooit het naar Benjamin, hij leest het en kijkt haar dan glimlachend aan.

Het school feest is al over 2 dagen en Vera weet nog niet eens wat ze aan gaat doen, daarom komt Georgia haar helpen.
Uiteindelijk kiest ze voor een lief blauw jurkje.

Avond van het feest:
De bel gaat als ik net klaar ben met aankleden Ik ren naar beneden en doe de Deur open.
Benjamin staat daar en ziet er heel erg knap,
Hij heeft een roos in zijn hand en lacht lief naar me.
Kom(:'
Ik stap naar buiten sla een arm om hem heen, zo lopen we naar het busstation.

Op het feest:
Als we voor de Deur staan hoor ik het gedreun al, Benjamin doet de Deur voor me open ik loop naar binnen en zie dat alles prachtig is versierd.
Benjamin pakt mijn hand en trekt me meteen de dansvloer op. Hij pakt me vast en drukt me dicht tegen zich aan. 'ik hou van je' zeg ik opeens'. Ik schrik er zelf van snel kijk ik naar hem en hij kijkt naar mij. Ik zie zijn ogen glimmen, zijn blonde haar hangt een beetje voor zijn ogen, voorzichtig strijk ik het weg, ik kijk hem weer aan, opeens buigt hij zich naar voren en kust me voorzichtig, op mn mond deze
Keer
Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt zich dichter me aan.
Ik voel zijn hart kloppen.
Ineens voel ik zijn tong die mijn mond afzoekt.
Ik ruik zijn shampoo, en sla mijn armen om zijn nek.
Hij strijkt met zijn hand zachtje over mijn rug
Om ons heen beginnen allemaal mensen te joelen, dan trekt hij zich langzaam terug.
Hij kijkt me aan en zegt zacht ' ik hou ook van jou' ik glimlach verlegen naar hem.' dan merk ik pas dat bijna de hele school om ons heen staat, ik schaam me dood, Benjamin merkt het en zegt rustig maar:)
Ik sta nog steeds dicht tegen hem aan geplakt met mijn armen om zijn middel, hij heeft zijn Handen in mij hals. Ik boor mijn neus in zijn schouder. Zo staan we nog ongeveer 5 minuten heen en weer te wiegen op de muziekxD
Rustig doe ik mijn ogen weer open en zie dat er niemand meer naar ons Kijkt.

Ik had nooit bedacht dat je verliefd op me zal worden. Fluistert Vera in zijn oor.
Ik was al verliefd op je toen ik je voor het eerst zag 3 jaar geleden, maar ik durfde nooit iets tegen je te zeggen.antwoord Benjamin.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden:) x
Als er spel foutjes in zitten, sorry want ik heb dit helemaal getyped op mijn iPod:P




.










Aantal keer bekeken: 12476
Waardering: 8.10 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online