Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een defecte Tarzan.....

U leest om dit moment het verhaal Een defecte Tarzan.... gepost door Karel. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Karel
Gepost op: 2006-12-18

Verhaal:

Een defecte Tarzan....
EEN DEFECTE TARZAN.

Renee, een vrouw van midden 50, was al jaren een vriendin van mijn moeder. Oorspronkelijk van Oostenrijkse afkomst maar al jaren woonachtig in Nederland.

Na een scheiding 25 jaar geleden, was ze op een korte vriendschap na, nooit weer een relatie aangegaan.

Wellicht was haar volle postuur hier mede schuld aan. Haar gewicht zal rond de 140 kilo moeten zijn schatte ik altijd in. Toch was ze ondanks haar leeftijd en postuur niet echt onaantrekkelijk. Ik trok me als vrijgezel zijnde en eind dertiger dan ook vaak af, met haar in mijn gedachten. Sexueel vond ik dikke vrouwen best interessant namelijk.

Voor Renee deed ik af en toe wel eens wat klusjes. Op een dag vroeg ze me even langs te komen met een soldeerbout. In de veronderstelling dat haar PC of TV het weer eens had begeven ging ik bij haar op bezoek.

Na een paar koppen koffie, waarbij mijn blik af en toe toch op haar enorme boezem viel, die ze deed verbergen in een zwarte t-shirt met daarover een gebreid truitje met ruime gaten erin, vroeg ik toch maar eens wat de storing was die ik moest oplossen.

"Ik zal het eens halen", waren haar woorden. Zonder blikken of blozen kwam ze met een enorme Tarzan aanzetten. "Sinds gisteren doet ie niks meer, en hij is te duur om weg te gooien" nu de garantie eraf is, vertrouwde ze me toe.

Ze bemerkte uiteraard mijn terughoudende reaktie en vroeg of ik het raar vond. "Neen hoor", stamelde ik stoer. Ik kijk wel even. Al gauw bleek er een draadje los.

"Nu moet ie weer werken" zei ik. "Ok" zei ze ik probeer hem even. Maar de batterijen liggen nog op mijn nachtkastje.

Ze verdween naar boven en ik zat enigzins ongemakkelijk in haar woonkamer. Na 10 minuten werd ik toch wel ongeduldig en dacht, ik zeg maar even dat ik ga. Boven gekomen stond haar slaapkamer deur op een kier.

Net voordat ik wilde aankloppen hoorde ik kleine kreuntjes. Nieuwsgierig geworden keek ik door de kier.

Renee lag naakt op bed met haar Tarzan te spelen. Haar grote kale poes lag glinsterend voor me. Ik wilde weer weggaan maar ze had me bemerkt.

"Beviel het wat je zag", riep ze zachtjes. Met schaamrood op mijn wangen opende ik de deur en stamelde; "ja hoor". "Doe je mee dan?" vroeg ze. "Mee ik?"

"Ja hoor kom verder en laat je ook gaan" Eenmaal binnen opende ik mijn gulp en naam mijn harde pik in mijn hand. Langzaam trok ik me af, kijkend hoe de Tarzan verdween in de natte kale gleuf van Renee. Haar volle borsten bewogen geil heen en weer van haar instotende bewegingingen.

Mijn balzak stond gespannen en ik moest echt stoppen met trekken nu, anders zou ik al komen.

"Kleed je gerust verder uit en kom bij me liggen" vroeg Renee me. "Graag stamelde ik nu wat brutaler" inziend dat dit haar opzet was geweest. En niet een geintje van haar en mijn moeder. Iets dat ik eerst had vermoed!

Eenmaal naast haar liggend rook ik haar grote kale poes. Een mengeling van een zout en zure geur die me nog wilder maakte. Renee trok nu aan mijn harde pik en nam hem zelfs in haar mond af en toe. Ik werd nu ook brutaal en deed haar benen wijder, waarna ik haar wild begon te likken.

Renee speelde met mijn ballen en af en toe verdween haar vinger in mijn poepgat. Een voorbeeld dat ik maar deed volgen en vingerde haar poepgat met plezier.

Opeens draaide ze zich om en gaf aan dat ik haar vanachter in haar rijpe poes moest nemen. Dat deed ik maar al te graag! Mijn handen zochten van achterlangs haar enorme borsten, waarvan de tepels inmiddels de hardheid van steen hadden.

Haar rijpe grote poes werd kletsnat en ik smeerde wat vocht op haar poepgat, waarna mijn pik moeiteloos naar binnen gleed. Renee pakte haar Tarzan en verwende haar grote poes ermee.

Plots kwam ze onverwacht schokkend klaar. Dat maakte me zo geil dat ik nu moest spuiten. Snel draaide Renee zich om en liet mijn volle lading zaad volledig in haar keel verdwijnen.

Mijn ogen werden nu wel heel groot! Renee slikte vol van genot al mijn zaad door. "Dat had ik nodig" knipoogde ze.

Sindsdien moet ik vaker Renee haar Tarzan repareren. Volgende week komt haar eveneens dikke zuster op bezoek. Ons plannetje is haar tevens mee te laten doen. Later meer hierover!





Aantal keer bekeken: 18023
Waardering: 7.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online