Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een dode liefde hoofdstuk 1 Het begin van het einde .

U leest om dit moment het verhaal Een dode liefde hoofdstuk 1 Het begin van het einde gepost door amber cornelissen. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: amber cornelissen
Gepost op: 2011-6-9

Verhaal:

Een dode liefde hoofdstuk 1 Het begin van het einde
Marie en Johan gingen vandaag samen naar het park, om te veiren dat ze een maand samen waren.
Ze waren hopeloos verliefd op elkaar En waren bijna elke dag samen.
Marie was een meisje van zestien en Johan een jongen van zeventien.
"Oh Johan ik kan het niet geloven we zijn al een maand samen".Marie voelde zich in de zevende hemel"Ja en ik heb een verrasing"Zei Johan opgewonden.
"Een picknick in het park".
"Oh dat had niet gehoeven".Zei Marie met tranen in haar ogen.
Ze hebben een geweldige middag.
Dan gaan ze vreselijk blij naar huis.
Thuis aangekomen vraagt Marie "Wat eten we?".Haar moeder antwoordt"Spagetti met tomatensaus".
"Nou mam ik heb niet zo'n honger, ik heb zelfs een beetje buikpijn".
Zei Marie, moeder antwoordt"Nou ga dan maar in bed liggen ik maak wel wat kippensoep".
De dekens zijn warm,de soep smaakt heerlijk maar ze voelt of prowft hwlwmaal niks.
Haar moeder voelt aan haar hoofd.
Hij gloeit zo warm bijna onmenselijk.Ze zegt "Oei dat voelt niet goed blijf jij morgen maar thuis dan voel je je wel weer beter".Maar was dat wel zo.Marie sliep niet, ze sliep al dagen niet,ze at niet ze deed niets.
Haar kracht nam langzaam af.
Ze voelde de pijn, het verdriet.
Het enige wat ze deed was huilen dag in dag uit omdat ze Johan niet kon zien.
En langzaam veranderde ze in een levenloze zombie.
Ze lag daar nu al twee weken en zelfs huilen deed ze niet meer Hoe moest dit nu verder

Aantal keer bekeken: 2452
Waardering: 3.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online