Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een droom die hopelijk ooit de waarheid wordt.

U leest om dit moment het verhaal Een droom die hopelijk ooit de waarheid wordt gepost door arjan. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: arjan
Gepost op: 2009-1-11

Verhaal:

Een droom die hopelijk ooit de waarheid wordt
het is vr 09-01-09 als ik sinds lange tijd weer een vrouwelijke collega tegen kom die normaal alleen in de avond zit maar door een griep van een andere collega van de receptie van een sportschool waar zij werkt en ik in de onderhoudst groep zit ook tijdelijk overdag werkt, een leuke meid van 27 jaar waar ik een oogje op had en ik wist dat ze weer vrijgezel was en ik dacht ik waag een het keer een kans om te vragen of ze mischien een keer met mij wil uit wil , maar in de loop van het gesprek blijkt dat ze om wat voor reden dan ook niet met collega,s uit gaat, en dan blijkt ook dat ze ook geen relatie aangaat met een collega van het werk omdat ze in het verleden bij een andere baas wat problemen heeft gehad met een mannelijke collega .
vandaar dat ze dus niet met mij uit wil en zeker geen relatie , maar dan blijkt ook dat ze nog twijfels heeft of ze nu op mannen valt of op vrouwen.
hierbij wens ik mij collega M veel sterke met het kiezen hierbij en ik hoop als ze mischien een keuze heeft gemaakt of een tijdje ze mischien of toch een keer met mij wil stappen en of daar mischien een relatie uit voort komt zien we dan wel weer.

Aantal keer bekeken: 2616
Waardering: 6.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online