Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een ervaring rijker.

U leest om dit moment het verhaal Een ervaring rijker gepost door Snow. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Snow
Gepost op: 2009-8-26

Verhaal:

Een ervaring rijker
Ik zat thuis op de bank toen ik werd opgebeld door een vriendin. Ze vroeg aan mij of ik vanavond iets te doen had. Ik antwoorde met “nee niet echt”. Mooi, dan kom ik je halen en dan gaan we iets spannends doen. Het zou nog ongeveer 3 uur duren voor Helene me kwam halen. Helene was een mooie vrouw, ze was niet zo slank maar had wel een goed figuur. Heelrijke grote borsten, een klein buikje en volle billen. Ik was al een paar keer met haar naar de sauna geweest dus wij hadden geen geheimen meer. We hebben samen een hele goede relatie, vertrouwen elkaar volkomen en hierdoor vertellen we elkaar alles. Zelfs onze sexuele fantasien vertellen we elkaar. We hebben geen relatie. Ik heb een vrouw en Helene wil niet gebonden zijn. Toch hebben wij een sexuele relatie. Wanneer wij samen zin hebben dan kan het gebeuren dat we contact zoeken en dat we sex hebben. Over ongeveer een kwartie zou Helene voor mijn deur staan. Ik kwam net onder de douche vandaan, toen de deurbel ging. Ik trok een boxer aan en deed de deur open. Helene keek goedkeurend naar me en kwam binnen. Ze vroeg me een sexy boxer aan te trekken. Nadat ik aangekleed was kwam gingen we samen weg.
Helene reed de auto, ik vroeg waar we naar toe gingen, maar ze wilde het niet zeggen. In een woonwijk in Den Haag stopte we. We stapten uit en liepen naar een huis toe. Helene belde aan en een man deed de deur open. We verwelkomde elkaar. De man die Marcel bleek te heten, ging op de bank zitten. Uit de keuken kwam zijn vrouw Nicole. Ook zij verwelkomde ons. Marcel, zat net een programma op Discovery te kijken en ik keek eigenlijk mee. De twee vrouwen gingen naar boven. Marcel en ik praatte over van alles en nog wat. Toen de deur boven open ging en de dames naar beneden kwamen. Wat zagen die vrouwen er heerlijk uit. Ze hadden zich omgekleed. Helene droeg een rode net catsuite en Nicole droeg een zwarte. Verder hadden de vrouwen niets aan. Samen met Marcel bekeken we de dames. Ze begonnen voor ons te dansen en omdat wij nog op de bank zaten keken we zo tegen hun kutje en buikje aan. Wat een vrouwen. Helene kwam op mij zitten en begon me heerlijk te zoenen. Nicole deed hetzelfde bij Marcel. Al snel kreeg ik een heerlijk harde paal in mijn broek. Ik streelde Helene over haar rug, billen en borsten. Haar tepeltjes staken door het net heen. Ik sloot mijn lippen om haar teppeltje en zoog het langzaam naar binnen. Helene begon zachtjes te kreunen. Naast ons had Nicole de broek va Marcel opengemaakt en zijn lul werd verwend door de handjes van Nicole.
Toen Helene dat zag, ging ze met haar hoofd naar dat van Nicole. Ze begonnen samen heerlijk geil te zoenen. Hierna ging Helene met haar mondje over de borsten van Nicole, over haar buikje op weg naar de lul van Marcel. Helene begon Marcel te pijpen terwijl ze op mij zat. Ik keek Nicole aan en zag in haar ogen dat ze veel meer van plan was.
Helene schoof van mij benen af en ging nu voor Marcel zitten. Zijn lul bleef maar in haar mondje. Nicole ging naast Marcel zitten en begon samen met Helene de lul van Marcel te verwennen. Daar zat ik dan, naast een heel geil schauwspel, met een super harde lul in mijn broek. Ik besloot om mijn kleren uit te doen, en ging weer zitten op een stoel tegen over Marcel. Ik keek tegen twee heerlijk geile kontjes. Net toen ik met mijn handje mijn lul wilde gaan strelen, keek Nicole naar mij en zij “niet doen, afblijven”. Van schrik haalde ik mijn hand weg.
Inmiddels was Helene tegenover mij gaan zitten en deed haar benen helemaal wijd. Ze begon zichzelf te strelen en bleef mij strak aankijken. Nicole deed de kleding van Marcel uit en stuurde hem naar Helene. Marcel ging voor Helene staan en zette zijn lul tegen haar lipjes aan. Door de net catsuite stopt hij zijn lul in haar natte kutje. Wat een heerlijk gezicht. Ik keek nu naar het kontje van Marcel wat steeds sneller begon te bewegen. Nicole was inmiddels voor mij gaan zitten en was nu met mijn lul bezig. Wat kon zij heerlijk pijpen zeg. Ze maakte mijn lul en ballen super nat, iets wat ik heerlijk vind. Ik voelde mijn geiligheid steeds uit mijn lul stromen. Toen ging schoof ze met haar rug naar mij toe haar lipjes om mijn natte lul. Ik begon haar te neuken. Ze kreunde en moedigde Marcel aan om Helene lekker vol te spuiten. Ik voelde mijn lul harder worden en ik moest klaar komen. Waarschijnlijk voelde Nicole dat ook, want ze stopte direct en stond op. Helene en Marcel waren naar de eettafel gegaan. Helene stond nu voorover gebogen en Marcel neukte haar van achteren. Nicole pakte mijn hand en ik volgde haar. Bij Marcel aangekomen ging ze door haar knieen. Ze begon mijn lul te pijpen. Ze stopte en stak haar tongetje tussen de billen van Marcel. Haar handje bewoog nog wel om mijn lul heen. Het kontje van marcel werd lekker nat gelikt door Nicole. Marcel genoot, want hij kreunde hard. Toen opeens Nicole aan mij lul trok richting het kontje van Marcel. Dit had ik niet verwacht en ik keek haar aan. “doen” zij ze. En ik ging achter Marcel staan. Wat er teon met mij gebeurde weet ik echt niet. Nicole begelijde mijn lul tegen het kontgaatje van Marcel en duwde mijn billen naar voren. Nu zat mijn lul tegen het kontgaatje aan. Nicole zij tegen Marcel dat ik hem ging neuken en Marcel antwoorde met jhaaa, neem me. Ik pakte zijn middel vast en duwde naar voren. Langzaam opende zijn kontje en gleed mijn lul naar binnen. Mijn eikel zat nu in de kont van een andere man. Dit had ik nog nooit gedaan. Nicole spoot glijmiddel op mijn lul en moedigde mij aan. Helene werd nog steeds genbeukt door Marcel en riep dat ze klaar ging komen. Ik begon zachtjes Marcel te neuken. Langzaam gleed mijn hele lul in zijn kontje. Het voelde goed aan. Ik begon sneller te bewegen en Marcel werd steeds geiler. Toen hield Helene het niet meer en begon heftig te schokken. Marcel zei ook dat ie ging komen en spoot zijn geil in het geile kutje van Helene. Ik bleef maar door neuken, steeds sneller. Ik voelde mijn lul ook weer harder worden en ik zei tegen Nicole dat ik klaar ging komen. Met haar handje streelde ze mijn ballen en moedigde mij aan om het kontje van Marcel vol te spuiten. Ik hield het niet meer en spoot alles in hem. Wat was dit lekker, ik bleef komen en toen haalde Nicole mijn lul zachtjes uit het kontje van Marcel. Mijn lul was gewoon nog lekker hard en Nicole begin mij weer te pijpen. Ik pakte haar beet en trok haar naar de bank toe. Ik legde haar op haar rug en ze spreide haar benen. Ik duwde mijn lul in haar kutje. Wat was zij nat zeg. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Ik begon zachtjes heen en weer te gaan en Nicole kreunde het uit. Met haar handje streelde ze wild haar klitje en ze riep dat ze klaar ging komen. Ik verhoogde het tempo en Nicole kwam onder de ogen van Helene en Marcel gillend klaar. Mijn lul schoot uit haar kutje en ze spoot mij helemaal onder. Ik werd zeiknat en begon aan mijn lul te trekken. Na een paar seconde spoot ik mijn geil over haar buikje heen. Natrillend lagen we nu op de bank. Na ongeveer een kwartier waren we bijgekomen en begonnen we met zijn vieren rustig deze avond te evalueren. Dit moesten we zeker vaker doen.
Ik ben in iedergeval weer een ervaring rijker.



Aantal keer bekeken: 8477
Waardering: 6.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online