Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een goede vriend van m.

U leest om dit moment het verhaal Een goede vriend van m gepost door welwelwel. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: welwelwel
Gepost op: 2011-7-2

Verhaal:

Een goede vriend van m
Het is allemaal een paar maanden geleden begonnen. Het ging al een tijdje niet meer goed tussen mijn vriend en ikzelf. Hij kon geen moeite meer doen voor mij en wilde me amper nog zien. Toch lukte het eens om samen iets te doen.. We gingen naar een club samen met zijn vrienden en ook Jonas was daar. Jonas was groot en goed voorzien van een aantrekkelijk lichaam, in tegenstelling tot mijn vriend, die klein en niet zo gespierd was als Jonas. Ik begroette iedereen en gaf ook Jonas een kus op zijn wang. Ik voelde iets tintelen vanbinnen.. was dit omdat Jonas er weer zo goed uitzag in dat mooie t-shirt?

De avond vorderde en na enkele shotjes wodka, begon ik me was licht te voelen. Mijn vriend was even naar buiten een luchtje scheppen, maar ik was op de dansvloer gebleven. Ze draaiden RnB, een liedje van Sean Paul dat ik héél graag hoor. Enkel jonas en ik waren nog binnen en de muziek was opzwepend. Ik zag dat jonas naar me toe kwam, hij nam mijn hand en trok me tegen hem aan. Even voelde ik weer die tintelingen vanbinnen. Ik stond nu met mijn rug naar hem toe.. "Zou ik wat tegen hem aan dansen, of is dat fout?" vroeg ik me af, maar mijn vriend stond buiten en zou het waarschijnlijk niet erg vinden als ik met een van zijn maten zou dansen..toch?
Ik begon met mijn kont tegen zijn bekken de drukken en maakte cirkels met mijn heupen. Dit vond Jonas duidelijk niet erg. Hij nam me vast aan mijn heupen en trok me nog net iets harder tegen hem aan. Nu begon het echt wel warm te worden en ik maakte nog wat extra sexy bewegingen. Ik voelde zijn linkerhand wat zakken en voor ik het wist gleed zijn hand in mijn broek! Dit was echt wel lekker en opwindend! Plots zag ik dat mijn vriend samen met de rest van de groep terug binnenkwamen. Ik draaide me vlug om en deed alsof ik iets tegen Jonas ging zeggen. Omdat de muziek zo luid sotnd moest ik al vrij dicht bij zijn oor praten, zodat hij me zou verstaan. Ik zei "Kom straks met me mee als ik naar buiten ga" Jonas keek mij kort aan en gaf me een ondeugend lachje. Mijn vriend kwam naar me toe en vroeg of ik nog wat wou drinken, ik gaf hem geld en wat later kreeg ik een lekkere cocktail die ik vlug leegdronk. Nu begon ik toch wel te voelen dat ik wat alcohol ophad en begon me ook geiler te voelen. Ik gaf Jonas een blik en zei tegen de rest dat ik nu ook even een luchtje ging scheppen. Ik stond buiten te wachten en wat later kwam ook Jonas naar buiten. Ik nam zijn hand en trok hem met me mee, richting de parking van de club. Ik voelde zijn ogen.. die keken alvast niet nnaar mijn haar! We waren nog maar net op de parking toen hij me plots tegenhield en tegen hem trok. Hij nam mijn billen stevig vast en ik voelde nu hoe zijn stijve penis tegen mijn reeds vochtige poesje drukte. Hij kuste me en likte mijn lippen, oh wat kon die lekker kussen! Ik voelde dat ik echt opgewonden werd en mijn poesje natter en natter. Ik zei dat we best in een auto zouden gaan zitten, voor het geval iemand op de parking zou komen. We gingen in zijn auto, een ruime bmw, zitten en al snel zaten we weer aan elkaar. Ik begon aan zijn riem te friemelen en kreeg zijn broek los. Een grote, harde, stijve penis kwam tevoorschijn. "Ohh, die ziet er lekker uit, die wil ik wel eens proeven" zei ik. Met mijn tong likte ik van onder naar boven heel zijn stijve pik af, nu was die lekker nat. Ik draaide rondjes met mijn tong om zijn eikel, terwijl ik hem aftrok. Dit vond hij duidelijk lekker! Hij kreunde zachtjes: "Jij kan me zo geil krijgen, wat doe je dit lekker zeg!" Ik naar boven terwijl ik bezig was en zag hoe hij genoot. Plots nam hij mijn hoofd en trok me zachtje terug omhoog. "Ik wil nog niet klaarkomen, eerst mag jij nog wat genieten" Hij duwde me met m'n rug op de achterbank, rukte mijn broek los en begon mijn clitoris te likken. Heerlijk was dat! Ik voelde de opwinding in mijn poesje en zei dat hij me moest nemen! Hij aarzelde geen seconde en stak zijn harde penis diep in mij. Hij schoof mijn bloesje omhoog en kuste mijn buik. Hij ging zachtjes naar boven en likte mijn tepels, die van opwinding erg stijf waren. Ik kreunde van genot! "Je weet toch dat je echt een lekker lijf hebt, hé!" zei hij. Ik voelde me ook lekker toen hij dat zei en wou nu echt geneukt worden. "Oh Jonas, neuk me harder!" zei ik. Hij kuste me en begon hevig maar niet te snel in me te stoten, zalig! Ik kreunde en kon het niet tegenhouden om het stil te doen. Al snel kwam ik tot een hoogtepunt en net iets later ook Jonas. Een golf van rillingen ging door mijn lichaam naar het zijne. Nog even nahijgend lag jonas op mij. Ik keek op mijn uurwerk en zag dat we ondertussen al een half uur weg waren van de groep. Daar lagen we, lekker in elkaar verstrengeld. Jonas kuste me nog één keer en zei dat we nu misschien beter terug zouden gaan. Ik was nog zo opgewonden dat ik graag een tweede keer wou, maar wist dat dat niet zo'n goed plan zou zijn.

We probeerden ons terug zo netje mogelijk aan te kleden en stapten terug naar de ingang van de club, waar iedereen goed aan het dansen was en zich duidelijk amuseerden zonder jonas en mij. Mijn vriend had het niet eens gemerkt dat ik zo lang weg was geweest. De nacht werd langen en mijn vriend, die met de fiets was, wou stilaan naar huis gaan. Ik was gebracht door mijn zus die haar rijbewijs wel heeft, maar ze kon me wel niet terug ophalen. Jonas stelde voor of ik met hem mee wou rijden. Dat vond ik zeker een goed idee. En wat er toen nog in de auto gebeurde is voor een andere keer...

Aantal keer bekeken: 11733
Waardering: 6.42 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online