Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een harde leerschool (deel 2).

U leest om dit moment het verhaal Een harde leerschool (deel 2) gepost door bdsm lover. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: bdsm lover
Gepost op: 2007-10-1

Verhaal:

Een harde leerschool (deel 2)
Open_Mind - "Een harde leerschool" - Deel 2

De ontvangst:
===========
Een paar minuten voor 10 uur parkeerde ik mijn auto in de straat die mij opgegeven was en zocht ik naar het huisnummer dat op het kaartje stond. Bij het bewuste nummer aangekomen controleerde ik het nog eens met het nummer op het kaartje. Dit was een normaal pand in een rij huizen en winkels. Niets wees erop dat er hier een trainingscentrum of iets dergelijks was. Het adres op het kaartje was handgeschreven, dus misschien een vergissing? Toch durfde ik het risico niet te nemen om weg te gaan en om die bitch op personeelszaken bellen via m'n GSM om het nummer te controleren had ik al helemaal geen zin in. Bleef er niets anders over dan aan te bellen en dan zagen we het wel.
Verrasend snel werd er open gedaan en mijn adem stokte in mijn keel. Voor mij stond een jong meisje van ongeveer 23 jaar in een zwart jurkje dat netjes, maar toch ook heel sexy was. Haar haar was diep zwart, ze had bruine ogen en droeg fel rode lippenstift. De combinatie zwart haar en rode lippenstift heeft altijd al een facinerende uitwerking op me gehad. Ik noemde mijn naam en vroeg of ik hier aan het goede adres was voor het volgen van een cursus. Ze glimlachte en vroeg me haar te volgen.
Ik werd naar een kamer gebracht waar een dame van half in de dertig achter een bureau zat, ze had wel iets weg van de bitch op personeelszaken maar zag er toch heel anders uit. Haar stem klonk ook anders toen ze me vroeg te gaan zitten. "En wat kan ik voor U doen meneer" vroeg ze heel vriendelijk. Ik legde uit dat ik vanuit mijn werk voor een cursus kwam maar dat ik niet wist of ik aan het goede adres was. Weer die glimlach en een blik van verstandhouding naar het meisje dat schuin achter me was blijven staan. "En wat voor cursus zou dat dan moeten zijn" vroeg ze nieuwsgierig. Ik begon het zo langzamerhand behoorlijk benouwd te krijgen en stotterde "Een cursus sociale omgangsnormen geloof ik mevrouw". "En waarom zou je die cursus dan moeten volgen?" werd er weer gevraagd. "Ik heb me op mijn werk een beetje in de problemen gebracht met mijn verbale omgang met sommige vrouwelijke werkneemsters, vandaar deze cursus mevrouw." Ze keek me strak aan en zei "Je bedoelt waarschijnlijk dat je een seksistisch varken bent dat denkt dat iedere vrouw er is om je aan op te geilen en dat ze allemaal gedient zijn van je zielige opmerkingen." "Ja, zo zou U het ook kunnen stellen" mompelde ik. Ik schrok op van een harde klap op het bureau en haar indringende stem "Vanaf nu geef je een direct antwoord op iedere vraag die ik je stel en anders kun je nu gelijk vertrekken, is dat goed begrepen?" "Ja mevrouw" stotterde ik weer.
"Goed dan, ik heb begrepen dat je bij terugkomst op je werk een bewijs van ons dient te overleggen dat je je cursus met succes hebt afgelegd." "Ja mevrouw, dat klopt"antwoord ik bedeesd.
"Goed, je zult intussen wel begrepen hebben dat het hier een beetje anders gaat dan bij een normaal trainingscentrum. Maar daar staat tegenover dat wij altijd resultaat boeken. Je krijgt een prive training die een aantal uren zal duren en die je voor eens en altijd dudielijk zal maken dat vrouwen van nature de dominante soort zijn en dat ze ten alle tijde jouw respekt verdienen. Tot zover duidelijk?" "Ja, mevrouw". "Prachtig, dan kun je vanaf nu ook beginnen met mij en mijn assistente aan te spreken met meesteres, maar je spreekt alleen als er je iets gevraagd wordt, ook duidelijk?" "Ja mevrouw" KLets, ik was nog niet uitgesproken of het lieftallige meisje dat nog steeds achter me stond gaf me een enorme klap met de vlakke hand op mijn wang. Een seconde was ik beduusd en toen ik opzij keek zag ik die hand alweer omhoog komen. "Ja meesteres, sorry meesteres" sprak ik snel en de hand ging weer naar beneden en ze glimlachte weer alsof ze niet zojuist een volwassen man een oorvijg had verkocht.
De meesteres achter het bureau zat het allemaal op haar gemak aan te zien. "Ik denk niet dat dit de laatste lijfstraf is geweest die je vandaag zult krijgen. Daarbij zul je vandaag dingen ondergaan die je waarschijnlijk niet voor mogelijk gehouden hebt en die je ook niet wilt ondergaan. Maak je geen zorgen, wij zorgen ervoor dat je toch doet wat wij willen, je hoeft het niet leuk te vinden, maar uiteindelijk zul je gehoorzamen. Aan het eind van je training krijg je van ons je bewijs van deelname. Er zijn echter twee uitzonderingen die ertoe zullen leiden dat je zonder dat voor jou en je baan zo belangrijke bewijs zult moeten vertrekken. De eerste is als je het woord genade noemt, dan stopt de training en ben je vrij om te vertrekken. De tweede uitzondering is als je je fysiek tegen mij of mijn assistente keert, ook dan is de training voorbij en kun je onmiddelijk vertrekken. Begrepen?" "Ja meeteres" antwoorde ik weer. "Prima, dan zal ik je heel kort vertellen wat je op dit moment moet weten en de rest ondervindt je vanzelf wel. We gaan je eerst in een situatie brengen waarin je wat meer begrip krijgt hoe een vrouw zich in deze samenleving moet voelen tussen mannen die denken dat vrouwen er alleen voor hun lustgevoelens zijn. Vervolgens zullen we laten merken dat vrouwen geen zwakke wezens zijn en dat ze, als spierkracht geen factor meer is, gemakkelijk hun wil kunnnen opleggen aan de mannen. Je gaat zo met mijn assistente mee een doet precies wat ze je opdraagt." Daarmee was de conversatie blijkbaar afgelopen en knikte ze naar het meisje dat zich inmiddels had omgedraaid en naar een zijdeur van de kamer liep en wachte totdat ik opstond om haar te volgen.



Aantal keer bekeken: 9547
Waardering: 5.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 31 bezoekers online