Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een harde leerschool (deel 3).

U leest om dit moment het verhaal Een harde leerschool (deel 3) gepost door bdsm lover. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: bdsm lover
Gepost op: 2007-10-1

Verhaal:

Een harde leerschool (deel 3)
Open Mind - "Een harde leerschool" - deel 3.

De Voorbereiding
================
De deur ging open en binnen zag ik een wit betegelde ruimte die nog het meest leek op een ziekenhuis behandelkamer. In het midden stond een gynacologenstoel met roestvrijstalen beugels voor armen en benen. Het meisje pakte een soort wasmand uit een kast en draaide zich naar mij toe. "Kleed je helemaal uit en doe al je kleren in deze mand." Ik begon me langzaam uit te kleden en voelde me er opgelaten omdat ze me al die tijd aandachtig bleef observeren. Toen ik bij mijjn ondergoed was aangekomen draaide ik me automatisch met m'n rug naar haar toe, maar direct klonk het "terugdraaien, slaaf!" Dit was de eerste keer dat ik door een van de vrouwen als slaaf werd aangesproken en hoewel ik best wel in de gaten had hoe de verhoudingen lagen trof dit me toch. Ik draaide me weer om en stond even later geheel naakt voor haar. Mijn handen bewogen zich naar mijn kruis om te proberen iets van mijn naaktheid te verbergen. Er verscheen een glimlach op haar gezich en ze zei "Ja hoor, dat zal echt veel zin hebben, denk je ook niet?" Zonder op het antwoord op deze retorische vraag te wachten wees ze naar de gynacologenstoel achter me en zei me daarin te gaan zitten. Ik klom in de stoel en merkte dat door de schuine stand van de rugleunig ik half achterover lag. Het meisje liep rustig naar me toe en legde mijn beide benen in de beugels die daar voor waren. Vervolgens werden mijn benen in de beugels vastgesnoerd met leren riemen. Daarna kwamen mij armen aan de beurt. Deze werden ook in beugels vastgesnoerd zodat ik met wijd gespreide armen in de stoel lag. Het meisje begon vervolgens aan een wiel te draaien waardoor de rugleuning nog verder naar beneden zakte en ik nog verder onderuit in de stoel kwam te liggen. Tenslotte liep ze naar de beensteunen en begon die naar buiten te draaien waardoor mijn benen zich opende en ik me helemaal blootgesteld en kwetsbaar begon te voelen. Op dat moment kwam de meesteres binnen en bekeek het tafreel goedkeurend. Ze kwam naast me staan en zei "Ze gaat je zo meteen opmaken, zodat je alvast een idee krijgt hoe het voelt als er van je verwacht wordt dat je er altijd geil voor de mannen uitziet." En naar het meisje toe "Je mag flink te keer gaan, maar maak het zo dat hij als het klaar is op zichzelf kan geilen. Als je tijd over hebt voordat ik terug ben, dan mag je hem alvast flink opwarmen, maar zorg ervoor dat hij niet klaar komt." En vervolgens verliet ze de ruimte weer. Het donkerharige meisje kwam achter me staan en trok een laatste leren riem die aan de hoofdsteun zat strak over mijn voorhoofd zodat ik nu helemaal gefixeerd in de stoel lag. Vervolgens begon ze mijn gezicht met een soort lotion schoon te maken en werd er een laag poeder aangebracht. Daarover ging een foundation die over mijn hele gezicht uitgesmeerd werd. Nadat alles een beetje ingetrokken was zei ze me mijn ogen te sluiten. Ik voelde dat ze bezig was een voor een mijn oogleden op te maken en ook merkte ik dat er met een potlood over mijn wenkbrauwen werd getekend. Nadat ze klaar was mocht ik mijn ogen weer openen. Ze kwam nu naast me staan en hetgeen waar ik onbewust al aan had liggen denken gebeurde. Ze pakte een goudkleurige lippenstift die toen ze hem open draaide fel roze van kleur bleek te ziijn. Zonder haar opdracht opende ik al mijn lippen en even keek ze verbaasd naar mijn kruis waar mijn geslacht zich nu helemaal in volle glorie had opgericht. Ze glimlachte en begon mijn lippen te stiften. Nadat we blijkbaar met de make-up klaar waren werd de leren band om mijn voorhoofd los gemaakt en begon ze een kortharige blonde pruik over mijn eigen kapsel heen te trekken. Nadat ook dit naar haar tevredenheid was gebeurd werden er nog twee opvallende oorbellen aan mijn oren geklikt. Tevreden stond ze het geheel op te nemen, terwijl ikzelf geen idee had hoe ik eruit zou zien. Geamuseerd keek ze naar mijn geslacht dat nog steeds recht omhoog stond en langzaam liep ze om de stoel heen en ging tussen mijn benen staan. Terwijl ze me strak bleef aankijken deed ze haar jurkje naar beneden waarop ik een prachtig uitzicht kreeg op twee kleine maar stevige borstjes. Uiterst voorzichtig pakte ze met 3 vingers mijn penis beet en liet haar hand langzaam op en neer gaan, zo zacht dat ik het bijna niet voelde. Op die manier bleef ze me een paar minuten plagen, af en toe stoppend als ze dacht dat ik klaar ging komen. En al die tijd bleef ze met dat o zo onschuldige gezichtje me aankijken. Het feest stopte toen er een deur open ging en de meesteres weer binnen kwam. Ze kwam naast me staan en keek goedkeurend naar mijn gezicht. Gelijk pakte ze ook een handspiegel van de muur en hield deze boven mijn gezicht. Ik wist niet wat ik zag, als ik niet zeker wist dat ik het zelf was dan had ik echt geil op deze vrouw kunnen worden. De spiegel verdween en ik kreeg de opdracht om mijn mond te openen. Voordat ik erop voorbereid was kreeg ik een grote klodder spuug in mijn mond met de mededeling "dit is vast een klein voorproefje wat wij vrouwen letterlijk van jullie mannen moeten slikken." Daarop nodigde ze haar donkerharige assistente uit om hetzelfde te doen. Ik probeerde m'n mond dicht te houden maar een felle kneep met een scherpe nagel in mijn tepel bracht me op andere gedachten. Mijn mond ging open en weer lande er een grote klodder spuug achter in mijn keel.
"Goed zo!" hoorde ik de meesteres zeggen "rest ons alleen nog maar om de laatste opening van deze slet voor te bereiden op de komende behandeling en dan zijn we klaar met de voorbereidingen." Terwijl ze dit zei was de assistente al druk bezig met het vullen van een zak met warm water waar ze nog iets aan toe voegde dat ik niet goed kon zien. De zak met water werd boven mijn benen aan een soort van infuus standaard gehangen en de slang die er van onder aan hing werd eerst een beetje ingevet en vervolgens in mijn anus geschoven. Het kraantje tussen de zak en de slang werd open gedraaid en langzaam voelde ik een warme stroom water mijn darmen in lopen. De beide dames stonden het geamuseerd te bekijken. De hoeveelheid water in de zak viel mij eigenlijk best wel mee, ik denk ongeveer een halve liter. Terwijl de meesteres toezicht hield op het langzaam leeglopen van de zak met water en regelmatig controleerde of de slang goed in mijn anus bleef zitten, was de assistente bezig met een houten stoel waar een gat in de zitting was gezaagd en een soort po die daaronder werd gemonteerd. Waar ik echter niets van begreep was dat er ook een aantal electrische draden aan de po waren bevestigd, ik kon me niet bedenken waar deze voor konden dienen. Nadat ze blijkbaar klaar was met de stoel kwam ze naar ons toe met een leren parashute die ze om mijn balzak begon te bevestigen. De shute werd goed stevig aangetrokken en ik voelde mijn zak een behoorlijk klem in zitten. Intussen was het laatste water uit de zak in mijn darmen gelopen en werd de slang voorzichtig uit mijn hol getrokken en werd er een kleine butplug voor in de plaats gezet.
Alle riemen waarmee ik in de stoel gebonden zat werden losgemaakt en voorzichtig kon ik overeind komen en uit de stoel stappen. Ik werd naar de houten stoel geleid en moest daarop plaatsnemen.
Mijn handen werden achter mijn rug geboeid en mijn enkels aan de stoelpoten gebonden De assistente bukte zich en ik voelde dat ze iets deed met de parashute om mijn balzak. Tenslotte hoorde ik haar een wekker opwinden en die achter mij op de grond zetten. De meesteres nam het woord weer en zei "Goed slaaf, ik zal je even je positie uitleggen want zo te zien begrijp je niets van je huidige situatie. Je hebt nu een halve liter water in je darmen waaraan een soort zeepmiddel is toegevoegd dat spoedig op je darmen zal gaan inwerken en een enorme drang om je te ledigen zal veroorzaken. We halen zo meteen de butplug uit je anus en niets zal je ervan weerhouden om toe te geven aan je aandrang, behalve dan natuurlijk je eigen wilskracht. Om die wilskracht een beetje te stimuleren is er een electrisch contact aan je balparachute aangebracht dat gesloten wordt door een schakelaar die zich in de po onder je bevindt. Om het even simpel te zeggen, zodra het water uit je darmen in de po loopt zal het contact gesloten worden en komt er een forse stroom op je ballen te staan. Om je een idee te geven zal mijn assitente nu even het contact sluiten." en nog voordat ze haar laatste zin had uitgesproken zag ik de assistente onder de stoel reiken en werd er een stroom door mijn ballen gejaagd die me deed verstijven in de stoel en een gil van schrik en pijn deed luiden. Het duurde maar een halve seconde of zoiets, maar was genoeg om me zwetend en slap in de stoel te laten hangen. "Fijn, nu je dus de werking van het systeem kent zullen we de butplug verwijderen en overbodig om te zeggen dat het heel verstandig is om je sluitspier onder controle te houden." De assistente bukte zich weer en ik voelde hoe de butplug langzaam uit mijn kont werd getrokken. Gelijk begon ik te persen om vooral maar te voorkomen dat er water in de po zou lopen. De beide dames gingen op hun gemak op twee stoelen voor me zitten en de meesteres richte weer het woord tot me "Natuurlijk laten we je niet eeuwig zo zitten, vandaar die wekker die achter je staat te tikken. Als deze afloopt zullen we de stroom uitschakelen en kun je naar hartelust jezelf ontlasten. Helaas voor jou kunnen wij wel zien hoelang dat nog duurt en jij niet. Dus je zult jezelf steeds afvragen of je het nog iets langer zult ophouden in de hoop dat de wekker snel afloopt of dat je de zaak laat lopen en je ballen ervoor laat boeten. Aan jou de keus." Met dit laatste ging ze tevreden kijkend onderuit zitten en zat ze samen met haar assistente blijkbaar te genieten van het gedraai van mij in een poging om weerstand te bieden aan de drang om mezelf te ontlasten. Al die tijd hoorde ik het regelmatige tikken van de wekker acher me zonder dat ik een idee had hoelang het nog zou duren voordat deze het "sein veilig" zou geven. De krampen in mijn darmen begonnen nu echt in hevigheid toe te nemen en ik vroeg me af wat er precies aan het warme water was toegevoegd om dit te veroorzaken. Uiteindelijk, met zweet over mijn hele lichaaam, voelde ik dat ik de wedstrijd zou gaan verliezen, mijn kringspier begon lanzaam te openen en nadat de eerste druppels vielen was er geen houden meer aan. Luid spetterend spoot de hele inhoud van mijn darmen in de po. Op datzelfde moment kwamen de meesteres en haar assistente heel dicht voor me zitten met hun gezicht heel dicht bij dat van mij. Even dacht ik dat de schakelaar niet werkte, maar blijkbaar zat er een kleine vertraging in want plotseling joeg de stroom door mijn ballen en hoorde ik mezelf schreeuwen. "Volhouden!" hoorde ik de meesteres zeggen "de stroom zal zichzelf na 15 seconden uitschakelen, hou vol!" Iedere seconde leek wel een minuut te duren en ik dacht dat de 15 seconden al lang voorbij moesten zijn. Maar even zo snel als dat de pijn door mijn ballen joeg, stopte het ook weer toen ik de klik van de automatische schakelaar hoorde. Slap hing ik in de stoel en er kwam maar 1 gedachte bij me op, had ik het langer kunnen ophouden. "Meesteres, mag alstublieft weten hoelang de wekker nog moet lopen?" hoorde ik mezelf vragen. "Natuurlijk slaaf" en na een knikje van de meesteres stond de assistente op om de wekker te pakken. Ze gaf hem aan de meesteres en die hield hem voor mijn gezicht. "Troost je slaaf, er stond nog ruim 3 kwartier op de wekker, het was nooit de bedoeling dat je het zou volhouden, maar je hebt je kranig verweerd. Rust nu eerst maar even uit."


Aantal keer bekeken: 11051
Waardering: 6.74 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online