Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een heerlijke gezette Afrikaanse hoer!.

U leest om dit moment het verhaal Een heerlijke gezette Afrikaanse hoer! gepost door Mister Porno (Synoniem). Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Mister Porno (Synoniem)
Gepost op: 2009-4-21

Verhaal:

Een heerlijke gezette Afrikaanse hoer!
Een heerlijke gezette Afrikaanse hoer!


Ik was voor zaken alleen in een bloedheet Afrikaans land. Ik ben een man van 45 jaar en nogal avontuurlijk ingesteld. Zo ook die avond dat ik weer eens de zwarte wijken opzocht om hete geile contacten op te doen. Ik liet mij droppen door een afgeschreven gele taxi en het was eigenlijk nog iets te vroeg.

De zon was net onder en nam een strategisch plaatsje in de hoek op het overdekte terras zodat ik alle meiden en vrouwen van jong tot oud in de gaten kon houden. Het barmeisje van net 18 jaar, klein en wat gezet nam mijn bestelling op en terwijl ze terug naar de bar liep beoordeelde ik haar achterwerk. Prachtig gewoon, een lekkere brede kont in een iets te krappe jeans.

Glimlachend zette zij de altijd wat te lauwe bier op het afgebladderde tafeltje en ik voelde een lichte geile stress in mij opkomen. Het terras was spaarzaam verlicht met roze en blauwe lampen en het deed wat hoerig aan. Al snel werd het drukker en binnen twee uur zat het gehele terras vol met tientallen hoertjes. Nu val ik op grote borsten, dikke benen en een lekkere kont en het duurde dan ook niet lang dat ik er een in mijn vizier had.

Zij kwam aan mijn kleine tafeltje zitten en terwijl zij aan haar rietje lurkte wreef zij haar dikke knie tegen mijn been en was lekker erotisch. Het gesprek ging eigenlijk nergens over, en we leken allebei vreselijk geil. Op het moment dat zij naar het toilet moest had ik de kans om haar prachtige brede achterwerk te aanschouwen en haar jeans leek wat in haar bilnaad te plakken.

Binta, zoals zij heette kwam zoals een goede hoer beaamd al gauw tot zaken en al snel klommen wij in de taxi om af te reizen naar haar compound. Ik sprak met de taxichauffeur af dat hij mij een goed uur later weer bij haar compound zou oppikken. We liepen het terrein op en het was aardedonker. Binta opende haar kleine kamertje en zij stak wat kaarsen aan. Ze was bepaald niet verlegen en ze kleedde zich volledig uit. Ze pakte een emmer water ging er met haar kruis boven zitten en waste haar vagina met snelle halen. Mijn god wat werd ik geil en ook ik kleedde mij uit.

Ik pakte haar handdoek en ik depte haar vagina droog. Zij waste mijn pik en ik was zowaar bang dat ik zou knappen. Daarna begon ik haar geil te tongzoenen en duwde haar op het oude matras. Ik spreidde haar dikke bezwete benen en prachtig wat een enorme vagina. Via haar borsten ging mijn tong naar haar navel en vervolgens naar haar vagina. Gelukkig was het geen moslima zodat zij niet besneden was.

Ik zoog heerlijk aan haar clitoris en draaide haar op der buik. Met mijn tong penetreerde ik haar anus en ik rook haar vrouwelijke billenzweet maar kon mij niets schelen. Nu schoof ik wat kussens onder haar kruis zodat ik beurtelings haar vagina en anus kon beffen.

Niet lang daarna doken wij in de 69 houding en mijn god wat kon Binta pijpen. Ze zoog mijn vel in haar mond alsof ik afgetrokken werd en ik dacht dat ik vloog. Het was te heet om dolle dingen te doen en de ventilator leek vol te zitten met dode vliegjes.

Ik ging op mijn rug liggen en zij daalde achterwaarts op mijn pik neer en zag nu haar heerlijke reed in volle actie. Ik zette mijn handen in haar zij en ik hielp haar op mijn harde pik te rijden.

In de geiligheid was het condoom tijdens de actie eraf gevallen en kon mij eigenlijk niets schelen. Neuken zonder was altijd veel lekkerder en ik voelde haar natte geile hete vagina. Nu boog zij voorover en ging mijn pik nog dieper in haar en duwde twee vingers in haar geile anus.

Niet veel later spoot ik met veel zuchten en kreunen haar vagina vol en ik leek te blijven spuiten.
Binta waste mij met dezelfde emmer water en zij leek nog steeds niet voldaan. Weer begon zij mij te pijpen en ik bedacht mij dat ik nu in standje 69 wilde klaarkomen. We gooiden de houten luiken open en verderop leken een paar dorpsgenoten met elkaar te praten.

Ze moesten ons gehoord hebben want het was niet verder dan circa 5 meter. We lagen dus nu onder de geopende luiken, en ik zag de volle maan. Binta schoof haar bezwete billen over mijn schouders en mijn tong zocht de weg naar haar geurige natte vagina. Het kon mij ook dan niets schelen dat ze ons hoorden lebberen, en mijn pik was weer loei hard en supergeil.

Nu begon ik met kleine steekjes in haar mond te neuken en men leek buiten te fluisteren en leek de geile hete geluidjes van ons te volgen. Binta was de eerste die klaarkwam en nu sproeide zij een dikke straal vloeistof die ik voor een groot deel gulzig opzoog.

Het werd ook mij te veel en ik spoot met kleine tussenpozen haar keel vol en zij leek elke druppel door te slikken. Ik hoef u niet uit te leggen dat ik die nacht heerlijk sliep, maar in de morgen was ik al weer geil.


Aantal keer bekeken: 12304
Waardering: 6.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online