Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een heet weekend.

U leest om dit moment het verhaal Een heet weekend gepost door pino bird. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: pino bird
Gepost op: 2008-9-24

Verhaal:

Een heet weekend
Zaterdagmorgen na een drukke werkweek was het eindelijk weer weekend. Deze week wederom een opdracht afgerond. Sinds ik twee jaar geleden begonnen ben als zelfstandig adviseur stroomt het geld werkelijk binnen. Ik kan met dan ook bijna alles veroorloven.

Volgens de voorspellingen zou het vandaag een mooie en warme dag worden. Ik gooide de deuren naar het dakterras open en dronk een heerlijke expresso. Vanaf mijn grote dakterras had ik een fantastisch uitzicht op het Vondelpark. Het bijzondere is dat ik vanaf dit balkon perfect zicht heb op de omgeving zonder dat ikzelf gezien kan worden. Heerlijk! Het appartement heb ik nu al weer een klein jaar geleden gekocht en ik ben er nog altijd zeer blij mee.

Genietend van mijn kop koffie zette ik mij neer in een luie stoel en genoot van de vroege stilte en mijn krant. Om ongeveer 10.00 uur begonnen de eerste bezoekers van het Vondelpark binnen te stromen. Op dit tijdstip nog voornamelijk gezinnen met kleine kinderen. Voor het betere ‘kijkwerk’ moet je altijd wachten tot na de lunch. Ik besloot dan ook nog maar even wat boodschappen te gaan doen. Na ruim anderhalf uur was ik weer terug. Mijn ijskast weer gevuld met heerlijk dingen zoals veel verse vis, fruit, champagne en heerlijke droge witte wijn.

Ik besloot nog even te gaan sporten in onze eigen prive gym in ons complex. Naast een gym beschikt het complex ook nog over een sauna en een zwembad. Dure faciliteiten waar – afgezien door mijzelf – bijna niemand gebruik van maakt. Na een uurtje lekker sporten, zette ik mij alleen gekleed in een modieuze korte broek weer in mijn luie stoel. Ik had voor mezelf een heerlijk broodje gemaakt en lekkere verse jus.

Opeens viel mijn oog op twee meisjes. Ik schatte ze allebei op 18 jaar. De ene blond. Met mijn kennersoog schatte ik haar op zo’n 1 meter 70 met een mooie cup c. Haar vriendin was iets kleiner maar met een grote cup. Zeker D en misschien met E. Zij had donker haar. Beide dames hadden waarschijnlijk ook de weersverwachting gelezen en waren luchtig gekleed. Mijn interesse was meteen gewekt.

Ik pakte mijn verrekijker – zo’n nieuw model met maximale vergroting – en begon de dames rustig te bestuderen. Voor zover ik kon beoordelen lagen ze ook bij te komen van de week. Ik zag ze rustig door een tijdschrift bladeren. Ik dacht dat ze onschuldige damesblad lazen maar toen ik goed keek bleek het toch te gaan om iets andere bladen. Zo zag ik een Seventeen, een Private, en nog enkele vergelijkbare bladen. De dames waren zo te zien zeer geïnteresseerd in de inhoud van de bladen. Ik besloot dan ook om de dames nog even in de gaten te houden.

Gedurende de middag werd het nog warmer. Het park begon steeds voller te lopen. Helaas voor mij lagen er in mijn gezichtsveld verder weinig obeservatie objecten. Veelal moeders met kinderen die veel lawaai maakten. Beide dames vonden dit waarschijnlijk ook en gingen er rustiger liggen. Gelukkig voor mij nog dichter bij mij en afgescheiden van de andere bezoekers. Omdat de temperatuur nog steeds opliep, lagen de dames nu beide in bikini te zonnen. De blonde had een blauwe bikini met een hipster broekje. De donkere had een lekker rode bikini met een kleine string. Haar meer dan volle borsten sprongen bijna uit haar bikini bh. De bladen die ze eerste weer netjes in hun tas hadden opgeborgen toen het drukker werd, werden nu ook weer tevoorschijn gehaald.
Beide dames begonnen weer geïnteresseerd te lezen en af en toe zag ik hoe een van de twee de ander een bladzijde liet zien. De ander keek daar dan zeer geïnteresseerd naar. Op een gegevens moment leken de dames zeer geïnteresseerd in een bepaalde foto. Toen ik mijn verrekijker op de pagina richtte, zag ik een forse man die zijn sperma uit zijn meer dan gemiddelde pik rijkelijk liet vloeien over kleine twee blonde dames met grote tieten. Een andere pagina met daarop een enorme neger die zijn pik diep in het kontje van een lekker roodharig mokkeltje had gestoken, trok ook de aandacht van beide dames. Beide dames lagen op hun buik en ik zag de blond met haar benen tegen elkaar schuren terwijl de donkere juist haar benen uit elkaar trok. Op haar string zag ik met mijn super verrekijker dat er zich een vochtige plek begon af te tekenen op de rode stof. Ik dacht dit is mijn moment.

Snel pakte ik een picknick mand, wat boeken en bladen en trok een paar hippe schoenen aan en een mooi lichtblauw overhemd en rende naar beneden. Zo snel ik kon maar zonder te rennen, liep ik naar het park. In het park aangekomen snelde ik naar de plek waar de dames lagen te zonnen. De plek was een klein afgescheiden grasje aan het water en was bijna volledig omringt door bomen en struiken. Toen ik het grasje opliep zag ik dat de dames schrokken, en ik zag ook dat ze snel de bladen in hun tas propten. Hallo zei ik en zette mijzelf neer op een grote handdoek aan de andere kant van het grasje. De dames keken even belangstellend naar mij maar gingen toen verder met niets doen.

Ik opende een boek over de geschiedenis van de Inca indianen en begong te lezen. Tijdens het lezen zag ik dat de dames af en toe mijn kant op keken en ik hoorde ze zachtjes fluisteren. Helaas kon ik niet horen wat ze zeiden. Na ongeveer een half uurtje, het was nu net drie uur geweest, begon ik wel zin in iets te krijgen. Ik opende mijn picknick mand en haalde daar een fles champagne uit. Een mooie Taittinger Brut Reserve van meer dan EUR 200 per fles. Met een beschaafde plop opende ik de fles en schonk me een lekker glas in. Mhh heerlijk, er gaat niets boven een lekker glas echte Champagne. Uit de mand haalde ik nog enkele gepelde gamba’s en nam een hap. Ik zag nu dat de dames geïnteresseerd keken naar mij en de lekkernijen die ik had meegenomen. Toen ik mijn tweede glas wilde inschenken, wenkte ik de dames. Ze leken verbaasd maar stonden snel op en liepen mijn kant op. Nu kon ik ze voor het eerst goed van dichtbij zien. Wat een heerlijke verschijningen. Hai, zei ik, ook zin in een glaasje? De dames knikten allebei. Kom erbij zitten, zei ik, en maakte een uitnodigend gebaar. Dit lieten de dames zich niet twee keer zeggen en zij zetten zich tegenover mij neer. Ik pakte nog twee glazen die ik tot de rand toe vol schonk. Ik had met opzet vier glazen meegenomen en niet precies drie om het niet al te opvallend te laten lijken. Hoi, mijn naam ik Pim en eigenlijk wacht ik op twee vriendinnen en een vriend, maar ze zijn nog aan het werk en komen waarschijnlijk pas later. De dames stelden zich voor als Bianca (blonde) en Natashja (donkere). Biance was 18 te zijn en bleek net klaar te zijn met haar middelbare school en wilde nu geschiedenis gaan studeren. Natashja was nog maar net 17 en wilde na haar middelbare school volgende jaar ook geschiedenis gaan studeren.

We raakten in een leuk gesprek en de champagne vloeide rijkelijk. Nadat ook de tweede fles raakte, zei ik dat ik thuis nog wel een voorraadje beschikbaar had en vroeg of ze zin hadden om mee te gaan. Helaas hadden de dames afgesproken met hun ouders om hun slagen te vieren en hadden om 18.00u afgesproken in de stad. Ik zei dat ik dit erg jammer vond en nodigde ze om de volgende dag langs te komen. Ik gaf ze mijn mobiele telefoonnummer en mijn adres. We namen afscheid en ik kreeg van beide dames een zoen.

Enigszins teleurgesteld liep ik naar huis. En besloot het die dag verder rustig aan te doen. Ik zette mijzelf voor de televisie en begon wat te zappen. Aangezien er niets op tv was, zette ik een porno dvd op. Eentje die ik deze week via internet had besteld en die ik gisteren binnen had gekregen. De dvd ging over een meisje dat van het platteland verhuisde naar de stad en daar verslaafd raakte aan gang bang. De pikken en sperme vlogen haar om de oren. Aangezien zowel de kwaliteit van de film als de kwaliteit van de dames me enigszins tegenvielen, kon de film me niet echt interesseren. Ik baalde nog steeds van vanmiddag en had zin om te neuken. Omdat ik echter ook geen zin had om de stad in te gaan om een leuke dame te versieren, belde ik mijn vaste escort service. Ik kreeg Angelique aan de lijn en vroeg welke dames er direkt beschikbaar waren. Op dat moment waren er zes dames beschikbaar waren varierend in de leeftijd van 18 tot 35. Angelique raadde mij een nieuwe meisje aan: Esther. Esther is een kleine zuid-europese dame van 21 jaar maar met alles er op en eraan, vertelde Angelique mij. Aangezien Angelique mijn smaakt en wensen kent, ging ik ervan uit dat het wel goed zat. We spraken af dat Angelique binnen een uur bij mij zou zijn. Ik reserveerde haar voor minimaal 2 uur. We spraken verder af dat de betaling via mijn creditcard zou verlopen.

Tot de komst van Esther besloot ik nog even een spelletje te spelen op de nieuwe playstation 3. Ook at ik in de tussentijd nog even een lekker stuk verse tonijn met heerlijke japanse saus. Na ongeveer 3 kwarties ging de deurbel. Ik liep naar de deur in opende deze van boven zonder via de camera te kijken wie er voor de deur stond. Ik ging ervan uit de dit Esther was en wilde haar niet eerst via de camera zien. Na enkele ogenbliken opende zich de liftdeur en uit de lift stapte een klein donkerharig meisje met lange lokken. Ze droeg hoge hakken, blote benen, een beschaafd rokje met daarboven een colbertje met nette blouse. Ze keek even rond en stapte toen met een mooie glimlach op mij af. Ik opende mijn voordeur helemaal en nodigde haar uit om binnen te komen. Ze stelde zichzelf voor als Esther en sprak met een grappig Engels accent.

Eenmaal binnen nodigde ik haar uit om op de bank plaats te nemen. Nadat ze haar colbertje had uitgetrokken zette zij zich neer. Ik ging naast haar zitten en keek zo direct in haar decolete. Van wat ik kon zien was haar bh meer dan voldoende gevuld. We babbelden wat over algemene zaken en dronken een glaasje droge witte wijn uit Nieuw-Zeeland. Na ongeveer een klein kwartiertje schoof ze op en kwam bijna op mijn schoot zitten. Ze keek met sensueel aan en vroeg in haar grappige Engels of ik haar mooi vond. Ik antwoorde dat zij in mijn ogen een plaatje was en dat zowel haar mooie gezichtje als haar goddelijke lichaam mij enorm opwonden. Ze lachte en trok mijn hoofd naar haar toe en begon mij voorzichtig te zoenen. Als antwoord trok ik haar nog dichter tegen mij aan en begon haar terug te zoenen. Zij ruikte heerlijk en kon heerlijk lekker zoenen. Onze omstrengeling werd steeds heftiger en onze tongzoenen werden steeds natter. Met mijn handen voelde ik haar haarlijk lichaam. Haar borsten waren inderdaad groot en tegelijkertijd zacht en stevig. Esther begon mijn been te strelen waarbij zij langzaam haar hand omhoog schoof en mijn halfgezwollen penis begon te strelen.

We verplaatsen ons nu naar de badkamer we verder gingen met onze innige tongzoen. Ik ontdeed Esther nu van haar blouse en maakte haar rok open. Onder haar rok bleek ze geen slip te dragen. Ik liet snel het bad vol stromen en ontdeed mij ook van mijn broek en overhemd. Naakt stonden we tegenover elkaar, en ik zag dat Esther bewonderend naar mijn lichaam keek. Maar ik zag ook dat ze enigzinds angstig naar mijn nu volledig gezwollen pik keek. Ik ben namelijk redelijk groot geschapen. Esther bleek een mooi bijna volledig geschoren kutje te hebben met kleine donkere schaamlippen.

We klommen in mijn mega bad waar wel tien mensen in kunnen en gingen verder met zoenen. Ik draaide haar om en begon haar rug in te zepen. Van haar rug ging ik langzaam naar haar borsten die ik ook goed inzeepte. Tijdens het inzepen kuste ik haar in haar nek en beet zachtjes in haar oor. Ik hoorde haar daarbij zachtjes kreunen. Langzaam liet ik mijn handen afzakken naar haar kutje en begon haar ook daar zachtjes in te zepen. Ik voelde een lichte trilling door haar heen gaan toen ik over haar schaamlipjes vreef. Ik voerde nu de druk iets verder op en liet een vinger in het kutje glijden. Met mijn duim vreef ik over haar clitoris. Esther scheen dit wel lekker te vinden en opende haar benen. Met mijn andere hand streelde ik haar billen. Met mijn vinger vreef ik over haar anus. Esther begon steeds meer te kronkelen en daarom verhoogde ik het tempo van mijn vinger en duim in haar kutje. Plots schreeuwde Esther het uit en haar lichaam klapte bijna dubbel. Ze draaide zich om en zei dat ze nog nooit zo snel was klaargekomen. Ik vatte dit maar op als een kompliment.

Esther bleef even zitten om op adem te komen en keek mij daarbij met blosjes op haar wangen geil aan. Nu is het mijn tijd om jou te verwennen zei ze plots. Ik ging op de rand van het bad zitten zodat zodat mijn halfslappe pik net boven het water uitstak. Ze waste mijn pik goed en vergat hierbij ook niet om mijn ballen goed in te zepen. Voorzichtig begon ze aan mijn pik te likken. Ze likte vooral mijn eikel en mijn voorhuid. Geil keek zij mij aan en zei dat ik een mooie grote pik had. Mijn pik stond nu op volle oorlogssterkte en met 20 cm is het een gevaarlijk wapen. Maar liet Esther mijn pik tot op de wortel volledig in haar mond en keel verdwijnen. Ik voelde de warmte van haar tong en keel. Luidruchtig begon zij mij te pijpen. Mijn pik leek nog verder te groeien. Met veel gekreun liet zij mij pik uit haar mond glijden. Samen met mij pik kwam hier grote klodders slijm. Esther likte echter alles op en spugde dit op mijn pik waarna ze weer gretig mijn pik begon te pijpen. Wat een heerlijk geil gezicht om zo’n lekker ding zo met je pik bezig te zien. Ik begreep wel dat Esther hield van wat ruigere sex en pakte haar zwarte krullen dan ook stevig vast en begon mijn pik stevig in haar haarlijk pijkbekkie. Ik voelde haar ontstappen om mijn pik zo diep mogelijk te kunnen ontvangen. Ik neukte nu ik haar heerlijk bekkie waarbij ik mijn pik met kracht in en uit haar keel liet glijden. Toen ik bijna klaarkwam, trok ik mijn pik terug en zei dat het tijd werd om ons feestje te verplaatsen naar de slaapkamer. Zei knikte en wij droogden elkaar af. Ik trok haar mee naar mijn masterbedroom met een waanzinig groot waterbed. Ik legde haar neer op haar buik met een kussen onder haar heupen. Ik ging achter haar liggen zodat ik goed zicht had op haar kutje en kontje. Zachtjes begon ik haar donkere schaamlipjes te likken. Ik hoorde haar kreunen. Voorzichtig opende ik haar schaamlipjes en zag haar mooi zachtroze kutje. Ik likte verder en ik voelde dat Esther haar heupen zachtjes op en neer begon te bewegen. Plotseling duwde ik mijn tong vol in haar kutje. Steeds heftiger likte ik nu haar kutje, en ik proefde haar heerlijk kutsap dat nu rijkelijk vloeide. Plots stopte ik met likken en pakte van het nachtkastje een condoom. Een condoom met ribbel om ook de dames een plezier te doen. Ik plaatste de condoom over mijn dikke pik die nu klaar was voor actie. Ik graag achter Esther zitten en zette mijn dikke pik tegen haar kutje. Voorzichtig hoor, hoorde ik Esther vragen, hij is namelijk behoorlijk groot. Ik drukte mijn pik tegen Esther’s schaamlippen die zich gewillig openden. Beetje bij beetje schoof ik mijn pik in Esther’s kutje. Ik hoorde haar kreunen en ze spreidde haar heupen maximaal om mijn pik te kunnen ontvangen. Halverwege leek mijn pik meer weerstand te krijgen. Omdat ik echter mij pik volledig in dit lekkere warme kutje wilde stoppen, trok ik mijn pik iets terug. Met een ferme stoot begroef ik mijn volledig pik in Esther’s kutje. Esther gas een grote gil maar ik was binnen. Langzaam begon ik mijn kut in haar kutje te bewegen. Wow wat een een lekker strak kutje. Esther was nu ook gewend aan mijn pik en begon ritmisch mijn stoten te ontvangen. Mijn stoten werden harder en harden, en wij genoten allebei. Ik wilde echter nog niet klaarkomen en trok mijn pik uit Esthers kutje. Ik ging weer achter haar liggen en begon nu haar kontje te likken. Ook beet ik zachtjes in haar billen. Voorzichtig likte ik ook de Esther’s anus, en met een beetje spug op mijn vinger duwde langzaam één vinger in haar anus. Plots voelde ik haar benen verkrampen en ze keek verschrikt om. IK dacht shit, dit is niet wat is besteld had. Ik zei tegen haar dat ik mijn escorts via Angelique ook altijd anaal wilde neuken. Esther draaide zich om en keek me angstig aan. Ze vertelde me dat ze aan Angelique had aangegeven dat zij ervaring had met anaal, maar dat ze dit alleen had gezecht om aangenomen te worden. Ze had het een keer geprobeerd met een vriendje maar dit lukte niet goed en het had haar veel pijn gedaan. Ik stelde haar gerust en zei dat ik meer dan voldoende ervaring had en dat het als je het goed deed erg lekker was. Ze stemde in maar ik zag toch nog enige twijfel. Uit het nachtkastje pakte ik een tube glijmiddel en legde haar weer op haar buik. Ditmaal met twee kussens onder haar heupen zodat haar kontje parmant omhoog stak. Ik nam een grote lik glijmiddel op mijn vinger en wreef dit in en rond haar anus. Langzaam duwede ik weer één vinger in haar kontje en begon deze langzaam op en neer te bewegen. Esther’s leek zich te ontspannen want mijn vinger gleed nu makkelijker in en uit, dus duwde in nog een vinger in haar kontje. Wow, wat een heer nauw gaatje. Met twee vinger in haar kont ging ik half op haar liggen en begon haar in haar net te zoenen. Ik voelde dat ze zich verder ontspande en haar benen weer opende. Dit was het moment. Ik trok mijn vingers uit haar kontje en zette mijn pik tegen haar sterretje. Voorzichtig duwde ik mijn pik naar binnen. Het leek een eeuwigheid te duren maar toen stukje voor stukje verdween mijn pik in Esther’s nauwe aarsje. Ik hoorde Esther zwaar ademenen maar zich hield zich goed. Na wat wederom een eeuwigheid leek te duren, verdween mijn pik tot aan de wortel in haar nauwe aarsje. Haar aarsje was nog zo strak dat ik mijn pik nauwelijks nog kon bewegen. Toch begon is haar langzaam in haar kont te neuken. Eerst heel voorzichtig maar na enkele minuten steeds harder en harden. Tegelijkertijd had ik drie vingers in de nauwe kut van Esthers gestoken. Esther moet wel een vol gevoel hebben gehad maar ze genoot er duidelijk van. Haar ademhaling werd steeds zwaarder en zwaarder. Ik neuke haar maagdelijke kontje nu harder en harder. Na enkele minutes trok ik mijn pit uit haar nauwe kontje en pakte Esther op. Ik zette haar tegen de muur met haar benen weid uit elkaar. Ik positioneerde mijzelf achter haar en gaf een enorme klap op haar billen. Esther wilde verschirkt opsprongen maar ik had haar middel stevig vast. Tegelijkertijd duwde ik mijn dikke pik weer in haar nauwe aarsje. Ditmaal zonder voorzichtig te zijn. Esther gilde het uit maar ik had haar stevig vast. Ik pompte mijn dikke pik nu hard en diep in Esther’s opgerekte kontje. Terwijl ik haar stevig neukte gaf ik haar af en toe een ferme pets op haar billen. Na enkele minuten kon ik het niet meer uithouden. Ik trok mijn pik uit haar kontje en ontdeed mij van het condoom. Ik draaide Esther om en duwede haar naar de grond en begon voor haar gezicht aan mijn pik te trekken. Met het liefelijke gezichtje van Esther voor mij duurde het niet lang voordat ik een orgasme voelde aankomen. Met schokken spoot ik lading na landing in Esther’s gezicht en mond. Ik zag dat zij zo goed en zo kwaad als dit kon mijn sperme probeerde uit te spuwen. Echter een groot deel verdween in haar openstaande keeltje. Wat kwam ik heerlijk klaar. Tot mij verrassing likte Esther de laatste restjes van mijn sperma van mijn nu langzaam slapper wordende pik. Esther en ik vielen voldaan op het grote bed. Ze kwam dicht tegen mij aanliggen en bedankte mij voor haar eerste anale ervaring. Ik zoende haar op haar mond en zie dat de genoegen geheel aan mij was geweest. Het was jammer genoeg voor Esther ook al weer tijd om te gaan. Samen namen we nog even een warme douche waarbij ze plagerig mijn pik nog even in haar mond nam.

Nadat we afscheid hadden genomen, nam ik snel even alleen een douche. Daarna liep ik naar de keuken en schonk mezelf een groot glas verse jus in en bereidde nog een kleine gezonde snack voor mezelf. Naakt onder mijn half opengeslagen Oger badjas liep ik naar mijn dakterras. Ondanks dat het al bijna negen uur was, was het weer nog heerlijk. Ook in het Vondelpark zaten nog mensen buiten te genieten van een drankje en een hapje. Helaas was er weinig bijzonders te zien, en ik ging dan ook maar even liggen in mijn hangmat.

Plots schrok ik wakker van de deurbel. Ik had het gevoel dat ik enkele seconden was weggedommeld maar het bleek over tienen te zijn. Snel liep ik naar de deur en opende deze. In de hal stond mijn buurvrouw Sonja. Sonja is een rijpere vrouw van circa 40 jaar maar zit nog altijd goed in haar vel. We hebben weleens geneukt maar we hebben besloten dat wij dit als buren maar beter niet meer kunnen doen. Omdat het nog altijd warm was, droeg ze een hotpants met daarboven een licht doorschijnend topje met blote buik. Ik zal de donkere grote tepels op haar grote borsten duidelijke door de stof. Ik vroeg waarmee ik haar kon helpen. Ze gaf geen antwoord en keek alleen maar heel sip. Ik vroeg haar binnen en bood haar een drankje aan. Ze leek elk moment in tranen te kunnen uitbarsten. Ik vroeg haar wederom wat er aan de hand was, en ze antwoorde dat haar relatie met haar vriend uit was. Hij was blijkbaar vreemd gegaan en had haar nu verlaten voor een nieuwe jongere vlam van 25. Ik probeerde haar te troosten door te zeggen dat een mooie vrouw als zij toch niet te lang moest treuren. Het scheen haar een beetje op te beuren maar bleef toch ook nog sip kijken. Ik besloot dat hier alleen een beetje alcohol verbetering in de zaak kon krijgen. Ik liep naar de keuken en maakte een heerlijk fles Bernardus sauvignon blanc open en schonk twee glazen in. We praten wat ook haar relatie en over onze levens. Na de derde fles leek Sonja grotendeels over de schok heen maar dit kan ook de alcohol zijn geweest. Wat mezelf betreft, had de alcohol ook mij wel te pakken. Toen ik zei dat het mooi was geweest, wilde Sonja opstaan maar kuikelde direct weer terug op de bank. Heb ik weer, dacht ik. Ik liep, ook enigszins onzeker, naar het toe en hielp haar overeind. Haar ondersteunend, bracht ik haar naar haar huis. Terwijl ik haar ondersteunde voelde ik haar volle zachte rijpe lichaam tegen mij aan. Haar volle borsten vielen bijna uit haar topje. Een verdieping lager aangekomen hielp ik haar naar de slaapkamer. Sonja viel op bed en viel ook direkt in slaap. Stout als ik ben keek ik onbeschaamd naar Sonja. Wat een lekker wijf voor haar leeftijd. Ik liep naar haar toe en trok voorzichtig haar topje uit. Haar rijpe volle borsten met grote diepbruine tepels mochten er nog altijd zijn. Ook trok ik haar hotpants uit en zag tot mijn verbazing een geheel geschoren kutje. De schaamlippen stonden enigszins naar buiten. Ik moest me inhouden om niet direkt te gaan likken. Ik besloot echter geen (mis)bruik te maken van de situatie en liep weer naar mijn eigen appartement.

Het was intussen al richting twee uur en ik besloot naar bed te gaan. Aangezien het blijkbaar een van die warme zomernachten was, trok ik alleen een Clavin Klein pyama broek aan en legde mij in mijn grote bed. Ik dacht nog even aan de geweldige neukpartij van vandaag en doezelde langzaam weg op een roes van sex en alcohol. Plots ging wederom de bel. Vloekend kwam ik uit bed en liep naar de deur. Ik dacht dat het wederom Sonja was en wilde haar al vertellen we voor deze avond wel voldoende drank op hadden. Het bleek echter om de buitenbel te gaan. Via de scurity camera keek ik wie er voor de deur stond. Toch mijn grote verbazing keek ik in het lieve gezicht van Biance. Ik opende de deur en liet haar binnen. Toen Biance eenmaal binnen was, kwam tot mijn verrassing achter Biance ook Natasja binnen. Beiden dames waren duidelijk enigszins aangeschoten. Ze vertelden dat ze na een gezellig etentje met Bianca’s ouders nog even in stad waren geweest en dat ze nu de laatste trein naar Haarlem hadden gemist. En omdat ze niet wisten hoe ze nog thuis moesten komen, hadden ze bedacht om maar bij mij aan te kloppen. Ik zei dat ze beide wel bij mij konden slapen maar dat ik erop stond dat ze wel eerst even naar huis zouden bellen. Natasja zei dat haar ouders drie weken met vakantie waren naar Mauritius en dat er niemand thuis was. Biance belde wel haar ouders en zei dat ze de laatste trein had gemist en dat ze bij een vriendin in Amsterdam zou blijven slapen.

Aangezien beide dames redelijk aangeschoten waren, en ikzelf door de drank en vermoeidheid ook wel toe was aan een beetje nachtrust, nodigde ik de dames uit om te gaan slapen. Ik zei dat de dames wel in de logeerkamer konden slapen. Ik bedacht me echter dat ik nog altijd geen bedden had gekocht voor de logeerkamer en zei dat de dames in mijn bed konden slapen en dat ik wel op de bank zou slapen. Toen ik ze mijn slaapkamer liet zien met het mega grote bed, zeiden de dames dat ze het niet erg zouden vinden dat ik ook in mijn eigen bed zou slapen. Beiden wilden nog wel even douchen voor het slapen. Ik wees hun de badkamer en legde mijzelf in het midden van het grote bed en viel bijna direkt in slaap.

Toen ik zondagmorgen werd ik wakker had ik een beetje een wollen hoofd. De alcohol van gisterenavond had toch wel zijn tol geeist. Toen ik naast me keek zag ik tot mijn verbazing links van mij Bianca. Ze droeg alleen een rode string en een t-shirt met de tekst rebel. Aan mijn andere kant lag Natasja. Zij droeg een leuke sportieve hipster met beertjes en een zwarte tanktop. Aangezien beide dames nog in diepe slaap waren, stapte ik voorzichtig uit bed. In de woonkamer opende ik de deur naar het dakterras. Het scheen wederom een mooie dag te worden en het was al redelijk warm. Ik zetten een kop koffie en dronk deze zittend op mijn dakterras. Na de koffie maakte ik een heerlijk ontbijtje met eieren en spek. Na ongeveer een uurtje hoorde ik vanuit de slaapkamer gestommel en toen ik omkeek zag ik Biance de kamer uit komen. Ze leek zich nog niet helemaal te herinneren waar ze was en keek een beetje verdwaasd rond. Toen ze mij zag, leek ze te glimlachen maar ik zag aan haar gezicht dat ze een redelijke kater had. Ik glimlachte naar haar en vroeg of ze zin had in koffie en een ontbijtje. Ze knikte bevestigend en ik liep naar de keuken en zette koffie en maakte een lekker ontbijtje met sap, croissant en brood en beleg. Ik zag dat Biance zich op het dakterras had genesteld en dat zij vol bewondering naar het uitzicht keek. Net toen Biance aan haar ontbijt was begonnen, kwam ook Natasja uit de slaapkamer. Ook zij keek enigszins verbaasd en ik besloot dan ook snel voor haar een kop koffie te maken. Na de koffie en het ontbijt leken de dames weer enigszins bij hun positieven. Ik keek de dames aan en glimlachte. Aangezien ikzelf ook nog enigszins slaperig was, stelde ik de dames voor om een duik te nemen in het zwembad beneneden in de kelder van het complex waar ik woon. Beide dames leken niet verbaasd dit dit complex over een zwembad beschikt. Beiden stemden in en we liepen naar beneden. Het zwembed is niet al te groot maar groot genoeg om een frisse dijk te nemen om jezelf op te frissen. Aangezien beide dames geen zwemkleding bij zich hadden, stonden zij wat de dralen aan de rand van het zwembad in van mij geleende badjassen. Ikzelf had mijn hippe Ralph Lauren zwembroek aan. Aangezien ik de dames nogal zag dralen, dacht ik ik geef het goede voorbeeld. Met een zwierige beweging trok ik mijn zwembroek uit en gooide deze in een hoek. Ik dook in het water en trok enkele baantjes. De dames leken nog even te twijfelen maar ik zag dat Natasja haar badjas op de grond liet glijden. Haar grote borsten stonden fier overeind en ik zag dat ze haar kutje had geschoren zodat alleen een klein zwart streepje zichtbaar was. Aangemoedigd door Natasja liet ook Biance haar badjas op de grond glijden. Ook haar borsten stonden fier overeind en ik kon zien dat ze een echte blondine was. Beide dames doken in het water en begonnen een stukje te zwemmen.

Tijdens het zwemmen zag ik de dames rondkijken. Het zwembad is waarschijnlijk al sinds de bouw van het complex, meer dan twee eeuwen geleden, al ingebruik geweest als zwembad of badhuis. Op de muur prijken namelijk tekeningen van naakte mannen en vrouwen die zich klaarmaken om een bad te nemen. Gekschrerend merkte ik op dat deze tekeningen maar kinderspel waren in vergelijking met de blaadjes die zij lazen. Ik zag dat beide dames schrokken en ze kregen allebei een rood hoofd. Ik lachte en stelde ze gerust dat er niets vreemd aan was. Beide dames leken te beseffen dat ik ze al eerder in de gaten had gehouden. Biance lachte en fluisterde iets in Natasja’s oor. Plotse kwamen beide dames naar mij toe gezwommen en riepen: we gaan jou wel eens een lesje leren. Natasja dook onder water en probeerde mij aan mijn benen onder water te trekken. Tegelijkertijd probeerde Biance mij onder water te duwen. Hierbij voelde ik haar mooie zachte en tegelijkertijd stevige borsten tegen mijn rug duwen. Natasja kwam proestend boven en probeerde mij ook onder te duwen. Hierbij duwde zij haar grote bortsen tegen mijn borst aan. Beide dames trachtten uit alle macht om mij onder water te kringen waardoor ik aan alle kanten de zachte lichamen van ze voelde. Ik voelde dan ook langzaam een erectie opkomen. Mijn lichaam wond schijnbaar ook de dames op want opeens voelde ik een hand op mijn billen. Sorry zie Biance, ik moest even voelen. Natasja leek niet onder te willen doen voor haar vriendin, en opeens voelde ik een hand om zijn hardgezwollen pik. Sorry zie Natasja, ook ik kon het niet laten. Dit was voor mij een teken om mijzelf te laten gelden, en ik liet mijn handen onbeschaamd over de tieten en billen van Natasja en Biance glijden. Beide dames leken dit geen bezwaar te vinden. Ook Biance en Natasja lieten zich niet onbetuigd en meerdere keren voelde ik een hand op mijn billen en om mijn pik. Opeens pakte Bianca mijn pik vol vast en zei dat zij mijn pik wel een van dichterbij wilde zien. Ook Natasja zei dat zij dit wilde. Met een soepele beweging klom ik uit het zwembad en ging met gespreide benen op de rand zitten. Biance en Natasja kwamen dichterbij en keken met enige verbazing naar mijn pik. Hij is best wel groot zei Natasja en ik zag Biance knikken. Mag ik hem aanraken vroeg Biance. Natuurlijk zei ik, en ik zag dat Biance mij pik voorzichtig in haar hand nam. Je hoeft niet bang te zijn, het is niet vies hoor, zei ik tegen Bianca. Ze moest lachen en zij dat ze nog nooit zo’n grote had gezien. Zachtjes begon ze mijn pik te strelen die hierdoor nog alleen maar groter en groter werd. Ik zag dat beide dames vol bewondering naar mijn pik keken. Ook Natasja wilde wel voelen en voordat ik het wist werd mijn pik gestreeld door twee tienermeisjes. Ik sloot mijn ogen en liet de meisjes hun gang gaan. Opeens voelde ik een warme sensatie aan mijn lid, en ik zag dat Biance voorzichtig mijn pik in haar mond nam. Ik zag dat Natasja haar vriendin’s pijpen met enige verbazing volgde, en ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat zij nog maagd was. Biance daarentegen leek me geen beginner want zij pijpte mij zo lekker dat mijn pik nog steeds leek te groeien. Opeens bood Biance mijn pik aan aan Natasja. Ik zag haar aarzelen wat mijn gedachte versterkte dat zij nog maagd was. Bianca leek daar echter maling aan te hebben en duwde mijn pik zo in Nataja mond, en nu zuigen kreng, hoorde ik haar lachend zeggen. Natasja begon nu mijn pik te likken en ik merkte inderdaad dat zij hier nog geen ervaring mee had. Desalniettemin voelde het erg lekker. Biance liet zich ook niet onbetuigd en likte mijn ballen. Wat een heerlijk gezicht twee van die tienermeisjes bezig met mijn pik. Ik hield het dan ook bijna niet langer vol, en trok mijn pik terug uit Natasja’s mond en zei dat het nu mijn beurt was. Ik sprong in het water en pakte Natasja bij haar heupen en tilde haar op de rand van het zwembad. Biance duwde Natasja’s benen uit elkaar zodat ik heerlijk zich had op Natasja’s kutje. Wat een heerlijk kutje met lekker grote schaamlippen die lekker naar buiten stonden. Ik kon me dan ook niet inhouden en begon aan die grote schaamlikken te likken. Biance klom uit het water en ging op haar hurken naast Natasja zitten en begon haar grote bruine tepesl te likken. Ik had vanuit het water perfect zicht op Natasja kutje, haar grote tepels die door Bianca’s likker steeds groter en groter werden, en Bianca’s kale kutje. Door mijn likker merkte ik dat Natasja natter en natter werd, en gulzig likte ik haar sap op. Ze smaakte heerlijk. Door het likken van haar kutje en tepels werd Natasja steeds natter en natter. Ook hoorde ik haar steedss zwaarder ademhalen en ze duwde haar heupen steeds dichter naar mijn mond. Plots klapte haar lichaam dubbel en met een luide schreeuwe kwam ze klaar. Aan de blosjes op haar gezicht kon ik aflezen dat ze er zeer van genoten had. Bianca Sprong weer in het water en kwam achter mij staan. Met een hand pakte ze mijn pik die nog steeds fier overeind stond en met haar andere hand greep zij mijn ballen. Ze likte mij oor en fluisterde: laat mij nu maar eens zien waar jouw pik toe in staat is. Dit liet ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen. Ik draaide haar om en begon haar heftig te zoenen. Ze beantwoorde mijn zoen met evenveel enthousiasme. Mijn handen gleden over haar borsten en ik trok haar dicht tegen mij aan. Mijn pik gleed langs haar kutje. Ze pakte mijn billen en trok mij dicht tegen haar aan. Mijn pik gleed langzaam naar binnen. Echter door de grootte van mijn pik voelde ik weerstand. Ik tilde Bianca op bij haar benen en spreidde deze en stootte in een keer door. Bianca gaf een gil en klemde zich stevig tegen mij aan. Met mijn handen onder haar billen begon ik haar te neuken. Eerst nog langzaam maar toen ik merkte dat Biance wel wat kon hebben, voerde ik het tempo langzaam op. Biance genoot ook duidelijk. Ze begon steeds luider te huigen en ik voelde haar nagels in mijn rug. Voorzichtig zette ik tijdens het neuken een vinger tegen haar aarsje. Omdat ik geen afwijzende reactie kreeg, duwde ik voorzichtig mijn vinger in haar aarsje. Ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat ze daar nog maagd was want het voelde zeer nauw. Net toen ik voorzichtig een tweede vinger in haar aarsje probeerde te duwen, kwam ze met een klaar. Haar hele lichaam schokte en ik had moeite haar vast te houden. Toch lukte het me om haar te houden en stootte met mijn pik steeds harder in haar nauwe tienerkutje. Ik wist dat ik dit niet lang meer ging volhouden en voelde een sensationeel gevoel opstijgen vanuit mijn onderbuik. Nog enkele stoten en ik voelde dat ook ik klaar ging komen. Met een luide oerschreeuw spoot ik mijn sperma diep in Bianca. Er leek geen einde aan te komen, en enigszins uitgeput hield ik Biance vast. Natasja had ons vanaf de kant gadegeslagen terwijk ze zichzelf vingerde. Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat zij bijna weer klaar kwam en samen zwommen we naar haar toe. Biance begon nu Natasja’s kutje te likken en ik keek belangstellend toe hoe Bianca haar vriendin naar een nieuw hoogtepunt likte. Schokkend kwam Natasja klaar. Biance keek haar vragend aan en ik zag dat Natasja voorzichtig nee schudde. Biance draaide zich naar mij en zei, Natasja is nog maagd. Ik zei dat ik dit al had begrepen en dat ik haar graag zou willen ontmaagden maar de keuze was aan haar zelf. Ik stelde voor om weer naar mijn appartement te gaan, en we trokken onze badjassen aan en liepen naar de lift. Boven aangekomen stelde ik voor om een filmpje te kijken. De meisjes keken mij aan en vroegen wat voor film. Ik antwoorde dat ik nog wel enkele spannende films had vergelijkbaar met de bladen die zij gisteren lazen. Ze stemde in en ik stopte een adult film in de dvd speler. Het was een iets oudere film maar met Sylvia Saint, mijn favoriete adult movie star. We nestelden ons op de grote bank en keken naar de film. In de eerste scene ging Sylvia aan de slag met twee mannen. Er werd heel wat afgelikt, gepijpt, geneukt en Sylvia werd zelfs gesandwiched. Ik zag dat zowel Biance als Natasja met volle overgave naar de film keken. De film wond beide dames schijnbaar ook op want in zag beiden heen en weer schuiven over de bank. Ik dacht dat ik maar eens het initiatief moest nemen en opende mijn badjas en haalde mijn nu weer opstandig pik tevoorschijn en begon mezelf langzaam te masturberen. Beide dames keken naar mijn nog steeds groeiende pik. Biance liet nu ook badjas zakken en begon mij geil aankijkend met haar kutje te spelen. Ik keek haar geil terug aan en tot mijn verrassing voelde ik opeens een warme mond om mijn pik. Natasja was voor mij komen zitten, en pijpte mij. Ik zag dat Biance goedkeurend naar haar vriendin keek. Natasja leerde snel want ze pijpte heerlijk, en ik voelde dat ik dit niet lang ging volhouden. Ik trok haar dan ook naar mij toe en begon haar hartstochtelijk te zoenen. Mijn zoen werd met groot enthousiasme beantwoord, en het speeksel vloeide rijkelijk. Mijn handen gleden over het lekker tienerlijk van Natasja en zij drukte zich dicht tegen mij aan. Opeens hoorde ik haar fluisteren: ik wil jou, neem me. Ik vroef of ze dit werkelijk wilde, waarop zij overtuigend ja knikte. Ik pakte haar op en droeg haar in mijn armen naar de slaapkamer. Ik legde haar voorzichtig neer en zag haar mooie kutje glinsteren van het vocht. Ik ging bovenop haar liggen en begon aan haar mooie borsten te sabbelen. Haar bruine tepels waren mooi en hard. Met mijn hand begeleide ik mijn pik naar haar kutje, en voorzichtig wreef ik met mijn pik tegen haar kutje. Nu, hoorde ik haar fluisteren. Voorzichtig zette ik mijn pik tegen haar kutje en duwde hem zachtjes naar binnen. Wow, wat een heerlijk nauw warm kutje. Ik hoorde Natasja naar adem happen maar zette door. Centimeter voor centimeter verdween mijn pik in het maagdelijk tienerkutje. Natasja klemde zich stevig aan mij vast, en dit keer voelde ik Natasja’s nagels in mijn rug krassen. Met een laatste stoot verdween met pik nu volledig in haar nauwe kutje. Ik wachtte even om Natasja te laten bijkomen, en begon haar toen zachtjes te neuken. Toen ik merkte dat Natasja gewend was aan mijn pik in haar, voerde ik langzaam maar zeker het tempo op. Natasja kwam met rollende ogen klaar terwijl ik harder maar met gevoel mijn harde pik in haar nauwe kutje stootte. Enkele minuten voelde dat ook ik ging komen. Door haar nauwe kutje en de door de gedachte dat ik de eerste was die haar neukte, voelde ik een enorm orgasme aankomen. Met een luide kreun, spoot ik mijn sperma in het maagdelijke tienerkutje. Er leek geen einde aan te komen. Op dat moment kwam ook Natasja voor de tweede keer klaar. In elkaars armen verstrengeld bleven we minuted lang liggen mijn halfslappe pik nog in haar kutje.

Bravo juichte Biance. Ze had ons schijnbaar de gehele tijd vanuit de slaapkamer deur gadegeslagen. Ze liep naar het bed en gaf zowel mij als Natasja een korte tongzoen. Hoe was het, vroeg zij aan Natasja. Heerlijk, antwoorde zij, ik weet nu wat ik tot nu toe in mijn leven heb gemist en keek mij daar ondeugend bij aan.

Biance en Natasja zijn die zondagmiddag nog gebleven en we hebben nog heerlijk van elkaar genoten. ’s Avonds ging Biance weer naar huis. Omdat Natasja’s ouders met vakantie waren, is zij nog de gehele week bij mij gebleven.

Aantal keer bekeken: 34813
Waardering: 7.61 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online