Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een kampmemoire.

U leest om dit moment het verhaal Een kampmemoire gepost door Z.Z.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Z.Z.
Gepost op: 2007-8-13

Verhaal:

Een kampmemoire
Ik was samen met andere jonge mensen uit verschillende jeugdbewegingen daar. Het was een vreemd gebouw, maar heel luxueus. Een soort douchecomplex, gerund door een hoop rijke mensen. Door de niet zo talrijk aanwezige ramen kon ik een glimp opvangen van exquise Saab’s. Het plafond van het gebouw was vrij laag en samen met de warme dampen van de douches heerste er een tropische, bedwelmende sfeer. Onderweg naar hier, op de trappen ontmoette ik Phee. Ze was om de een of andere reden even gehaast als ik. Ik droeg een merkwaardig douchepak, het bestond uit één deel en de rits ervan deed ik bewust open tot kruishoogte. Toen ik Phee daar zo zag lopen, werd ik plots overvallen door een - overigens goed te verklaren - erectie. Het meisje huppelde daar zo, met haar blonde haren en haar borsten fier naar voren, de trappen op. Ze droeg een bordeauxkleurig slipje en bijpassende bustehouder. Haar mollig kontje in dat spannende slipje maakte me helemaal gek en als een bezetene liep ik haar achterna. We wisselden enkele woorden en intussen hadden we de douches reeds bereikt. Het was er druk, wat aan het tijdstip van de dag te wijten viel. Alle douches bevonden zich aan een zijde van de kamer en waren allen afzonderlijk gescheiden door een onbetegelde, gemetselde wand. Er waren niet veel douches meer over. Ik merkte op dat er enkele opzichters in de gemeenschappelijke ruimte aanwezig waren. Zij waarschuwden de oververhitte jongens voor het feit dat er hen iets te wachten zou staan moesten ze er ook maar aan denken om een meisje te betasten. Deze jeugdige meisjes wasten zich daar ook, zonder dat er iets voor hen speciaal werd voorzien. Ik wilde dolgraag met Phee in één douchekamer, maar besloot dat het het slimste zou zijn – gezien de aanwezigheid van de opzichters – om apart een verfrissende wasbeurt te nemen. Ik vond twee douchekamers, gescheiden door slechts één wand. Phee vond het een goed idee ons naast elkaar te wassen. Met een knipoog verbood ze me te komen kijken. Ik stond daar dan natuurlijk onder die hete douche met een mannelijkheid die op springen stond. De opzichters, waar waren de opzichters gebleven? Ze waren nergens meer te bespeuren vanuit mijn douchecel. Ik hield het niet langer uit en verliet mijn kamertje. Ik opende het douchegordijn van mijn buurvrouw en wat ik zag, deed me finaal flippen. Phee was nog een meisje, maar ze had al de borsten en de billen van een vrouw. Haar roodgetinte ondergoed was nu volledig doorweekt, ze had zo te zien geen bikini meegenomen naar hier. De afdruk van haar tepeltjes in de bustehouder, en de weergave van haar stroperige kontje in dat doornatte slipje kon mijn testosteron niet maar aan. Ik greep nog net naar haar linkerborst, die ik omvatte samen met het driehoekige lapje dat haar borst bedekte, wanneer ik kreunend en stotend klaar kwam in haar douchecabine. Later masturbeerden we elkaar en trok ik mezelf met mijn linkerhand af terwijl ik met m’n rechterhand opnieuw die welgevormde borst vasthield. Ik verliet het douchecomplex en hoopte dat niemand – behalve mijn overheerlijke Phee, mijn liefdesnimf – iets in de smiezen had. Even vreesde ik voor mijn leven toen een jonge adonis, zoals ik trouwens, op me kwam aangelopen. Mijn vrees ebde weg toen hij me vroeg of ik samen met hem en nog wat andere jongens wou meegaan. Ik vreesde dat hij me had begluurd en mijn avontuurtje met Phee nu bij de opzichters uit de doeken zou gaan doen. Hij had een leuk groepje meisjes gezien en ging hen wat versieren. Ik zag een van mijn leidsters bij die meisjes zitten, en besloot er vandoor te gaan zonder iets te zeggen. Op de koop toe vroeg een niet onaardig meisje aan een van mijn vrienden uit de jeugdbeweging of deze haar niet oraal wou bevredigen. Hij twijfelde en ik moedigde hem aan dit te doen. Eenzaam trok ik weg van het gezelschap. Wat later kwam ik een meisje in uniform tegen. Ze had de naam van een vogel. Ze vertelde me over een dansgroep die ze zou starten. Ik zei haar dat ze een heel ambitieuze meid was. Ook zei was blond – net zoals Phee – maar ze raakte me op een heel andere manier. Haar gezichtje was ontzettend knap en ik vroeg haar of ik een knuffel van haar kreeg. Ze drukte me dadelijk stevig tegen zich aan. Ik zei haar dat dit heel lekker voelde en dat het goed was om eens de warmte van elkaar te voelen. Opnieuw voelde ik mijn erectie tegen haar welgevormde lijfje drukken.



Aantal keer bekeken: 12508
Waardering: 7.79 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online