Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een mooi en geil moment.

U leest om dit moment het verhaal Een mooi en geil moment gepost door Maarten. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Maarten
Gepost op: 2010-4-10

Verhaal:

Een mooi en geil moment
Het was een feestelijke dag en ik (22 destijds) zou voor het eerst kennismaken met de familie van mijn vriendin Anna (21 destijds), we hadden een bruiloft van een nicht van Anna. We woonden nog niet samen maar het leek ons handiger om te vertrekken vanuit het huis van haar ouders. Dit huis was zeer ruim dus geen enkel probleem. Wel moet ik zeggen dat haar familie in mijn ogen conservatief was maar ik had er tot nu toe geen last van gehad. Ik had mijn nette kleding meegenomen en zou bij haar douchen. Het moment was daar om ons gereed te maken voor het feest dus besloot ik te gaan douchen, mijn schone kleren had ik op haar bed gelegd. Na het douchen liep ik, met een handdoek om mijn middel, naar haar slaapkamer, zij had inmiddels een andere douche genomen en was bijna gereed voor het feest. Toen ik de slaapkamer binnenliep zag ik iets waar ik nooit van had gedacht dat ik er zo opgewonden van zou kunnen worden. Ze stond stond daar met een fantastisch donkerblauw mantelpakje, mooie donkerblauwe kokerrok tot iets over de knie, een witte blouse en een donkerblauw colbertje. Verder mooie huidkleurige panties met vrouwelijke donkerblauwe halfhoge (stewardessen) pumps. Ze had haar haar opgestoken en rook heerlijk. Ik hield het even niet meer ... wat enorm vrouwelijk was dit! Ze zag het aan me ... mijn paal was inmiddels op de maximale stand aangekomen en de top begon witte vloeistof door te sijpelen, ze zag dat omdat ik naakt voor haar stond. Het wond haar ook wel op en ze pakte mijn paal vast en vulde haar hand ermee ... een paar halen was genoeg om me aan het hijgen te krijgen. Ik wilde meer ... ik besloot de stoute schoenen aan te trekken. ik legde haar heel voorzichtig voorover over haar bureau en zie liet het gelukkig toe dus ik wist genoeg, ze hield haar mantelpakje, pumps en panties aan. Ik vroeg haar om haar rok met twee handen omhoog te houden (de rok aanhouden leek me geiler dan uitdoen), ik deed haar panty en onderbroekje naar beneden tot op haar knieeen, ze stond nog op d'r pumps want dat gaf de goede hoogte en dat stond ook wel geil. Kortom, mijn Anna was neukklaar. Mijn pik stond op barsten en keek me gewillig aan, ik pakte haar billen beet met mijn handen een stukje onder haar rokje en drukte mijn knots naar binnen in haar drijfnatte vulkaantje. Dit wat hemels! Zo neuken en zo diep penetreren terwijl zij er zo vrouwelijk uitzag. Ze kreunde en hijgde het uit. Toen ik een keertje of 4 diep in haar had gestoten kregen we onverwachts bezoek, ik schrok me absoluut rot maar Anna merkte niks. Haar moeder (toen 47 denk ik) stond in de deuropening in een zwart mantelpakje met zwart hoge zwarte pumps, gelukkig kon ik dit alleen maar zien omdat Anna voorover gebukt stond met haar gezicht de andere kant op en ze had het veel te druk met hijgen en vragen om doorgeneukt te worden. Haar moeder glimlachte en genoot zichtbaar, ze gaf mij zeker niet het gevoel dat ik moest stoppen dus ik besloot door te gaan met het neuken van haar dochter. Het was enorm geil en ik stootte diep en hard in Anna terwijl ik haar moeder in de ogen keek. Na nog een paar halen glipte mijn enorme paal met witte top uit Anna's gaatje, ik draaide me even snel om mijn rode knots met witte top aan haar moeder te laten zien ... ze genoot hiervan en deed haar ogen even snel dicht. Snel pompte ik hem terug in Anna's kutje voor de laatste rondje. Het enige was Anna kon zeggen was ... neuk me, neuk me diep! Het was enorm hemels en geil. Na nog 10 stoten, met haar moeder op de achtergrond, kwam ik zeer heftig klaar, ik had het gevoel dat mijn zak en paal kompleet explodeerden en Anna werd met 4 ferme scheuten helemaal volgespoten, ze probeerde haar lipjes samen te trekken om zoveel mogelijk binnen te krijgen, wat een ultiem genot was dit zeg. Ik keek weer om en haar moeder was vertrokken, wat zal die vrouw genoten hebben, en ik ben er zeker van dat ze zichzelf even een beurt heeft gegeven onder haar zwarte rokje. Anna was weer wat bijgekomen en besloot m'n paal schoon te likken. Ben me aan gaan kleden en een uurtje later zijn we samen met haar ouders naar de bruiloft gegaan. Regelmatig keken haar moeder en ik elkaar, met een glimlach, in de ogen. Wat een moment! Heb er vaar over gedroomd om hetzelfde met haar moeder te doen maar het is er nooit van gekomen. Tot op de dag van vandaag denk ik nog vaak aan dit moment terug als ik mezelf af zit te trekken. Het was hemels!

Aantal keer bekeken: 32351
Waardering: 7.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online