Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een nachtje uit.

U leest om dit moment het verhaal Een nachtje uit gepost door Sarah. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Sarah
Gepost op: 2010-3-6

Verhaal:

Een nachtje uit
Het begon allemaal toen twee meisjes zich opmaakte voor het feestje van het jaar, iedereen kwam. Ook Sofie en Nelle, twee meisjes die elkaar al zo’n 3 jaar kenden & sinds een jaar beste vriendinnen waren en sindsdien veel tijd met elkaar doorbrachten. Zoals dat feestje, waar ze al zeker een maand naar uitkeken! Vooral Sofie ze was smoorverliefd op Jens; hij was zo perfect. Maar onbereikbaar voor haar, dacht ze toch… ze stonden het gebouw van het feestje en Nelle voelde zich niet meer zo goed ze had hoofdpijn, Maar wou het niet missen. Dus besloot niets te zeggen tegen Sofie, ze wou de pret niet bederven. Eenmaal binnen besloot Nelle, 2 cocktails voor hun twee te gaan halen. Toen ze uit het zicht verdwenen was tussen de menigte, zag Sofie en jongen naar haar staren. Ze kon hem niet zo goed zien door al de sigarettenrook, maar zijn felblauwe ogen vielen op. Ze kon het niet helpen, zijn ogen waren hypnotiserend… Toen ze plotseling de stem van Nelle hoorde en ze daar nogal klungelig zag staan met twee tequila sunrise’s in haar hand. Moest ze lachen. ze pakte haar cocktail en draaide zich om, ze stopte met lachen toen ze zag dat Jens tevoorschijn kwam met een meisje aan zijn zij en een paar jongens. Ze voelde haar hart breken, in zo’n duizend stukjes. Toen ze naar hem stond te kijken, zag ze hem terugkijken en hij glimlachte naar haar. Ze wist niet waarom maar haar hart werd terug aan elkaar vastgemaakt, alsof zijn glimlach magisch was… Ze wou niet meer aan hem denken dus dronken ze en feestten ze erop los. Ze was al haar problemen vergeten en voelde een hand op haar rug, ze draaide zich om en zag de felblauwe ogen die ze eerder die avond al had gezien en voelde toen zijn zachte lippen tegen de hare, hij smaakte naar iets wat ze nog niet had geproefd… Ze was helemaal overdondert door die kus, dat ze even verstijfd bleef stilstaan. Toen de jongen wegging, draaide ze zich om en zag Jens, rood van jaloezie, achter der jongen met de felblauwe ogen aanrennen. Jens greep de jongen aan zijn schouders en gaf hem een harde slag in het gezicht. Ze begonnen te vechten. Nelle had ontdekt dat de mysterieuze jongen, Luka noemde, hij was een dealer toen drong het tot Sofie door dat wat ze smaakte, drugs was. Ze kon het niet geloven. Ondertussen zag ze Luka en Jens vechten, Jens lag op de grond terwijl Luka, in zijn maag aan het schoppen was. Sofie rende naar de 2 en duwde luka weg, ze zag dat het te laat was. Jens was bewusteloos of erger. Ze hoorde sirenes achter zich. Voor ze het wist namen ze Jens mee naar het ziekenhuis. Nelle nam de handen van Sofie en trok ze recht, sloeg haar armen om zich heen en stapte zo naar huis… de volgende dag werd Nelle wakker en zag dat Sofie niet in het bed naast haar lag… ze had een vermoeden waar ze heen was. Het ziekenhuis, daar was ze inderdaad. Sofie was die nacht weggeslopen toen Nelle sliep. Jens lag in een coma, Sofie wist niet wanneer hij zou wakker worden, dus bleef zij bij hem. Dagen gingen voorbij, ze was helemaal uitgeput, ze had zich naast hem gelegd op het bed en viel in slaap. Een paar minuten later werd Jens wakker, hij zag dat ze naast hem lag en begon te glimlachen, hij kuste haar op het voorhoofd en legde zijn arm om haar heen en viel in slaap…

Aantal keer bekeken: 3164
Waardering: 7.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online