Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een nachtje.......

U leest om dit moment het verhaal Een nachtje...... gepost door A en B love sranangirl. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: A en B love sranangirl
Gepost op: 2010-11-29

Verhaal:

Een nachtje......
Maricus een knappe jongen van de klas,wilt een nachtje feest vieren met zijn vrienden en vriendinnen.Hij kiest voor Haantje cafe,daar kan je jou vrienden feestje uitgebreid vieren.
Hij nodigt zijn beste vrienden met een eer uit.Jurius,Remajo,Jecky en Timon zijn zijn enigste beste vrienden.De rest van zijn vrienden nodigt hij via pc of mobiel uit.Zijn beste vriendinnen nodigt hij ook met een eer uit.Yvaniek,Alisha,Cuylinn en Naomie zijn,zijn beste vriendinnen.
De rest nodigt hij gewoon met een gesprek of via de pc.

(de avond is aangebroken)
Muziek draait lekker aan een stuk door.
Maricus geniet met volle teugen.
Hij danst zelfs met Cuylinn(eigenlijk zijn vriendin).
Alisha danst met Timon en Yvaniek met Jurius.
Naomie danst samen met Remajo.
Ebby een meisje uit de buurt danst met niemand.
Ze is verlegen.
Jecky die aan de bar zit,heeft geen tijd voor het uitzoeken van meisjes.
Hij drinkt bijna zijn Parbo bier leeg,als hij die lelijkerd of zelfs nerd van de klas daar ziet zitten.
Ebby,baaah zegt hij viesachtig.
Hij loopt naar Maricus en zegt:heb jij Ebby uitgenodigd.
"Nee,hoezo ze is toch een nerd zegt Maricus in de waar"
Maar ze zit daar en Jecky wijst naar het lege bankje.
Stommie,je hebt zeker veel Parbo bier gedronken zegt Maricus nu geergerd.
Nee,ik had maar 1blik gedronken zegt Jecky nu.
Maar nu wegwezen,ik wil genieten van me feest zegt Maricus.
Jecky loopt weer naar de bar.
Nu ziet hij dat ze bij de brug zit.
Jecky loopt nu met zijn Parbo bier naar Maricus en zegt:Maricus ik heb er genoeg van,ik zei dat die nerd hier is.
Wie zegt Maricus.
Ebbyyyy zegt Jecky.
Waar is ze vraagt Maricus
Daar bij de brug zegt Jecky.
Maricus loopt naar de brug maar ziet niemand.
Waar grijnst hij.
Cuylinn word een beetje verlegen.
D...daar stotterd Jecky.
Maar waar grijnt Maricus nu erger.
Jecky kan niks volhouden en huilt vreselijk.
Maricus weet dat het nu erger word en zegt rustig:ik weet het wel,maar ga nu je Parbo even weglaten en ga je gezicht wassen in de toilet.

Jecky gooit zijn Parbo bier weg en loopt naar het toilet.
Maar als hij zijn gezicht gewassen heeft en in de spiegel kijk ziet hij.....Ebby achter hem met een bijl.
Als hij omdraait ziet hij Ebby nu donkerder en het bijl heeft vuurrode bloed.
Jecky slaakt een gil maar Ebby kapt hem door.
Bloedspatten maakt dat het hele toilet in een bloedbad veranderd.
Ebby vliegt weg en.....

Maricus vind het te lang en loopt naar het toilet.
Daar gilt hij harder en alle vrienden van hem komen kijken.
Cuylinn die verschrikt naar het lijk van Jecky kijkt,valt flauw.Beste vriend,beste vriend vaarwel huilt Alisha.
De anderen snikten huilen en sommigen schreien.
Maricus weet nu dat Jecky gelijk had.
Hij zegt luid en duidelijk tegen iedereen:
Nu weet ik dat Ebby,de nerd van de klas hier is.Ze heeft Jecky vermoord.
Jullie worden verzocht om rustig Haantje cafe te verlaten want nu is het gevaarlijk.
Maricus stopt met praten.
Allemaal verlaat het Haantje cafe.

Eindexxx HAHAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!Juliie beurt nuuuuuu!!!whwhwhwhaaaaaa ggggrrrrrr

Aantal keer bekeken: 2260
Waardering: 5.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online