Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een nieuwe collega.

U leest om dit moment het verhaal Een nieuwe collega gepost door Klein mannetje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Klein mannetje
Gepost op: 2009-5-13

Verhaal:

Een nieuwe collega
Hallo allemaal,
Ik ben Jan en werk in een groot internationaal bedrijf. Ik leid daar een afdeling met jonge mensen erin. Nu had mijn baas een idee bedacht om iemand erbij te nemen en mijn afdeling in tweeën te splitsen. Zo kon hij de mensen tegen elkaar laten opboksen om meer en betere resultaten te boeken. Ik heb het plan vanaf begin niet echt zien zitten maar accepteerde het maar. Ik vind dat je als een team beter kan presteren, maar goed.
Er kwam dus iemand bij die net als ik dan mijn mensen moest aansturen, aanmoedigen etc. Ik kreeg toen te maken met Doreen. Een 28 jarige blonde stoot met heel veel ambitie. Ik mocht haar al vanaf de eerste minuut niet, maar aan de andere kant was ze wel vreselijk lekker.
Na een kleine week stonden mijn mensen en die van Doreen al lijn recht tegenover elkaar. Het leek wel alsof jarenlang werk overboord wat gegooid. Voor het team van Doreen gelde alleen maar ‘scoren’. Mijn team was minder strevend, wat ervoor zorgde dat ik na twee weken op het matje moest komen bij mijn baas. Ik moest uitleggen waarom ik minder omzetten.
Die verdomde Doreen maakte ook van die misplaatste opmerkingen waar je haar terplekke wel kon wurgen. Kortom de oorlog was nu echt los gebarsten. De week erna haalde ik wat troeven uit de kast (die ik in de jaren had gespaard) en walste qua omzet Doreen compleet uit het veld. We waren aartsvijanden van elkaar geworden. Ik had spionnen zitten in het team van Doreen, zodat ik haar plannen kon voorzijn.
Maar na een maand of 3 kreeg ik te horen dat een vaste klant van mij (die mij ervoor zorgde dat ik altijd net iets meer omzet had dan Doreen) was overgestapt naar Doreen. Ik was woest en liep met stoom uit mijn oren de kamer van Doreen in. Ze ontving mij met een vreselijk sarcastische glimlach en liet mij stoom afblazen.
Nadat ik was uitgeraasd deed ze de deur dicht en zei ‘jij bent zo vreselijk onweerstaanbaar als je boos bent’ en zoende me toen plat op mijn bek. Ik stond perplex. Wat gebeurde er? Ik werd gezoend door mijn aartsvijand. En wat was dat lekker ! Ik greep haar toen wild vast en we gingen wild door haar kamer heen en weer. Overal zoende we met elkaar en ik had haar blouse al los gerukt. Mijn handen hadden haar bh vast en ze keek me vreselijk geil aan.
Toen duwde Doreen me van haar af en zei ‘weet je hoe ik jouw klantje heb afgepakt?’. Daarna zakte ze door haar knieën en maakte mijn broek los. Snel haalde ze mijn stijve pik uit mijn broek en begon me heerlijk te pijpen.
Wat was Doreen een hoer zeg. Als het waar is wat ze zei, dan zal ik haar zo genadeloos neuken. Als ik dan genaaid ben, wil ik ervan genieten ook.
Doreen pijpte echt als een porno hoer. Ze sloeg met mijn pik tegen haar mooie gezichtje aan en duwde mijn pik zover in haar mondje, dat ze moest kokhalzen. Met trillende benen stond ik tegen haar bureau aan en liet me pijpen door mijn vijand.
Na een paar minuten vond ik het tijd om Doreen te laten boeten/genieten voor haar actie omtrent het afpakken van mijn klant. Ik pakte Doreen vast bij haar lange haren en trok haar omhoog. Hijgend zei ik ‘jij hebt dringend billenkoek nodig’. Ze keek heel hoerig uit haar ogen(die waren een beetje uitgelopen door het diepe pijpen) en zei hees ‘ojaahh ?’.
Ik draaide haar wild om en duwde haar op haar buik over haar bureau heen. Er viel hier en daar wat op de grond maar dat kon mij en Doreen niet echt veel schelen. Ik rolde haar rokje onrustig en bibberend op, toen Doreen steeds harder begon te lachen. Ik begreep er niets van tot ik de slip van Doreen omlaag trok. Daar zag ik een maandverband met een dikke streep bloed.
Dat is pas een tegenvaller. Doreen was ongesteld. Daar stond ik dan mooi voor joker. Ik hoorde Doreen lachend zeggen ‘het zit je niet mee hé’. Ik werd woest en dacht niet meer normaal na. Ik zei hijgend ‘we zullen nog wel eens zien wie het laatst lacht dame’. Met die woorden drukte ik mijn pik zonder pardon in haar kontje. Ze gaf een gilletje die overging in een kreun.
Tering wat was ze warm en nauw in haar kontje. Ik kon mijn ogen niet geloven dat ik in Doreen haar reet zat met mijn pik. Het zag er ook zo hoerig lekker uit. Ik was al snel het beeld van die maandverband etc vergeten en zag mijn pik steeds verder in haar kontje verdwijnen.
Ik streelde haar lekkere billen en trok ze uit elkaar om nog beter zicht te krijgen. Ik begon te hijgen en zei ‘nu heb je niet zo’n grote mond meer hè?’. Doreen wilde wat terug zeggen maar ik duwde op dat moment mijn hele pik in haar kontje. Ze gilde er zachtjes van en kreunde erna. Dit was echt vreselijk geil.
Ik ging nu met heerlijke lange halen in en uit haar vreselijke geile kontgaatje. Ik ging dit zeker niet lang vol houden. Dit was gewoon te geil. Ik verhoogde een minuutje later mijn tempo zo hoog, dat ik het niet meer vol hield. Met een diepe zware kreun leegde ik mijn ballen in haar warme kontje. Doreen kreunde ook zachtjes en zei ‘ohhh lekker schatje’.
Mijn pik werd op een gegeven moment door Doreen naar buiten geduwd en ik keek naar een super geile openstaande anus die tot het randje gevuld was met mijn zaad. Ook dit zie je alleen maar in die ranzige porno films.
Mijn pik werd snel slapper en ik deed mijn broek dicht. Ik zag weer de slip met het maandverband voor me. Ik trok haar slip weer aan en zei ‘je surfplank vangt de boel wel op toch?’. Doreen begon te lachen en zei ‘je bent wel brutaal zeg om mij in mijn reet te neuken’. Ik zei direct dat ze het er wel na gemaakt had.
Zonder wat te zeggen ben ik toen weer uit haar kamer gelopen. Ik deed net alsof ik nog boos was en liep terug naar mijn werkplek. Ik zag de mensen kijken naar me. Eenmaal op mijn plek rekte ik me languit en had een glimlach van hier tot Tokio op mijn gezicht.
Het was nu tijd om weer orders binnen te halen. Ik voelde me echt super. Met het grootste gemak haalde ik die middag de ene na de andere order binnen. Doreen heb ik niet meer gezien die dag. Toen ik na werktijd langs haar kantoor liep was ze al weg. Jammer hoor, ik had haar nog wel even willen vertellen over mijn successen.
De week erna was het scheerring en inslag dat Doreen en ik het met elkaar deden. Overal waar maar een gelegenheid was, drukte ik zonder een woord te zeggen mijn pik in haar kutje. Ik heb nog een mooie afdruk uit de kopieer machine van Doreen haar tieten. Ze lag er zo mooi op dat ik per ongeluk expres op de groene knop drukte. We hebben er allebei heerlijk om gelachen.
Onze strijdlust werd op het werk steeds grilliger en onze seks steeds wilder. Zowel Doreen als ik hadden allebei een relatie thuis, maar waren door het werk aan elkaar gewaagd. Onze werk strijd zorgde voor ontembare lust naar elkaar.
Ik had voor Doreen een kleine vibrator gekocht met een afstand bediening. En raad eens wie die dan bediende tijdens het werk. Erg leuke situaties creëerde ik ermee. Wilde vrij partijen volgde dan ook in de middag pauzes. Wij kennen als geen ander de schoonmaak en bezem kasten van binnen.
Doreen kon natuurlijk niet achterblijven en had zich een keer verstopt onder mijn bureau. En ze had het zo uitgekiend dat ik een gesprek op mijn kamer zou hebben met mijn baas. Toen ik achter mijn bureau ging zitten en haar zag kon ik niks meer zeggen omdat mijn baas erbij was. Ik ging zitten en voelde al snel haar handen over mijn broek glijden.
Ik probeerde zo normaal mogelijk het gesprek te laten verlopen maar dat werd me steeds moeilijker gemaakt. Toen Doreen me gulp open ritste en met haar hand in mijn broek graaide schoof ik zover als ik kon naar het bureau toe.
Mijn baas moest even een rapport ophalen en liep de kamer uit. Toen hij weg was keek ik boos naar Doreen. Die haalde snel mijn pik uit mijn broek en likte geil aan mijn pik. Ze glimlachte geil maar zei niets. Zonder een woord te zeggen pijpte Doreen mij onder me bureau. Dit was wel geil.
Toen mijn baas terug kwam zat ik met mijn armen achter mijn hoofd te genieten van mijn blow job. Mijn baas keek me aan en zei ‘wat zit jij te grijzen?’. Ik kwam snel uit mijn droom en zei ‘het zit zo, Doreen zit onder mijn bureau mij te pijpen’. Hij begon meteen hard te lachen en zei ‘dat wil iedereen wel hé?” en ging gewoon weer zitten (zonder te kijken natuurlijk).
Mijn baas en ik hadden het wel eens vaker over onze seksuele wensen van Doreen gesproken. Doreen beet uit nijd voor mijn opmerking in mijn pik. Dat deed best pijn kan ik je zeggen. Maar Doreen ging daarna gelukkig onvermoeibaar verder.
Het gesprek met mijn baas werd steeds lastiger voor mij omdat Doreen echt een secreet is. Ze pijpte me vreselijk snel en lekker. Het was eigenlijk best knap van haar om dit geluidloos te doen. Doreen trok met haar hand snel over mijn pik heen en likte aan mijn gevoelige eikel.
De spanning die er was zorgde ervoor dat ik mega geil was. Ik weet ook echt niet meer wat mijn baas tegen mij gezegd heeft. Ik ging een stukje achteruit om eens te kijken wat Doreen uitvrat.
Onder de tafel zag ik dat alleen mijn pik uit mijn broek stak en de rest van mijn pik zat nog netjes in mijn broek. Toen mijn baas weg moest voor een telefoontje, haalde Doreen de rest van mijn pik uit mijn broek. Nu kon ze ook lekker aan mijn ballen likken.
Ik liet mijn bureau stoel iets omlaag zakken zodat ze nog beter erbij kon. Ik was echt de koning te rijk. Wie overkomt dit nou ? Gepijpt worden tijdens een gesprek met je baas?
Mijn baas kwam weer terug en begon weer over van alles en nog wat te praten. Doreen ging ook onvermoeibaar door met pijpen. Wat deed ze dat toch vreselijk lekker. Het was maar goed dat mijn broek de onderkant van mijn ballen een beetje afknelde, anders was ik al lang klaar gekomen.
Eindelijk maakte mijn baas een einde aan het gesprek en stond op om weg te gaan. Maar hij bleef nog even staan in de deuropening. Ik voelde mijn ballen samentrekken en ik wist dat ging klaarkomen. Mijn baas liep net weg toen ik met grote kracht mijn zaad in Doreen haar mondje spoot. Doreen keek me met hele geile ogen me aan en liet haar mondje vullen met mijn zaad. Ik was zo geil dat naar mijn idee liters sperma in haar mondje spoot.
Doreen kon de ruime hoeveelheid sperma inderdaad niet binnen houden en moest het uit haar mondje laten lopen. Ze proestte een beetje en daardoor kwam er nog meer sperma uit haar mond. Maar ze hield haar hand eronder om het op te vangen. Daarna slikte ze alles door en gaf mij een kleine stomp tegen mijn been en zei zachtjes ‘moest dat nou zo veel?’.
Ik voelde me geweldig totdat mijn baas weer terug kwam. Hij was zijn pen vergeten. Ik zat nog steeds met mijn pik uit mijn broek onder mijn bureau. Hij pakte zijn pen en keek me aan. Toen zei hij ‘ga jij maar eens vroeg naar bed kerel, je ziet bleek’.
Toen hij weg was heb ik me snel aangekleed en Doreen onder het bureau gehaald. Samen hebben we erg hard gelachen om de situatie van daarnet.

Na een half jaar heftige seks en strijd op mijn werk kwam Doreen met de mededeling dat ze een ander e baan had. Mijn teleurstelling was groot, maar ik wist dat dit toch niet lang kon door blijven gaan.
Doreen werkt nu op een andere bedrijf tak van ons bedrijf. Ik heb haar regelmatig nog aan de telefoon en we mopperen dan lekker tegen elkaar. Als ze dan weer eens bij ons langskomt voor een zaken gesprek, dan glijd mijn pik diezelfde middag (in een bezemkast) heerlijk in haar kronkelende lichaam.
Einde verhaal,




Aantal keer bekeken: 20976
Waardering: 8.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online