Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een onverwacht spannende franse douche ervaring.

U leest om dit moment het verhaal Een onverwacht spannende franse douche ervaring gepost door bianca. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: bianca
Gepost op: 2007-10-9

Verhaal:

Een onverwacht spannende franse douche ervaring
Ik ben een vrouw van 40 en heb een goed figuur, ben lang en heb naar ik heb horen zeggen de juiste proporties een flinke C cup en een paar mooie billen .
Als we op vakantie zijn, dan gaan de remmen los , lekker gek doen niemand die je kent.
Afgelopen zomer waren we weer op onze vaste stek in Zuid-Frankrijk en daar gebeuren weer de interessantste dingen.
Als ik op een morgen de gemeenschappelijke douchegelegenheid betreed , komt de plombier (loodgieter) er opeens aanrijden, een lekker ding van 25 jaar met leuke tattoos en een absoluut lekker lijf.
Ik zie dat hij verschillend gereedschap draagt om weer eens een lekkage of verstopping te verhelpen .
Hij sluit de douchegelegenheid af dmv een rode ketting op te hangen bij de ingang , oeps dacht ik nog wat nu.
Het feit dat ik alleen met hem was gaf me een vreemd maar ook opwindend gevoel .
Ik ging door met me in te zepen , om vervolgens mijn schaamstreek te scheren zoals ik dat thuis ook doe , dan zie ik vanuit mijn ooghoek dat hij me ongegeneerd staat aan te kijken.
Ik kijk hem aan en wenk hem met mijn ogen , zou hij het begrijpen?
Hij kijkt om zich heen om te zien of hij door andere eventuele voorbijgangers opgemerkt zou worden .
Dit was niet het geval omdat het nog vroeg in de ochtend was , en de meeste campinggasten zich later naar de douche zouden begeven.
Hij kleedde zich uit en kwam bij mij onder de douche staan , hij zeepte me van boven tot onder in de heerlijke vanille douchecrème (die ik meegenomen heb) zijn heerlijke body glijdt tegen mij aan en ik voel zijn lid opzwellen tegen mijn rug.
We speken elkaars taal niet, maar onze lichaamstaal spreekt boekdelen.
Als ik me omdraai en voor hem kniel pak ik zijn inmiddels hard geworden lul en begin hem langzaam maar diep te pijpen ,en speel met mijn tong langs zijn glimmende gezwollen eikel.
Wanneer hij merkt dat zijn orgasme nadert draait hij me om .
Met twee handen pakt hij mijn borsten vast en knijpt zachtjes in mijn tepels die direct reageren alsof ik net uit een dompelbad kom.
Inmiddels is een van zijn handen afgezakt naar beneden en bewerkt hij mijn genotsknopje ,ook ik nader mijn hoogtepunt waneer hij zijn harde lul diep in mijn natte kutje stoot met een franse slag die ik niet dagelijks tegenkom.
Zijn tempo waarin hij me neukt langzaam en diep is lekker maar ik wil dat hij me harder neemt en spoor hem aan dit te doen .
Nu gaan ook bij mijn plumbier alle remmen los , en vol overgave wordt ik nu hard diep en wild geneukt (als niemand dit maar hoort)
Voorover gebogen stoot hij zijn volle lengte diep in mijn natte kutje oooohhhh wat was ik geil.
Kreunend en hijgend kwam ik klaar , mijn plumbier hield het nog even vol voordat hij zijn lul uit mijn kutje trok mij omdraaide ,om vervolgens zijn warme zaad over mijn borsten te spuiten.
Nadat zijn laatste druppel zaad tussen mijn borsten lag hebben we ons nog lekker gedoucht en afgedroogd waarna ik voldaan en onschuldig over de camping terug liep naar onze caravan.
Mijn plumbier heeft zijn werk gedaan , alhoewel ik hoop dat er deze vakantie meer klachten komen…..



Aantal keer bekeken: 27081
Waardering: 8.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online