Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een saunabezoek.

U leest om dit moment het verhaal Een saunabezoek gepost door James. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: James
Gepost op: 2010-3-12

Verhaal:

Een saunabezoek
Voor mijn werk werd ik tijdelijk in het Noorden van het land geplaatst. Aangezien er lange dagen werden gedraaid huurde ik een klein kamertje in dorpje nabij mijn standplaats. Veel vertier was er niet te vinden en vaak was ik al moe genoeg van de lange dag vergaderen dat ik ‘s avonds als een blok in slaap viel. Mijn vriendin woonde nog steeds in onze woning in Den Haag en in het weekend zaten we vaak bij elkaar maar hadden ook dan een druk schema. Ik hield van haar, zonder twijfel maar op seksueel vlak had ik in mijn vorige relatie veel meer genoten. We waren elkaar uit het oog verloren nadat onze relatie ten einde kwam maar bij tijd en wijle fantaseerde ik nog wel eens aan over jou. Via hyves had ik wel eens gekeken waar jij uithing en hoe het je was vergaan en zodoende wist ik dat je in Friesland woonde. Niet ver bij mij vandaan dus.

Sinds ik hier gestationeerd was merkte ik dat ik op straat wel eens dacht een glimp van je op te vangen. Jij was altijd een ondernemend type geweest die je op vrijwel elke plek had kunnen aantreffen, de bioscoop, winkelcentrum of beurs. Als ik dan een mooi slanke dame op straat zag lopen die haar blonde haren zwierig over haar schouders had hangen, ging mijn gedachte altijd even naar jou. ’s Avond in bed fantaseerde ik dan hoe onze lichamen verstrengeld in elkaar lagen. Zij wist precies wat ik lekker vond en ergens hadden we allebei dezelfde kinky trekjes. Zij was het die mijn gaatje wilde beroeren en daar enorm opgewonden van kon worden. Ook had ze mij wel eens met een voorbinddildo tot ongekende hoogtes gebracht en als wij bij elkaar in de buurt waren ontstond er altijd een enorme energie. We konden goed praten over ons seksleven en zo wist ik dat je opgewonden kon raken van bepaalde foto’s en zichzelf heerlijk klaar kon vingeren bij het kijken naar porno. Terwijl ik als man mijn fantasie veel vaker door erotische verhalen liet lijden.

Vrijwel geen enkele fantasie was te privé om niet aan elkaar te vertellen. En zo hebben we behoorlijk wat geëxperimenteerd. Sommige fantasieën bleven een fantasie en anderen maakten we waar. Eén van de fantasieën die uiteindelijk nooit zijn waargemaakt was een trio, met een extra man of vrouw erbij. Zij vertelde dat ze graag eens met een andere vrouw wilde vingeren of door twee mannen zou worden begeerd. Ik wilde haar wel eens zien met een andere vrouw innig spelend waar ik uiteindelijk ook een rol in zou spelen. Ook wilde ik haar wel eens plezieren met een andere man erbij waarbij ik plagend zowel haar als de andere man om de beurt wat aandacht zou geven. Maar uiteindelijk vonden we het ook altijd nog fijn om gewoon als man en vrouw zonder speeltjes van elkaar lichaam te genieten, onze zielen versmolten altijd als waren één ziel in deze kosmos.

Ik was niet de enige die voor zijn werk in het Noorden was geplaatst en zo had ik contact met Rene en Ingrid. Zij waren beide getrouwd en woonden net als ik tijdelijk in het Noorden. Een maand nadat we elkaar hadden leren kennen, namen we na het werk wel eens een afzakkertje in een suf cafe maar onze gesprekken gingen al gauw over onze relaties en privéleven. Naast onze overeenkomsten op het gebied van werk bleken we alle drie fervente sauna liefhebbers te zijn. Omdat we er allemaal geen moeite mee hadden om naakt te zijn en gewoon te genieten van de weldaad aan warmte en stoom op onze huid spraken we al snel af eens een sauna te bezoeken na weer een lange werkdag.

Die bewuste donderdag reden we gezamenlijk naar een sauna, zoals gebruikelijk was er bij het omkleden toch een klein beetje schroom maar Rene brak het ijs door open en bloot onze pikken te vergelijken. Mijn pik is in slappe toestand redelijk goed geschapen maar die van Rene was toch echt groter, hij leek ook wat gezwollen. Maar door de grapjes was onze schroom snel overwonnen. Ingrid had kleine maar welgevormde borsten en een keurig geschoren venusheuvel. Ze pakte haar borsten met beide handen vast en zij, nou heren kijk maar eens goed dan hebben jullie morgen bij de board meeting wat om over te fantaseren. We lachten en Rene zij dat hij aan haar zal denken bij zijn eerstvolgende soloproject.

We namen plaats in het voetenbadje en kletsen wat over het werk van die dag terwijl ik mijn blik door het complex liet glijden. In de verte bij de douche zag ik een roodharige dame staan die mijn aandacht trok. Ik zag haar alleen van achter maar moest direct aan jou denken. Jij was altijd blond geweest en ook op je hyves profiel had je nog altijd blond haar. Maar jou lichaam leek exact hetzelfde. Je had mooi brede heupen, lange benen en een mooie rug. Bovenop je schouder stond een kleine tatoeage van een vlinder. Je bleef met je rug naar mij staan toen Rene opmerkte, he ga je de competitie aan? Verschrikt keek ik op en zag dat mijn lid ietwat gezwollen was. Na al die tijd dat wij elkaar niet hadden gevoeld of gezien was ik blijkbaar al direct met mijn gedachten bij onze heerlijke tijden samen. Ik stotterde wat en zij dat het voetenbadje me inmiddels warm genoeg had gemaakt. We stonden op en namen de eerste de beste sauna. Ik ging op de middelste plank liggen en sloot mijn ogen. Door de drukte van de laatste tijd viel ik bijna in slaap terwijl Rene en Ingrid wat over koetjes en kalfjes babbelden.

Na vijf minuten ging het andere stel weg en bleven wij met zijn drieën over. We zwegen toen opeens de deur open ging. Vanuit mijn ooghoek keek er wat er gebeurde en mijn hart maakte een sprongetje. Ben je het echt? Verbaasd keken we elkaar aan. Dennis echt waar? Wat doe jij hier? Hoe is het met je? Ik stond op en begroette je hartelijk en gaf je drie kussen. Omdat we allebei naakt waren was het wel een beetje een gek ritueel om te zien maar we kletsten direct honderduit. Ik stelde je voor aan Rene en Ingrid en gezamenlijk liepen we de tuin in om af te koelen onderwijl voortdurend kletsend. Jij had inmiddels ook een nieuwe partner en een mooie bloem versierde je lichaam op een prachtige plek. Ik zei dat ik hem mooi vond en terwijl ik ernaar keek, kon ik het niet laten om je heel even aan te raken. Je schrok niet en legde zelf even je hand om mijn lid. Deze heb ik wel eens gemist, fluisterde je zacht in mijn oor.

We namen een frisse duik in het zwembad en als snel hing je als vanouds om mijn schouders. Heerlijk dobberend vertelde ik jou dat ik nog altijd over ons fantaseerde en hoopte dat wij ooit nog eens weer in elkaar verstrengeld zouden liggen zoals vanouds. Je kreunde een klein beetje en zij, wie weet. Weer was het Rene die begon te grappen dat deze sauna wel heel erg heet was. Ingrid maakte het nog bonter door op te merken dat ze het wel leuk vond om zich tussen swingers te begeven. Swingers, antwoorde ik? Ja zij Rene, jullie hebben beide een relatie en zijn nu tussen vreemden duidelijk aan flirten, jullie lijken geschapen voor elkaar als ik het goed zie.

Met een half gezwollen lid klom ik uit het zwembad en met zijn vieren namen we plaats in het bubbelbad. We praten nog wat verder over het onderwerp swingers terwijl de bubbeltjes zijn werk deden. Ik word altijd een beetje opgewonden als ik de bubbeltjes langs mijn pik en kont voel gaan en ik kroop automatisch jou kant op. We zaten nu tegenover elkaar jij en ik en Rene en Ingrid. De spanning was te voelen en Ingrid masseerde even haar borsten. Jij keek ernaar en ik wist dat je hier opgewonden van wordt. Al snel voelde ik je hand op mijn lid en begon je me te masseren. Ergens voelde ik me eerst schuldig want dit was toch echt vreemdgaan. Anderzijds wist ik dat die een universeel gevoel was wat niemand op aarde had kunnen negeren. Zoals ik al had opgemerkt als jij en ik bij elkaar zijn willen we elkaar het liefst bespringen. Een kreuntje van mij ontsnapte aan mijn lippen en ik keek even verschrikt op. Dacht ik nou echt te zien dat Ingrid haar arm wel erg vreemd op en neer ging. De bubbels stopten abrupt en ik voelde hoe je mijn pik losliet. Jij en Ingrid stapten uit terwijl Rene en ik elkaar even aankeken. We wisten dat we allebei een stijve hadden en gezien konden worden door de andere gasten. Toch stapten we snel in onze badjassen en enigszins met moeite konden we ons netjes verplaatsen naar het restaurant.

We bestelden wat te te en drinken en jij en ik lagen als snel weer even vertrouwd tegen elkaar aan. Jou hoofd lag in mijn schoot en mijn hand masseerde je borsten. Met mijn vingers draaide ik om je tepels en je sloot je ogen van genot. Aan de overkant zaten Rene en Ingrid in een zelfde houding verstrengeld en we keken even naar elkaar. Het was alsof er een enorm erotisch krachtenveld vrijkwam. Het was rustig in het restaurant en we waanden ons onbespied. Heerlijk lagen we daar met zijn vieren elkaar op te geilen, wat een enorme lust tot stand bracht.

Jij keek me even aan en zei, wil je hetzelfde als Rene? Ik keek naar ze en zag dat Ingrid Rene nu aan het pijpen was. Die aanblik op zijn grote pik en de mooie mond van Ingrid die maar op en neer bleef gaan over zijn eikel was heerlijk. Ook jij nam nu mijn pik in je mond. Heerlijk sabbelde je gaf je likjes over mijn eikel. Mijn hand gleed nu naar beneden waar ik mijn vingers door je natte spleetje liet glijden. Jij kon altijd zo heerlijk opgewonden en vochtig raken en als snel had ik mijn oude vertrouwde heerlijkste kutje weer kletsnat gemaakt.

Omdat we toch moesten oppassen stopten we en lachten we op een stiekeme manier naar elkaar. Het volgende saunarondje moest maar eens in gang worden gezet. Aan het eind van tuin stond naast een oud schuurtje een stoomcabine. Het was Ingrid vast al opgevallen dat daar weinig mensen kwamen want zonder overleg liep ze resoluut op de cabine af en wende ons om te volgen. In deze korte tijd moeten jullie blikken zijn gekruist en een plan hebben gesmeed dat alleen vrouwen kunnen doen. De cabine was inderdaad leeg en jullie namen naast elkaar plaats. Ik wilde je nu eerst zoenen en terwijl onze tongen heftig proefden van elkaar energie stonden we in no time met zijn vieren naast elkaar te kreunen.

Je keek even naar Ingrid en tegelijkertijd duwden jullie onze hoofden naar beneden. Ik likte aan je tepel en voelde deze stijf worden in mijn mond. Met mijn hand ging ik langzaam naar je dijen en voelde door het stoom heen het geil uit je kutje komen. De bedoeling van dit alles werd snel duidelijk. Wij mannen moesten onze beurt inlossen werden geacht jullie lippen en klitje te likken. Nou heb ik dat altijd al één van de lekkerste dingen gevonden dus ook nu wist ik je snel naar een seksueel dromenland te vervoeren. Mijn tong gleed heerlijk in en uit je kutje, over je lipjes en je klitje. Ik wist me goed te herinneren hoe jij altijd erg geil werd als ik mijn vingers bij het likken gebruikte. Ik voelde je sapjes nu over mijn kin stromen en hoorde je meer en meer kreunen. Ik keek even naar boven omdat jij e wat draaide en terwijl Rene en ik jullie likten en streelden zoende jij met Ingrid betasten jullie elkaars borsten.

Rene en ik werden met de minuut geiler en wilden nu meer. We wilden eigenlijk overgaan tot de daad totdat Ingrid ingreep. Niet zo vlug heren, wij willen ook wat kijkplezier? Vertel eens zij jij op je beurt, wie kan er beter pijpen een man of een vrouw? Verbaasd keken we op? Geen idee maar.. probeer dat eerst maar eens uit voordat jullie die lekkere pikken in onze kutjes schuiven? Rene en ik keken elkaar verbouwereerd maar nog altijd geil aan. Rene pakte mijn pik vast en trok er even aan, nee all the way zij Ingrid streng. Omdat Rene het eerste initiatief had genomen voelde ik dat het mijn beurt nu was. Ik zakte door mijn knieën en nam de paal van Rene in mijn mond. Alleen op basis wat ik zelf altijd lekker had gevonden aan pijpen ging mijn mond over zijn eikel. Ik proefde zowaar wat voorvocht en dit betekende dat ik op de juiste weg was. Toen ik mijn ogen opende zag ik Rene met gesloten ogen genieten en jullie zaten inmiddels aan elkaars kutjes. Dit ziet er heerlijk uit ga maar even door terwijl jullie nu van positie wisselen. Het was nu mijn beurt om te ontvangen maar ik wilde eigenlijk ook nog wel even aan jou geile spleetje te likken. Dus terwijl ik jouw weer likte, sabbelde Rene op mijn pik en was jij met je vingers Ingrid aan het bewerken. Ik hoorde iedereen kreunen en voelde bijna dat ik door het gesabbel van Rene klaar zou komen. Omdat ik deze evaring toch beslist met jou wilde afronden draaide ik je om en nam je van achteren. Op deze manier kon jij altijd zo lekker bewegen en voelden we ons helemaal in elkaar opgaan. Ik keek nog even opzij en zag dat Rene en Ingrid ons voorbeeld volgden. Jou kutje begon meer en meer samen te trekken om mijn alsmaar stijver wordende pik tot ik het echt niet meer hield. En met een heerlijk gevoel jou kutje volspoot met sperma.

Even later kwamen we verhit uit de sauna en namen plaats in het zwembad waar we nog lang nou zouden praten over deze bijzondere maar spannende gebeurtenis.


Aantal keer bekeken: 23909
Waardering: 7.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online