Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een spannend dinee met een onbekende.

U leest om dit moment het verhaal Een spannend dinee met een onbekende gepost door Pieta Derksen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Pieta Derksen
Gepost op: 2009-2-10

Verhaal:

Een spannend dinee met een onbekende
Ik zat aan een chique diner met collega’s van het werk van mijn man in een restaurant in een oude kasteelkelder. Sommigen kenden elkaar al langer en we zaten allemaal door elkaar. Mijn man zat ergens aan een andere tafel naast de directeur en ik zat aan het eind van de zaal aan een tafel in een romantisch schemerig licht met verschillende mannen en vrouwen. Normaal vind ik hier niets aan en is het een verplicht nummer, maar deze avond werd fantastisch. Ik was namelijk op de hoek van de tafel naast een mooie goed geklede man terecht gekomen, die ik niet kende en een jaar of 10 a 15 ouder was dan ik, een jaar of 45. Hij had een mooie warme stem en een krachtige, maar lieve uitstraling. We raakten aan de praat en hadden het over van alles en nog wat, vakanties, pubertijd, verliefdheid, eigenlijk heel leuk en gezellig. Naarmate de avond vorderde werd het steeds leuker, maar ook ondeugender en daar houd ik wel van, lekker een beetje flirten met een onbekende mooie man. Soms keken we elkaar met een warme blik in de ogen aan, het klikte tussen ons. Ik werd wat roezig van de wijn en begon heel langzaam stiekem te dromen over meer…….. Ik werd vrolijker en zelfs een beetje vochtig tussen mijn benen van zijn romantische verhalen over vakantieliefdes, overigens bleef hij heel netjes en correct. Juist van die verkapte zinspelingen werd ik nog heter.
We lachten en werden uitbundiger en losser naar elkaar, zoals iedereen gaandeweg de avond. Af en toe tikten we elkaar aan alsof we maatjes waren. Op een gegeven moment werd het persoonlijker. Je bent een bijzondere vrouw, zei hij. Oh ja, zei ik een beetje onnozel, ik vind jou ook wel heel speciaal. Wat vind je dan zo bijzonder aan mij, vroeg ik. Je ogen zijn mooi en sprekend. En……. vroeg ik, nog meer soms. Nou, je bent ook intelligent en een heel gezellige dame. Verder nog……. Dat komt straks nog wel en wat vind je van mij. Ik dacht, je bent een stuk, maar zei, ik vind je heerlijk mannelijk en interessant en tikte met mijn ene been eventjes tegen zijn been. Hmmm, zei hij dat beloofd nog wat voor deze avond en keek mij ondertussen lief en geil in de ogen. Ik werd daar heel opgewonden van en ik denk dat hij het zag. Je hebt ook wel een heel mooi figuur, zei hij. Oh ja, wat vind je er zo mooi aan? Nou, prachtig mooie borsten en heerlijke ronde billen zei hij, maar wat doe je zoal het liefst, vroeg hij onmiddellijk. Praten en flirten met een mooie lieve man en jij? Een vrouw opwinden met mijn woorden en haar vervolgens heerlijk verwennen. Een scheut ging door mijn lichaam en zei op mijn beurt, hmmmm en wat betekent verwennen bij jou. Een lekker dinee en een goed glas wijn aan een tafel met schemerig licht en stiekeme dingen doen. Als antwoord schoof ik mijn been tegen de zijne aan. Ja, dat bedoel ik precies. We praten verder en voelde ik het goed, ja ik voelde zijn warme hand op mijn bovenbeen en begon heerlijk te gloeien. Ik zwijmelde wat weg, nam nog een slokje wijn en hij vroeg of ik dit lekker vond. Ik zei heerlijk, maar op mijn blote been vind ik het nog lekkerder en voelde hoe zijn hand onmiddellijk voorzichtig aan mijn rokje begon te trekken. Gelukkig was het tafellaken wat lang en onze servetten lagen op onze schoot en zei tegen hem, ga maar lekker op zoek. Terwijl iedereen om ons heen door sprak, zei ik dat hij een lekker handje had en vroeg of hij ook lekkere vingertjes had. Ik heb nog veel meer lekkere dingen zei hij. Hmmmmm, zei ik en schoof mijn hand onder zijn servet zodat niemand wat zag. Ik legde mijn hand op zijn broek en voelde de boel strak staan. Ik zou wel eens willen weten hoe je ruikt tussen je benen, zei hij. Zal ik mijn slipje uit doen en aan je geven. Graag, zei hij. Zo onopvallend als ik kon deed ik mijn slipje naar beneden. Toen hij halverwege mijn benen hing, kwam de serveerster het hoofdgerecht opdienen. Ik kreeg het heel benauwd, maar het ging gelukkig goed. Even later gaf ik mijn slipje onder tafel aan mijn heerlijke geile tafelgenoot. Hmmmmm lekker nat, zei hij. Hij deed hem in zijn zakdoek en bracht hem naar zijn neus. Hmmmm, je moet daar wel fantastisch lekker zijn. Mijn poesje wacht heel begerig op je vingertje fluisterde ik in zijn oor en ik spreidde mijn benen. Heerlijk begon hij mij zachtjes te vingeren en boog mijn hoofd wat voorover zodat niemand mijn gezicht zag. Ik wurmde zijn rits open en pakte zijn gloeiende eikel vast. Hij was goed vochtig en keihard. Hij genoot en zei: Jouw vingertjes mogen er ook zijn. Ik trok zijn velletje heen en weer en hij vingerde heerlijk mijn natte warme poesje. Ja, lekker zo. Ik was zo verschrikkelijk geil en opgewonden en wilde niets liever dan bovenop zijn penis gaan zitten, mijn borsten ontbloten of mijn billen in zijn gezicht duwen. Ik was zo verschrikkelijk geil van deze man geworden. Ik ga naar het invalidentoilet, zei ik tegen hem en als je 1 keer en 2 seconden later 2 keer klopt doe ik open. Ik zag in zijn ogen dat hij gretig instemde. Ik fatsoeneerde mij en ging naar het toilet, terwijl iedereen druk met elkaar aan het praten was. Op het toilet wist ik niet hoe snel ik mijn kleren uit kon krijgen en poedelnaakt wachtte ik op mijn grote lieve sterke onbekende man. Waar blijft hij toch? Ik hield het niet meer en begon mijzelf te strelen. Klop, mijn hart bonsde van verlangen in mijn keel. 1 seconde later klop, klop en ik deed de deur zo snel als mogelijk open en stond poedelnaakt voor hem. Ik wilde hem aanvliegen, maar hij zei: Wacht even ik wil eerst je mooie lichaam bekijken. Hij betastte mijn hele lichaam met zijn ogen, terwijl ik stond te branden van verlangen. Draai je eens om. Wat een schitterend kontje heb je, buk alsjeblieft even, vroeg hij en ik bukte graag voor hem. Wat een heerlijke billen en een prachtig kutje heb je. Ik draaide met mijn billen en genoot van zijn lieve woorden, kun je het goed zien? En ik voelde hoe hij mijn billen begon te kussen en rook aan mijn kutje. Ik werd boterzacht en kon aan niets anders meer denken dan aan zijn lichaam en rook zijn heerlijke geile mannengeuren. Ik hoorde dat hij zich uitkleedde en draaide me weer om en zag een mooie gespierde man met een keiharde penis recht overeind. Die is ook prachtig, zei ik en knielde voor hem om te gaan sabbelen en wreef met mijn handen onder zijn ballen en over zijn billen. Ik hoorde hem genieten en even later kwam hij achter me staan en betastte m’n borsten, ik voelde zijn stijve penis heerlijk tegen mijn kontje en begon te draaien met mijn billen. Hij kustte mijn nek en hoofd en ik pakte achterom zijn billen vast. Ik fluisterde dat ik het niet meer hield en nu echt geneukt wilde worden door hem. Kom alsjeblieft in me, neuk me, mijn kut is zo nat en gewillig, kom schat. En we gingen helemaal los, hij neukte me aan alle kanten. Af en toe met zijn tong, ik pijpte hem, we neukten, als pubers gingen we tekeer. Heerlijk, zo’n verschrikkelijk geile man in mijn warme kut en samen kwamen we heerlijk klaar. Het was ronduit fantastisch.




Aantal keer bekeken: 15482
Waardering: 8.31 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online