Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een spannende ontmoeting in de buitenlucht.

U leest om dit moment het verhaal Een spannende ontmoeting in de buitenlucht gepost door Jasp5rt. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Jasp5rt
Gepost op: 2009-2-25

Verhaal:

Een spannende ontmoeting in de buitenlucht
Een spannende ontmoeting in de buitenlucht

Het was een mooie, zonnige donderdag vroeg in april. Toevallig had ik een dagje vrij en om te vieren dat de winter eindelijk voorbij leek te zijn besloot ik om lekker van de zon te gaan genieten in natuurgebied ’t Twiske.
Op het parkeerterrein stonden al een paar auto’s, maar druk was het zeker niet. In plaats van rechtsaf naar het gewone ligveldje te gaan besloot ik om rechtdoor te lopen naar het naaktgedeelte. Ondanks dat ik er nog nooit geweest was had ik dankzij de bordjes geen moeite om het te vinden. Het was erg duidelijk dat het een doordeweekse dag was, want er was nog niemand. Of zou het komen doordat het nog maar 10.00 uur was en nog niet héél erg warm? Hoe dan ook, ik zocht een mooi plekje uit, naast bosjes zodat ik uit de wind lag, maar wel in de zon. Het was op een smal stukje, zodat ik ook vlakbij het water lag. Toevallig was het watertje op die plek ook niet al te breed, aan de overkant was ook een klein stukje gras met vervolgens bosjes. Hier lag helemáál niemand.
Thuis had ik me al ingesmeerd met zonnebrand, maar omdat ik toen nog niet van plan was om naar het naaktgedeelte te gaan moest er één deel nog gedaan worden… Na de achterkant was de voorkant aan de beurt. Met de zonnebrand als een soort glijmiddel voelt het natuurlijk erg lekker om m’n pik in te smeren, die werd er dus snel behoorlijk hard van. Maar omdat ik toch alleen was maakte dat me niet zoveel uit en ging ik met stijve en al lekker van de zon genieten. Hoe het kwam weet ik niet, maar mijn stijve zakte niet echt snel weg. Daarom besloot ik toch maar op mijn buik te gaan liggen voor het geval dat er toch nog iemand kwam. Toen ik me omdraaide zag ik uit m’n ooghoek nog net iemand aan de andere kant van het water wat verschrikt weglopen.
Al snel kromp mijn pik weer naar slappe proporties en lag ik heerlijk te genieten van het zonnetje. Uiteindelijk kreeg ik het in de zon toch behoorlijk warm en ik besloot dus om wat verkoeling te zoeken in het water. Het water was niet al te diep en kwam tot net boven m’n middel. Ik dompelde mezelf even onder en stond wat voor me uit te dromen toen ik aan de overkant opeens iemand zag aan komen lopen. Het was een vrouw van ongeveer 10 tot 15 jaar ouder dan ik, dus begin 40, maximaal 45, een beetje stevig en voor zover ik kon zien met flinke borsten. Ze had een rokje aan tot aan haar knieën en daarboven een blouse met een jasje. Ik had het idee dat ze nog al naar me keek toen ze in de buurt was, we glimlachten naar elkaar maar ze liep wel meteen door. Ik keek haar na en genoot van haar ronde kont in haar rok, toen ze om de hoek verdween ging ik weer terug naar mijn handdoek.
Ik lag nog niet heel lang toen ik opeens gekuch naast me hoorde. Ik keek op en zag de dame van zo net. Een beetje onzeker vroeg ze aan me of ik soms Jasp5rt was. “Ehm, ja?” zei ik, niet helemaal begrijpend hoe zij dit wist. “Ik dacht je inderdaad al te herkennen” zei ze met een glimlach, “ik ben namelijk Ria, je weet wel, je stuurt soms je foto’s en filmpjes naar me op…”. Toen viel het kwartje, een hele tijd terug had ik via ICQ een vrouw ontmoet waarmee ik af en toe chatte. Om een of andere reden verwaterde dat wat, totdat ik een filmpje waarop ik me aftrok per ongeluk aan haar mailde. Ik wilde het aan iemand anders mailen maar had per ongeluk haar mail adres aangeklikt. Ze reageerde op mijn mail, en omdat ze het blijkbaar wel lekker vond om mij zo te zien mail ik haar sindsdien vaker foto’s of filmpjes van mezelf. En nu stond ze hier dus opeens voor mijn neus.
Ik kreeg een kop als een boei, en meer dan een verlegen “hoi” kon ik niet uitbrengen. Gelukkig was Ria wat minder verlegen. “Een uurtje terug en op de foto’s zag ie er lekkerder uit” zei ze wijzend op mijn slappe pik. Door deze opmerking begon mijn bloed wat meer naar beneden te stromen en kwam er een lichte beweging in. Ria was intussen haar blouse aan het open knopen, omdat ze mij “nu ook wat van haar lichaam wilde laten genieten, dat je mij zo van je foto’s en filmpjes hebt laten genieten”. Je begrijpt dat mijn pik hierdoor in rap tempo recht overeind kwam te staan. Toen ze haar blouse open geknoopt had zag ik haar grote borsten al in haar krappe BH zitten. Haar blijkbaar harde tepels prikten er zelfs al doorheen. Langzaam haalde ze die heerlijke tieten uit haar BH en begon ze te masseren en er aan te likken. Mijn pik werd zo mogelijk nog harder en ik begon er rustig aan te trekken. “Hmmm trek maar, net zoals je op je filmpje doet. Laat me live meegenieten” zei Ria geil. Terwijl ik lekker door bleef trekken stroopte zei haar rokje omhoog. Haar volle dijen kwamen eerst in zicht, en waar ik vervolgens een slipje verwachte te zien, zag ik een heerlijk glad kutje te voorschijn komen dat glinsterde van het vocht. Ria begon zich voor mijn ogen geil te vingeren, dit was zo’n geil gezicht dat ik mijn zaad voelde opborrelen. “Ohhh ik ga zo spuiten” kreunde ik. “Spuit maar, geil beest”, kreunde ook zij, “ik kohoom oooook al”. Dit was voor mij de druppel en met een harde kreun spoot ik in een paar lange stralen mijn ballen leeg.
Even waren we allebei van de wereld en lagen na te hijgen. Toen zei Ria: “ik was toevallig een wandeling hier aan het maken toen ik jou jezelf zag insmeren. Blijkbaar zag je me niet maar ik kon wel zien hoe stijf je er van werd. Toen je ging liggen durfde ik zelfs wat dichterbij te komen, maar toen je je opeens omdraaide voelde ik me betrapt en besloot ik door te lopen. Ik had je toen trouwens nog niet herkend, maar toen ik terugliep en jou in het water zag staan dacht ik ‘hé, dat lijkt Jasp5rt wel’. Heerlijk om je zo in het echt met jezelf bezig te zien. Maar eigenlijk wil ik je niet zien, maar voelen… Heb je nog tijd vandaag?”. Gelukkig had ik de hele dag vrij en kon ik de vraag bevestigend beantwoorden. “Pak je auto dan maar en rij achter me aan, dan heb ik thuis een heerlijk groot bed staan”. “Goed plan” antwoordde ik en ik ging op m’n knieën zitten om mijn tas te pakken. Voordat ik die echter kon pakken stond Ria echter al vlak voor me, haar rokje nog steeds opgestroopt zodat ik recht in haar natte kutje keek. “Eerst even kijken of je een beetje lekker kunt likken” zei ze, terwijl ze mijn hoofd in haar kruis duwde. Ik proefde haar lekkere sappen en mijn tong had al snel haar klitje gevonden. Blijkbaar was het lekker genoeg, want binnen een minuut kwam ze alweer klaar. “Kom, pak snel je spullen, dan gaan we thuis lekker verder” zei Ria streng tegen me. Binnen een mum van tijd had ik alles gepakt en mezelf weer aangekleed. Ria had haar kleding wat gefatsoeneerd en met verhitte hoofden liepen we richting de auto’s om nog een heerlijke middag samen te kunnen beleven.

Reacties?
jasp5rt@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 13954
Waardering: 7.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online