Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een verschrikkelijk misverstand.

U leest om dit moment het verhaal Een verschrikkelijk misverstand gepost door Fienewien. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Fienewien
Gepost op: 2010-7-16

Verhaal:

Een verschrikkelijk misverstand
De ouders van Eline gaan op een avond naar de cinema. Ze is tot 12u.30 alleen thuis. Ze wil naar een film kijken. Ze haald een griezelfilm uit het rek. De film gaat over een seriemoordenaar die een slachtoffer uitkiest en hem/haar opbeld. Als ze opnemen horen ze alleen maar geruis. Na 2 doden belt de moordenaar het volgende slachtoffer op. Precies op dat moment rinkeld de telefoon bij Eline! Eline durfd niet op te nemen. Ze zet de tv uit. De telefoon rinkeld opnieuw. Ze rent naar de keuken en neemt het eerste wat ze tegenkomt: de pollepel van de soep van het avondeten. Dan rent ze naar haar kamer. Ze verstopt zich onder de dekens. Na een uur is het 11u.00. Ze hoort beneden de voordeur opengaan. Ze is doodsbang! Ze besluit om klaar te staan voor haar kamerdeur met de pollepel in haar handen. Ze denkt nog even na:,Toen mijn ouders die film eens beken gebeurde er toch niks?' Maar veel tijd om na te denken heeft ze niet meer, want ze hoorde voetstappen tot bij haar deur. Langzaam gaat de klink naar beneden... De deur gaat open en zonder te kijken wie of wat er voor haar deur staat slaat ze keihard met de pollepel tegen degene die voor haar deur stond! Eline denkt:,Yes de moordenaar is bewusteloos! Ik wist niet dat ik zo... Maar haar gedachten worden verbroken door de stem van haar vader:,Eline!!!!!!!! Wat heb je gedaan!!!!!!!!!! Eline kijkt meteen naar de grond. Daar ziet ze haar moeder bewusteloos liggen! Eline roept:,MAMA!!!!!! Ik dacht dat jij de moordena...' Veel meer komt er niet uit haar mond, want meteen loopt ze huilend weg naar beneden. Haar vader belt meteen een ambulance terwijl hij hoort dat Eline langs de voordeur naar buiten gaat en de voordeur met een klap dichtsmijt. Haar vader rent met z'n gsm aan zijn oor naar buiten om te kijken waar Eline naartoe gaat. Maar ze is al zo ver weg dat haar vader haar niet meer kan zien. Een paar minuten later komt de ambulance toe. Ze nemen Elines moeder moeder mee naar het ziekenhuis.
Een week later mag Elines moeder terug naar huis. Eline is nog altijd niet terug gekomen. Haar mama en papa hebben de politie al gebeld voor een opsporingsbericht, maar nog niemand had haar gevonden. De volgende dag lezen ze in de krant:

MEISJE OMVERGEREDEN. IN HAAR BROEKZAK ZAT PAPIERTJE MET DE TEKST: MAMA, ALS JE DIT PAPIERTJE OOIT NOG LEEST, IK WAS NAAR EEN FILM AAN HET KIJKEN WAAR EEN MOORDENAAR ZIJN SLACHTOFFERS OPBELD. TOEN GING DE TELEFOON BIJ ONS EN BEN IK NAAR MIJN KAMER GEVLUCHT. IK DACHT DAT ER EEN MOORDENAAR VOOR MIJN DEUR STOND. MISSCHIEN KOM IK VOLGEND JAAR TERUG NAAR HUIS. DAN BEN JE WAARSCHIJNLIJK AL MINDER BOOS OP ME. SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRY DAT DIT ALLES JE DOOR MIJ IS OVERKOMEN!!!!!!!!

Elines ouders bartsen meteen in tranen uit. Na een halfuur wenen zegt haar moeder:,Als ze de telefoon had opgenomen had ze geweten dat we vroeger thuis gingen zijn!! Arme Eline, ik ben helemaal niet boos op haar, want dit was een verschrikkelijk misverstand!'

Aantal keer bekeken: 3007
Waardering: 6.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online