Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een vreemde man omhelzen.

U leest om dit moment het verhaal Een vreemde man omhelzen gepost door Schande. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Schande
Gepost op: 2009-11-29

Verhaal:

Een vreemde man omhelzen
k had met mijn vriendje afgesproken, hy was net terug van zijn vakantie. Omdat hy die dezelfde dag terug was besloot k hem te verrassen, door gwn naar hem toe te gaan, k had hem daarvoor gesmst van waar hy nu te vinden is zogenaamd omdat k nieuwsgierig was. Hy was in een eetcafe met zijn neef en 1vriend die k niet kende!! dat maakte het echt een makkie voor me! Dus eenmaal daar aangekomen zag k een man bij zo'n tafeltje zitten met zijn rug naar mij toe met 2andere mannen,k dacht dat hy het was,k liep echt voorzichtig, en op dat moment keek een van de mannen mijn kant op, ik wijs dat hy niks moest zeggen, toen liep k op die man af en knuffelde hem van agter, en kuste hem terwijk ik verrassing zei.!!! Tot mij grote schrikkk zag k grote bruine ogen ipv groene, toen besefte ik dat ik een verkeerde man aan het knuffelen was! Damn wat ben k dom zeg!! K werd tomaat rood ik wou dat k door de grond kon zakken, en op dat moment kwam mijn geliefde naar me toe met tranen in zijn ogen van het lachen, k liep egt boos weg!


Aantal keer bekeken: 5789
Waardering: 4.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 33 bezoekers online