Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een waardig afscheid.

U leest om dit moment het verhaal Een waardig afscheid gepost door hendri. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: hendri
Gepost op: 2007-12-6

Verhaal:

Een waardig afscheid
Een waardig afscheid!

Dominique en ik kende elkaar uit de trein. We zaten dagelijks bij elkaar in de coupe. We werkten allebei in Den Haag. Ze was spontaan, niet knap, een vlotte babbelaar. Ze legde makkelijk contact en ze viel mij vooral op door haar enorme grote borsten. We konden het heel goed met elkaar vinden maar hadden geen verkering. Toen ze na een paar jaar zei dat ze ging trouwen met een (toen nog getrouwde) collega en ging verhuizen baalde ik wel. Ik mocht haar wel en was zelfs een beetje verliefd op haar. Ze merkte aan mij dat ik toch een beetje teleurgesteld was en bood me een afscheidsdineetje aan. Ik had haar al eens verteld dat ik nog nooit met een vrouw naar bed was geweest. Ik wist dat zij wel ervaring had op sexgebied en stelde haar voor om in plaats van een afscheidsdineetje bij mij thuis te komen koken en eten (ik woonde op mezelf) en daarna mij in te wijden in de sex, als afscheidskado. Bij haar zou ik me op mijn gemak voelen.
Ze vond het maar een raar voorstel en zei dat ze daar toch wel moeite mee had. Opvallend genoeg zei ze toch niet direct nee, maar wilde er over nadenken. Ze wilde toch wel op passende manier afscheid nemen van mij.
Er gingen 2 maanden overeen, toen ze weer eens in de trein zat. Ik wist dat ze nog niet getrouwd was, want ze had beloofd een uitnodiging te sturen. Ze liep met me op en ik vroeg of ze er over nagedacht had. Ze had besloten om op mijn voorstel in te gaan, maar haar (toekomstige) man mocht hier absoluut niets van weten.
We maakten een afspraak. Na het eten (wat we samen bereid hebben) gingen we naar mijn slaapkamer. Het was een zomerse dag en ze was gekleed in mooie kleurige zomerjurk waarin haar mooie grote ronde borsten goed in uitkwamen. Ze wilde geen penetratie maar was wel bereid mij een “handje” te helpen. We kleedden ons allebei uit. Toen ze haar jurk losknoopte kwam daar een keurig witte beha tevoorschijn waarin haar twee flinke joekels in opgevangen werden. Tevens had ze een witte sportslip aan. Ik vroeg of ik haar borsten mocht aanraken en ze knoopte haar bh los.
Ik kreeg een enorme paal in mijn slip bij het zien van die enorme ballen van haar. Wat een joekels! Ik ging achter haar staan om ze goed in mijn handen te kunnen houden. Wat een heerlijk gevoel om ze in mijn hand te hebben. Na een poosje draaide ze zich om en begon me te zoenen. Haar hand ging naar beneden om mijn slip te kunnen uitdoen. Ik liet haar begaan. Nadat mijn slip uit was moest ik op bed gaan zitten, ze knielde voor mij neer en pakte met haar hand mijn inmiddels flink gezwollen lans vast. Ik moest haar blijven aankijken terwijl ze mij aftrok. Ze begon mij heel langzaam te masturberen. Eerst heel langzaam op en neer met stevig grip. Daarna voerde ze haar “rukbewegingen” op . Na een paar flinke rukken met haar rechterhand volgde een paar rukken met linkerhand. Het ging steeds heftiger. Toen ze het gevoel had dat ik klaar zou komen stopte ze. Ze keek me aan en vroeg of ik klaar was voor “the finishing touch”. Ik knikte volmondig ja. Ze zei tegen me dat ik relax op m’n handen leunend naar achteren moest gaan zitten. Toen boog ze zich voorover en nam met haar volle lippen mijn lul in haar mond. Ze bewoog haar hoofd rustig heen en weer. Daarna liet ze haar tong langs mijn eikel gaan en haar vingers langs m’n ballen, waarna ik een gevoel van kramp kreeg. Dit veroorzaakte zulke schokken dat ik zowat explodeerde . Ze besloot het zaad gewoon uit me te zuigen. Ik hield het niet meer en niet lang daarna spoot ik een volle lading in haar mond. Ze verslikte zich bijna. Helemaal leeg liet ik mij achterover vallen op bed.
Nadat ze zich opgefrist en aangekleed had, hebben wij elkaar gegroet en namen afscheid. We zouden elkaar inderdaad nooit meer zien.
Ik was haar echter zeer dankbaar voor dit waardige afscheidscadeau.


Aantal keer bekeken: 5639
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online