Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een warme douche.

U leest om dit moment het verhaal Een warme douche gepost door E.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: E.
Gepost op: 2011-8-10

Verhaal:

Een warme douche
Ed loerde voor de zoveelste keer die dag over zijn beeldscherm naar het bureau tegenover zich. Hij kon zich maar niet concentreren. Dit had alles te maken met Wendy, de prachtvrouw die een week geleden bij hem op kantoor was komen werken.

Wendy had lang donker haar met een spannende rechte pony, grote groene ogen een een geile loensende blik. Ze was aan de stevige kant maar wel in proportie. Grote borsten, brede schouders en een volle ronde kont. Ze had een smalle taille en ze kleedde zich sexy met een knipoog.
Vandaag had ze een spannende zwarte jurk aan met grote rode rozen.De jurk was laag uitgesneden waardoor Ed een goed uitzicht op haar decolleté had. Toen ze haar hand uitstrekte om de telefoon aan te nemen bukte ze een beetje naar voren waardoor hij een glimp van haar rode satijnen bh opving.

Toen Ed een week geleden aan haar werd voorgesteld gaf ze hem een stevige hand en hield ze haar hoofd een beetje schuin. Haar grote groene ogen leken hem te doorboren. Ze sprak met een ietwat hese stem en verbeeldde hij het zich of hield ze zijn hand echt iets langer vast dan noodzakelijk?

Verdomme, dacht Ed, met zo'n lekker wijf in mijn buurt kom ik nauwelijks nog aan werken toe. Zijn gedachten dwaalden steeds af. Hij zou dolgraag willen weten hoe Wendy er naakt uit zag. Hij was nieuwsgierig naar haar borsten, haar kont, de zachtheid van haar huid en hoe haar kutje eruit zou zien en zou voelen.

Zo'n verzorgde mooie vrouw als Wendy zou vast een mooi geschoren kutje hebben, misschien wel helemaal kaal! Zijn fantasie sloeg op hol bij de gedachte dat hij haar kutlipjes zachtjes plagend zou strelen en voorzichtig één vinger naar binnen zou laten glijden terwijl hij met zijn tong haar klitje zou beroeren. Wendy zou kreunen van genot met haar geile hese stem en hem smeken om meer. Hij dacht ook aan dat ene, dat goddelijke waar hij zo naar smachtte en wat eigenlijk een beetje verboden was en nogal expliciet. Hoe het eruit zou zien en zou voelen zo over hem heen. Hij had het nog nooit mogen ervaren maar hij had het vaak in filmpjes gezien en alleen al de gedachten eraan maakten hem bloedgeil.

"Ed, kun jij even naar dat Excel bestandje kijken, ik kom er niet helemaal uit volgens mij". Ed schrok op uit zijn gedachten en hij moet Wendy heel glazig hebben aangekeken want zij keek heel vragend terug.

"Ja, nee, blijf zitten, ik kijk er wel even naar" zei Ed. Half struikelend stond hij op en liep naar Wendy's bureau. Hij boog zich over de computer en nam de muis van Wendy over. Hij stond nu zo dichtbij haar dat hij een zweem van haar zware zoete parfum kon ruiken. Het hypnotiseerde hem en tegelijkertijd voelde hij zijn pik groeien. Op routine hielp hij Wendy door het Excel bestand heen, ondertussen uitleg gevend over hoe het verder werkte.

Daarna excuseerde hij zich en vertrok hij naar het toilet. Zijn lul stond op knappen. Hij deed de deur op slot en begon zich af te trekken. Al na een minuut spoot hij een lading warm zaad in een haastig afgescheurd stuk toiletpapier.

Enigzins verzadigd ging hij weer terug naar zijn werkplek en probeerde zich de rest van de dag alleen nog maar met zijn werk bezig te houden.
En verbeeldde hij het zich of keek Wendy inderdaad vaker dan nodig zijn kant op?
Eigenlijk leek ze wel een beetje op Nathalie, zijn ex. Het was alweer een jaar geleden dat ze bij hem weg was gegaan. De relatie was goed maar seksueel hadden ze nooit een echte klik gehad. Ed wilde experimenteren en dingen uitproberen, dingen die zij niet wilde. Ze liet te pas en te onpas blijken dat ze hem maar een viezerik vond, vies en seksueel gefrustreerd. Het had Ed heel veel moeite gekost zijn fantasieën met Nathalie te delen en toen hij dat eenmaal had gedaan kreeg hij in plaats van begrip alleen maar minachting en afwijzing van haar kant.
En zo heel ernstig was het toch eigenlijk allemaal niet wat hij wilde?

Een paar weken later was Ed al min of meer aan Wendy's aanwezigheid gewend, al bleef hij haar heimelijk begeren. Hij had inmiddels de hoop opgegeven dat het ooit iets tussen hen zou worden. Toch was Wendy nog steeds onderwerp van gesprek als hij met collega's van andere afdelingen in de kantine zat te lunchen. Als ze heupwiegend met haar dienblad langs zijn tafeltje liep waren de verlekkerde blikken van de mannelijke collega's niet van de lucht. Iedereen vond wel iets van haar en de dubbelzinnigheden waren niet van de lucht. Ed deed daar in het begin wel aan mee maar hij had zo zijn eigen gedachten en fantasieën over Wendy. Gedachten en fantasieën die hij met niemand kon delen omdat ze zo expliciet en anders waren. Als hij hier ooit iets over zou loslaten dan zouden ze hem vast ook uitschelden voor freak en viezerik.

Op vrijdagmiddag werd het weekend eens per maand ingeluid met een borrel in het café aan de overkant van het kantoorpand. Ed was hier al zolang niet meer naartoe geweest dat collega's hem niet eens meer meevroegen. Dit keer was het Wendy die omstreeks half vijf haar tas pakte en vroeg: "zeg Ed, ga ook een keer gezellig mee joh, overwerken kan altijd nog". Ze zei het zo nonchalant dat hij meteen doorhad dat hij zich maar geen illusies moest maken. Ed zei dat hij nog even een mailtje moest versturen en dat hij dan ook mee zou komen. Wendy ging zitten wachten en begon in haar tas te rommelen. Ze pakte haar lipstick en een spiegeltje en begon nauwkeurig haar lippen bij te stiften.Dit deed ze zo sensueel dat Ed half naar haar en half naar zijn beeldscherm kijkend het laatste zinnetje afraffelde en snel op "send" klikte.

In het café was het druk en de muziek stond hard. Hij stond aan de bar met Marvin van de boekhouding en Jasper van de salesafdeling. Wendy stond een stukje verderop met een glas witte wijn in haar hand. Ze draaide bijna onzichtbaar met haar heupen op het ritme van de muziek.
"Toch blijft het een geil wijf man" zei Marvin. "Die zou ik best weleens onder me willen hebben".
"Tsja wie niet" antwoordde Ed afwezig en hij sloeg zijn biertje in één teug naar binnen. Tijd voor actie, het was nu of nooit en wat lette hem, hij had geen relatie en Wendy ook niet. De alcohol had hem wat losser gemaakt maar ook weer niet zodanig dat hij dronkemans onzin zou gaan uitkramen.

Ed liep op Wendy af en vertelde dat hij blij was dat zij hem over had gehaald mee te gaan. Ze raakten in gesprek en zagen de ene na de andere collega vertrekken. Het gesprek verliep soepel maar echt diepgang zat er niet in, het bleef bij koetjes en kalfjes. Wendy leek oprecht geïnteresseerd in Ed en er hing wel iets in de lucht wat je een spanning zou kunnen noemen maar meer ook niet.

"Ziehie jeeeee maandag goeieee ggggozer" sprak Marvin met dubbele tong. "Doeh je rrrrrustig aan met Wwwwendyyy". Marvin hing inmiddels zwaar en slap tegen Ed aan. De dranklucht sloeg in zijn gezicht.

"Marvin man, zo kan je toch niet rijden" kom ik breng je even naar huis" zei Ed. "Wendy, zal ik jou anders ook even thuis afzetten, ik moet toch die kant op".

Wendy aarzelde eerst nog maar toen ze zag dat ze nog maar met zijn drieeen over waren pakte ze snel haar jas. Ze moesten Marvin ondersteunen, hij had zich aardig vol laten lopen. Ze werden er zowaar een beetje giechelig van.
Toen ze Marvin tot aan de voordeur hadden gebracht en weer in de auto zaten viel er een stilte. Wendy leek zich ongemakkelijk te voelen maar plotseling zei ze dat ze er niet langer omheen wilde draaien, ze vond Ed woest aantrekkelijk en had al meerdere keren over hem gefantaseerd.

Ze keek hem recht in zijn ogen aan en er trok een geil en plagend lachje om haar lippen. "Ga anders gewoon met me mee naar huis, dan zien we wel hoe het loopt". "Ik heb heus wel gezien dat je altijd naar me zit te kijken".

Wendy had een mooi appartement, strak en modern maar wel met een mooie zachte ronde bank van paars velours.
Ze praatten en praatten en dronken prosecco. Op een gegeven moment hing Wendy met haar volle zachte lichaam tegen Ed aan. Ze had haar laarzen uitgedaan en in een hoek van de kamer gegooid. Ed vertelde de ene na de andere anekdote over het werk en de sfeer was los en ontspannen. Plotseling zoende Wendy hem. Hij proefde haar zoete lippen en het duurde niet lang of zijn tong gleed plagerig langs die van haar. Wendy woelde door zijn haar en streelde zijn nek. Ze beet zachtjes in zijn oorlelletje en kreunde hees toen hij hij volle ronde borsten vastpakte.
Ed was geiler dan ooit en ook Wendy leek te genieten. Plotseling onderbrak Wendy hem door giechelig en ietwat wankel op te staan.
"Sorry Ed, ik moet vreselijk plassen, al die wijn van de afgelopen uren, ik sta echt op knappen".

Ed twijfelde even maar toen hij
Wendy richting toilet zag lopen besefte hij dat het nu of nooit was. Hij snelde haar achterna en pakte hij bij haar arm. "Wendy dit klinkt misschien gek en als je het helemaal niets vindt mag je mij er meteen uitschoppen maar ik zou het zo ontzettend geil vinden als ik je mag zien plassen en dit ook mag voelen".

"Ohhh ben jij er zo één" zei Wendy met een hese stem. Ze leek het wel spannend te vinden en liet hem toen in de badkamer. Ze stroopte haar panty en slipje naar beneden en ging met een diepe zucht op de toiletpot zitten. Ondertussen keek ze Ed een beetje spottend aan. Wendy spreidde haar benen een beetje en leunde op haar handen die ze achter haar rug hield op de wc bril. Ed knielde voor haar neer, zijn lul was harder dan ooit en klopte pijnlijk in zijn broek. Hij had een heerlijk uitzicht op haar prachtige geschoren kutje. Een kutje waar elk moment een heerlijke straal plas uit zou komen. Toen zag hij plotseling een klein straaltje plas uit haar druppelen. De straal werd dikker en hij hoorde het zo in de toiletpot stromen. Ed hield zijn hand eronder, het voelde heerlijk warm. Het was de heerlijke plas van een prachtvrouw en deze prachtvrouw wilde dit allemaal aan hem geven. Dit had hij altijd al gewild, dit was het toppunt van geil. Plagend streelde hij Wendy's kutje en likte daarna zijn vingers af. Het smaakte zout en goddelijk. Wendy keek hem aan met ogen die vertroebeld waren door geilheid. Plotseling slaakte ze een zucht en zei ze met lome stem dat ze klaar was. Ze stond op, Ed zat nog steeds geknield voor haar. "Dep jezelf maar niet droog schatje, ik lik je wel schoon"

Ed likte haar als een bezetene, Wendy werd zo geil dat ze amper op haar benen kon blijven staan. Ze rukte een handdoek van de badrand, spreidde die uit op de vloer en begon zich verder uit te kleden. Ze had een lijf als een godin, rond, romig en zacht. Heerlijke pronte tieten en volle dijen. Ze liet zich op haar knieën op de grond zakken met haar rug naar Ed toe. Steunend op haar ellebogen lag ze daar met haar kont in de lucht. Haar kutje heerlijk opgezwollen en nat. Ze keek half achterom en vroeg Ed of hij haar alsjeblieft wilde neuken.
Ed ontdeed zich ook van zijn kleding en zijn lul stak fier vooruit. Toen hij haar natte kut binnendrong slaakte Wendy een hees geluid uit. Ze draaide met haar kont en vroeg aan Ed of ze zichzelf mocht vingeren. Uiteraard mocht dit van Ed en al na een paar minuten voelde hij hoe haar lippen zich om zijn harde lul begon te verkrampen. Duidelijk hoorbaar vingerde Wendy haar soppende kutje harder en harder.Toen kwam ze wild schokkend klaar en draaide daarbij zo wild met haar kont dat Ed ook voelde dat hij klaar ging komen. Hij stootte en stootte steeds harder en dieper in haar en likte daarbij nog een paar keer zijn vingers af. De smaak van haar geile vocht en haar zilte plas gaven hem net dat laatste zetje en hij kwam harder klaar dan ooit.

Ze lagen samen op de handdoek in de badkamer. Met haar lange nagels kriebelde ze over zijn buik en haar zware dijbeen had ze half over hem heen gedrapeerd. "Zullen we lekker samen gaan douchen meid, ik krijg het een beetje koud zo".
Wendy stond op en zette lachend de douche aan. Ze draaide zich om en zei tegen Ed dat hij eigenlijk al een warme douche had gehad vandaag maar dat ze ook eigenlijk niet kon tippen aan de stralen van haar masserende douchekop.






Aantal keer bekeken: 75403
Waardering: 7.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online